Gå til innhold

Kunne noen av mennene her inne tenkt seg

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Kåt mann

Jeg elsker også å suge pikk! Andre menn suger meg også, og da spruter jeg fort. Deilig med guttesex!!

Og jeg er helt heterofil :) Sånn som alle andre menn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker også å suge pikk! Andre menn suger meg også, og da spruter jeg fort. Deilig med guttesex!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså kem har ikke tenkt tanken på å gjøre noe sånt, men eg får en litt creepy følelse som kryper nedover ryggen ved tanken :P

Damen har en drøm om at eg skulle finne på noe sånt, og kunne jo kanskje vurdert det også siden hun liker tanken på det så godt. Alt må jo prøves:) Selvom eg er ganske så skeptisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :) Tipper dog det ryker noen sikringer i topplokket til diverse heterofile menn når de leser slikt.

og kvinner ;)

iallefall meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
og kvinner ;)

iallefall meg...

Litt usikker nå, mener du at du liker det eller syntes du det er ekkelt? Det jeg mente med sikringer er at visse menn tilter sidelengs bare du nevner 2 harde pikker i samme rom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt usikker nå, mener du at du liker det eller syntes du det er ekkelt? Det jeg mente med sikringer er at visse menn tilter sidelengs bare du nevner 2 harde pikker i samme rom :)

Jeg er ikke sikker på hva hun mente, men jeg blir i alle fall kvalm av tanken på to menn som suger hverandre. Må si at det er noe av det styggeste jeg kan se for meg - rent estetisk og seksuelt. Noen damer tenner på det, andre gjør det definitivt ikke.

En mann som liker pikk vil aldri være en mann. I alle fall ikke i mine øyne. Uansett hvor glad han (eventuelt) ville vært i meg, så ville jeg aldri klart å tenne på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså kem har ikke tenkt tanken på å gjøre noe sånt, men eg får en litt creepy følelse som kryper nedover ryggen ved tanken :P

Damen har en drøm om at eg skulle finne på noe sånt, og kunne jo kanskje vurdert det også siden hun liker tanken på det så godt. Alt må jo prøves:) Selvom eg er ganske så skeptisk..

Hvis du vil prøve det ut - eller har tenkt tanken, så er du i alle fall ikke helt hetero. Det er sikkert. Men det finnes jo jenter som ønsker seg en homsekjæreste. Gjør det, så blir både du og kjæresten din mer klare over legningen din.:)

Forresten, jeg tror faktisk det finnes menn som ikke har tenkt tanken. Ikke alle er SÅ nysgjerrige eller ambivalente når det gjelder sex og legning. Visse har (tro det eller ei) en klarere seksualitet enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er 100% heterofil, kunne aldri gjort noe seksuelt med en av det samme kjønn.

Jeg synes det blir feil når folk sier "jeg er heterofil, men.."

Det blir som å si "jeg er total avholds, men...jeg tok en øl istad"

Enten er man hetero eller så er man det ikke, så kommer kategoriene bi/homo-seksuell/fil.

Jeg er hetero jente, og jeg hadde ikke orket å gjort noe med ei jente for en million engang, ÆSJ! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*

Denne er ironisk ment. Er jo så mange menn her som sier at de kunne suge pikk, men "er helt hetero altså......" :ler:

Enig med canya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er ironisk ment. Er jo så mange menn her som sier at de kunne suge pikk, men "er helt hetero altså......" :ler:

Enig med canya.

Enig i at jenter er æsj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
snip

Uenig. Man er 100% hetrofil, men i tillegg åpen for å teste ut annet.

Man tenner ikke mindre på damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker ikke som at du helt har skjønt hva hetero betyr..

Skal jeg kunne kalle meg 100% vegetarianer fordi jeg er glad i dyra, men samtidig spise kjøtt? Jeg er jo like glad i dyra for det..??

Er man hetero så er man hetero, gjør man noe annet enn det hetero oppførsel antyder, ja da er man ikke hetero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hetero MEN bi-nysgjerrig går vel an å bruke som en kategori? Mennesker er jo naturlig veldig nysgjerrige, og da trengs det å prøve ut ting for å se om de funker eller ikek funker.

Er jo mange som har vært "hetero men bi-nysgjerrig" som har tatt steget og prøvd et annet kjønn, for så å finne ut at det gir de totalt avsmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min hetero verden, finnes ikke den nysgjerrigheten, det er bare vemmelse og traume knyttet opp mot å gjøre noe seksuelt med samme kjønn.

Er man nysgjerring, så ligger det noe biseksuelt i personens natur.

Man kan vel si det slik at den som prøver en gang og får total avsmak, er deretter hetero i mine øyne. Men gjør man det mer enn den ene gangen, ja da er man bisekseksuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_mann_*
Skal jeg kunne kalle meg 100% vegetarianer fordi jeg er glad i dyra, men samtidig spise kjøtt? Jeg er jo like glad i dyra for det..??

Selv om man er veganer betyr det ikke at man ikke er 100% vegetarianer i tillegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke ha sporadisk oralsex etc. med det samme kjønn og fortsatt kalle seg hetero, ikeke engang om man kun fantaserer om det samme kjønn, da er man ikke hetero i mine øyne. Sier man noe annet, så lever man i fornektelse mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Man kan ikke ha sporadisk oralsex etc. med det samme kjønn og fortsatt kalle seg hetero, ikeke engang om man kun fantaserer om det samme kjønn, da er man ikke hetero i mine øyne. Sier man noe annet, så lever man i fornektelse mener jeg.

Så hvis man fantaserer om å bli voldtatt, så ønsker man innerst inne at dette skal skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
En mann som liker pikk vil aldri være en mann.

Hva gjør en mann til en mann i dine øyne? Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...