Gå til innhold

Hvordan bli tøffere i trynet?

Fremhevede innlegg

Gjest Tom 93
Skrevet

Hei,

Jeg ville bare si at jeg også er veldig følsom og klarer ikke være i en konfrontasjon uten og begynne og gråte.

Værste er at jeg er en gutt på 17 1.90 høy og 120 kg :s

Ønsker så inderlig at jeg kunne slutte med dette.

Lykke til uansett ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg går litt ut av tema nå :)

Men jeg har alltid vært som du sier, tatt lett til tårer, så fort jeg har blitt lei meg, sinhar sett på meg som den søte lille jenta, og innrømmer jeg begynte å bli lei og følte at jeg ble utnyttet oftere og jeg ble mer dumsnill,enn den søte snille.

Det rant over for meg en dag, når en kasserer ble skjelt ut fordi en kar ikke fikk kjøpt øl ,2 min over 6, og fler i køen hang seg på det her."for noen idotiske regler og bla bla".

Kasserern så skikklig forvirret og usikker ut, og jeg ble bare så forbanna. (kjente meg nok igjen i han!) Jeg sto da ganske langt bak i køen og fyrte meg opp og roper helt i det blå,

"men herregud! det er da søren meg ikke hans sin feil at han ikke får slått inn øla, klokka er over 6!!!!"

Køen ble veldig stille, og jeg merket folk var enig med meg, og køen gikk endelig framover.

Følte jeg fikk den "boosten", og dette har på en måte "ballet på seg" og jeg føler jeg har fått ett tykkere skall!

Jeg lar ikke folk tråkke over meg, og tåler en støyt, er ikke den lille gråtejenta så mye jeg var før! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...