Gå til innhold

Skulle egentlig bare ha en ONS jeg

Gjest tusenbeinet

Anbefalte innlegg

Gjest tusenbeinet

Vel, emnetittelen sier vel sitt..

Møtte en mann i sommer og det ene ledet til det andre og vi hadde sex.

Han jobber og bor i et annet land, men vi bestemte oss for å holde kontakten og møtes da han kom hjem. Da trodde jeg vi begge mente at vi skulle møtes for å ha sex. Jeg følte i alle fall selv at jeg var ganske klar på det området.

Nå har han vært hjemme tre ganger og vi har gjort alt fra å spise middag sammen, sett film og hatt sex, og han har møtt noen av mine venner.

Plutselig begynner han å snakke om at han vil flytte hjem, finne seg ny jobb og kjøpe seg hus på stedet hvor jeg bor og hans familie er fra. Han har også invitert meg med på arrangement hvor hans familie og venner skal være til stede og snakket mye om hva vi kunne finne på neste gang han er hjemme.

Jeg er på en måte litt satt ut, for det var ikke helt dette jeg hadde ventet meg, samtidig som mannen er fantastisk flott. Han er raus, omtenksom og veldig snill. :rødme:

Jeg har ikke datet på en stund og er ikke noe flink på hint, så er derfor usikker på om han vil noe mer enn bare sex.

Er det noen kloke hoder der ute som er litt flinkere på å forstå seg på menn enn meg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plutselig begynner han å snakke om at han vil flytte hjem, finne seg ny jobb og kjøpe seg hus på stedet hvor jeg bor og hans familie er fra.

Det er i hvert fall ikke noe merkelig med at han ønsker å flytte tilbake til der han har vokst opp. Sånn er de fleste.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Det er ikke ofte man vet helt hva man vil etter å ha truffet hverandre så få ganger. Joda, man vet om man liker hverandre og sånt noe, men de store fremtidsplanene har man ikke staket ut ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe

Han er nok ikke uinteressert, men du kan vel se det an over tid? Han vil jo tydeligvis ha mer kontakt når han inviterer deg. Spørsmålet er bare hva slags type kontakt, men det finner du da ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, emnetittelen sier vel sitt..

Møtte en mann i sommer og det ene ledet til det andre og vi hadde sex.

Han jobber og bor i et annet land, men vi bestemte oss for å holde kontakten og møtes da han kom hjem. Da trodde jeg vi begge mente at vi skulle møtes for å ha sex. Jeg følte i alle fall selv at jeg var ganske klar på det området.

Nå har han vært hjemme tre ganger og vi har gjort alt fra å spise middag sammen, sett film og hatt sex, og han har møtt noen av mine venner.

Plutselig begynner han å snakke om at han vil flytte hjem, finne seg ny jobb og kjøpe seg hus på stedet hvor jeg bor og hans familie er fra. Han har også invitert meg med på arrangement hvor hans familie og venner skal være til stede og snakket mye om hva vi kunne finne på neste gang han er hjemme.

Jeg er på en måte litt satt ut, for det var ikke helt dette jeg hadde ventet meg, samtidig som mannen er fantastisk flott. Han er raus, omtenksom og veldig snill. :rødme:

Jeg har ikke datet på en stund og er ikke noe flink på hint, så er derfor usikker på om han vil noe mer enn bare sex.

Er det noen kloke hoder der ute som er litt flinkere på å forstå seg på menn enn meg? :fnise:

Aner jeg noen isbiter mellom tærne her..?

Går han litt for fort fram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...