Gå til innhold

Den store hår(tap)undersøkelsen!

Gjest Mr Balding Man

Anbefalte innlegg

d) Jeg må innrømme at jeg blir litt turned off, jeg liker menn med tykt og vakkert hår.

e) Æsj, kom deg vekk din skalla freak. Du ser eldre ut enn faren min.

Håper mange svarer og at de svarer ÆRLIG, tror det er mange i samme situasjon som lurer på dette. :)

De som svarer er nok ærlige. Men regn med at det store flertall av de som ikke svarer hører til d- og e-gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

En mann vil alltid se bedre ut med enn uten hår (da ser vi selvsagt bort fra "litt" hår som ofte er verre enn "jarhead"). Men andre (fysiske) egenskaper kan selvsagt kompensere så mye at hårtapet ikke blir avgjørende ved andres vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
d) Jeg må innrømme at jeg blir litt turned off, jeg liker menn med tykt og vakkert hår.

Jeg er klart i kategori D.

Men:

om mannen jeg er sammen med mister hår underveis/etter at vi ble sammen, så tåler jeg selvsagt det fint: da er han allerede etablert med meg, og så lenge han holder seg i god form og trener, så ville jeg synes han var like tiltrekkende og kjekk selv om han mister håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å pjuske gutten i håret, men når alt kommer til alt så betyr det lite mot andre kvaliteter så jeg svarer C. Jeg er 28 år ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...