Gå til innhold

Den store hår(tap)undersøkelsen!

Gjest Mr Balding Man

Anbefalte innlegg

Gjest Mr Balding Man

Hei!

Jeg er en mann på 32 som har begynt å bli tynnere i håret. Det som plager meg mest er at jeg ikke kan style håret til kul sveis lenger.

Men hvor deppa er det vits å bli? Det skal jeg finne ut her..

Vennligst svar en av alternativene og ta gjerne med din alder også.

Har du andre meninger du vil bidra med så er bare fint.

Så hvilken kategori faller du i av:

a) Jeg elsker menn som er skalla\ har tynt hår, det gir dem en røff look.

b) Det går med nød hvis ansiktet er pent nok.

c) Jeg bryr meg fint lite om hårveksten hos menn, ser etter helt andre kvaliteter.

d) Jeg må innrømme at jeg blir litt turned off, jeg liker menn med tykt og vakkert hår.

e) Æsj, kom deg vekk din skalla freak. Du ser eldre ut enn faren min.

Håper mange svarer og at de svarer ÆRLIG, tror det er mange i samme situasjon som lurer på dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg byr meg ikke om håret på menn, men jeg bryr meg om hvordan han tenker om det selv!

Det er patetisk med menn som surver over at håret ryker. Når det ikke er mer å gjøre, så er de kuleste gutta de som sier "jaja." og henter høvelen! Hele veien er det innstillinga og holdninga som avgjør om en mann er attraktiv. Kombinert med glede over aktivitet, positiv innstilling og humor.

Så drit i hyssingen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D og E...

Men jeg er jo ung, så hvis noen på min alder ikke har hår så er jo det veldig uvanlig. Det Blir nok mindre viktig dets eldre man blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er en mann på 32 som har begynt å bli tynnere i håret. Det som plager meg mest er at jeg ikke kan style håret til kul sveis lenger.

Men hvor deppa er det vits å bli? Det skal jeg finne ut her..

Vennligst svar en av alternativene og ta gjerne med din alder også.

Har du andre meninger du vil bidra med så er bare fint.

Så hvilken kategori faller du i av:

a) Jeg elsker menn som er skalla\ har tynt hår, det gir dem en røff look.

b) Det går med nød hvis ansiktet er pent nok.

c) Jeg bryr meg fint lite om hårveksten hos menn, ser etter helt andre kvaliteter.

d) Jeg må innrømme at jeg blir litt turned off, jeg liker menn med tykt og vakkert hår.

e) Æsj, kom deg vekk din skalla freak. Du ser eldre ut enn faren min.

Håper mange svarer og at de svarer ÆRLIG, tror det er mange i samme situasjon som lurer på dette. :)

Jeg er helt klart kategori C. :)

Mannen min hadde høye viker allerede da jeg ble kjent med ham, og da var han 22 med "hockey-sveis". (Jepp, det var på 80-tallet)

Da han begynte å få "femmeren" på toppen da han var 28-20, begynte han å barbere hodet (3 mm), og det har han fortsatt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slem_Pike

A, B og C.

Det gir ein røff og tøff look ja. Men bare om man har rett ansikt-form/pent ansikt. Er enkelte som ser heilt fæle ut skalla, mens andre kan være grisedeilige uten hår. Og ser tross alt etter andre kvaliteter enn bare hvor mye hår ein fyr har. Min sambo begynner bli litt "tynn i hyssingen" framme så han barberer skallen 1 gang i uka. Han ser barsk og sexy ut slik, selv om han var minst like sexy når han hadde lengre hår 'spiked up', men han velger selv hvordan han vil ha det. Han er den barske deilige mannen min uansett :lur:

Eg er 22..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tidligere bare falt for menn med langt/halvlangt (mørkt)hår. min kjæreste (gjennom siste året) har knapt hår, men er det mest deilige og sexy jeg vet. er over 40 nå da, så har kanksje noe å si det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definitivt A, forutsatt at mannen ikke lager hentesveis eller prøver å skjule hårtapet. Klipp resten kort, fra 2-3 cm og ned til barbert, så ser de aller fleste menn barske ut.

Jeg er i trettiårene, men har hatt samme mening siden jeg var 16. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla

Kategori B eller C.

Hvis mannen er dødsbra med hår, er han nok dødsbra uten også (i alle fall bra). Dere menn er mer opptatt av hvor mye hår dere har enn kvinner er.

Jeg er 25 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Takk til de som svarte! Flere må gjerne svare, fint om en tar med alder også :)

Så langt ser det ut til de mer modne kvinnene er litt mindre "overfladiske" enn sine yngre medsøstre.

En ting jeg legge merker til er at flere sier at typens dems er like fin selvom om han blir tynnere i håret. Det er sikkert beroligende å høre for en del karer der ute, hehe.

Det virker også som at det beste man kan gjøre når håret blir tynnere er:

1.klippe det kort.

2.Ikke tenke mer over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest strykebrett
Det virker også som at det beste man kan gjøre når håret blir tynnere er:

1.klippe det kort.

2.Ikke tenke mer over det.

Høres ut som en veldig fornuftig konklusjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C. 26 år.

To av dem jeg har vært sammen med, den ene før jeg var 19, hadde sånn 2mm hår og jeg syntes det var dritsexy. Foretrakk dem begge med kortere/ikke noe hår enn lenger hår.

Det er i all fall sikkert, barbert 1-2 mm hår er langt penere enn gigantiske viker og begynnende måne. Av med det så fort som mulig, og ikke tenk mer over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke så mye om håret til mannen, så jeg svarer alt. C :)

Synes dog det er finest med barbert hode på unge menn når de er halv-skallet, ikke hentesveis ;)

Jeg er forresten 23.

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...