Gå til innhold

Mahonias dagbok


Mahonia

Anbefalte innlegg

Dagens happening:

Mahonia oppretter sin egen dagbok.

:klappe: :klappe: :klappe:

(kjenner jeg er en smule rørt...)

Rett på sak:

Værmessig sett har dagen i dag bare vært helt fantastisk, med skyfri himmel, stekende sol og nærmere 20°C på gradestokken. Jeg derimot, har måttet nyte finværet innendørs med bare blikket. Det skulle nemlig vært forbudt å jobbe på slike dager som dette (eksisterer det et polistisk parti som er for denne saken???). Sjefen derimot benyttet anledningen til å ta seg fri i dag, for nettopp å slikke sol på verandaen. Er ikke livet rettferidg dere?

En annen ting: Jeg må kunne rose meg selv som lar bilen stå om dagene. Jeg har nemlig begynt å sykle til og fra jobb (avstanden trengs ikke å diskuteres). :fnise: Og i kveld skal jeg for første gang sykle til trening. Om jeg i det hele tatt kommer frem gjenstår å se (vi snakker bakker med stor B)...

Ønsk meg lykke til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går ble jeg sittende alene på sofaen, foran TV'n med laptopen foran meg. Det eneste som manglet da, var ullpleddet og litt å tygge på. Jeg går inn på kjøkkenet klar for å snike til meg litt iskrem fra fryseren, men i det jeg tar opp isboksen kommer jenta mi hjem (hun er 8 år). ER DET IKKE TYPISK??? Varsomt prøver jeg å legge isboksen oppi igjen, og tenker som så at jeg kan heller dra den frem litt senere når hun har lagt seg... :lur:

For å si det slik; planen gikk i glemmeboksen. Pokker altså! :kjefte: Også den kvelden da mannen ikke var hjemme. Det er snakk om et lite hjørne av en 2 liters isboks, og den vil jeg helst ha for meg selv...

Grunnen til lite oppdateringer i går: :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i det jeg sendte W (jenta mi) avgårde til et bursdagsselskap, kom mannen inn dørene. Han spurte om jeg hadde handlet middag i dag. Før jeg i det hele tatt rakk å tenke, spurte han om vi heller skulle ut og spise i stedet... :jepp: Jeg sier ikke nei takk til et slikt tilbud, og pakket på meg jakken klar til å gå.

Vi kom til en type restaurant som serverer hjemmelaget mat basert på lokale og økologiske råvarer, og siden jeg er inne i en sunn periode, bestilte jeg: 'Thailandsk Biffsalat' med nudler, mango, peanøtter, avokado og koriander. :sikle: God Damn, det smakte himmelsk!!! Er nok ikke siste gangen jeg kommer til å bestille det... Mannen derimot, som er inne i en mindre sunn periode, bestilte seg en feit burger med bakte poteter til...

Mine planer for resten av kvelden:

- Hjelpe W med leksene når hun kommer hjem

- Se '4-stjerners middag'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...