Gå til innhold

Hei, jeg er ny her. Noen som vil leke?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Abelone

Har endelig bestemt meg for å bli bruker her på KG. Jeg har bare vært gjesteskribert noen ganger, men synes det er så stilig med sånne avatarer.... Vil og ha en sånn en!! :lol:

Synes det virker som det er mye engasjement her inne: SÅNT LIKER JEG! *Kaste sand på hverandre i sandkassa, yess! *

Ingenting er bedre enn litt real slossing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til KG

*plasker i dammen foran MinVersteSide sånn at hun får spruten midt i fleisen - regner her nemlig*

Forresten, når du først skulle finne deg en avatar, så var det jammen en stilig en du fant til slutt da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Abelone

Freeeezzzz: sprute sand og vann! Det skal dere har igjen!!....... risp, risp...... *supersprut!!*

Mange tøffe støkker her, gitt! Tror dette er en morsom barnehage å være i! Takk for saftig velkomst...

Og jenter: Er her noen stilige gutter da? Noen som er opptatte? Hvor går de som er fritt vilt, har det noen kjennemerker? *Mjaaaaaaau...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer førskolelæreren å holder dere i ørene...ingen sandkasting å ikke no' hopping i søla...!!!

da må vi nemlig spyle dere etterpå i brannslangen...

Er det forstått????

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

Ville bare si at avataren din er identisk med en annens, Liza tror jeg det var. Kanskje ikke helt moro å ha lik avatar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alt for tidlig på morran for meg og sloss, så jeg holder meg på trygg avstand og beundrer heller avataren din.....

Velkommen er du ihvertfall......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Abelone

Hei, jeg sa leke, ikke moralprekener, takk! Kardemomme, kardemomme...... pføys! Jeg er slem, derfor beholder jeg avataren. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...