Cata Skrevet 11. oktober 2009 #21 Del Skrevet 11. oktober 2009 Skjerf! (Nettopp handla et på ebay så det er i boks...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. oktober 2009 #22 Del Skrevet 11. oktober 2009 Uggs tøfler 99 dollar De drømmer jeg også om. De ser fantastiske ut å gå med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 11. oktober 2009 #23 Del Skrevet 11. oktober 2009 Abercrombieparkasen bestilte jeg på www.abercrombie.com. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cristycreme Skrevet 11. oktober 2009 #24 Del Skrevet 11. oktober 2009 Abercrombieparkasen bestilte jeg på www.abercrombie.com. Denne nettsiden var ny for meg, fant mye fint til herre. Gode julegavetips:) Leverer de raskt? Er det denne parkasen du har bestilt: parkas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 11. oktober 2009 #25 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nei, min har pels på kragen, men så den på nettsiden der senest i dag. Leveringstid er vel ca. to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shakeitlikejello Skrevet 11. oktober 2009 #26 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har forandret stil det siste året fra converse + jeans,så jeg trenger en stor oppgradering. Stil: preppy, a la New York, ikke det som regnes som preppy i norge= oslo soss -Som koseklær inne: lang tjukk svart tights, med tunika/lange gensere over. Mer classy enn joggebukse, men like comfy. -Pene svarte ankleboots ; kan gåes med både i høstvær, på byen, osv -Stilrene klassiske svarte pumps ; super kjekt å ha. -Undertøy; har nedprioritert å kjøpe det. -Pysjamas; finner nesten ingen jeg vil ha, så.. -Smykkesett ; har knapt kjøpt smykker siden jeg var 16.. -Liten clutch; har ikke og det er veldig praktisk. -Svarte skinnhansker; går til mye,klassisk og også praktisk -Sko /støvler som er fine, men som tåler snø på fjellet og 15 minus; har alltid vært converse menneske, så skosamlingen er lite praktisk -Treningsoverdeler som sitter inntill kroppen. -Sports BH-er som passer D-cup Forslag tas imot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tyra_* Skrevet 11. oktober 2009 #27 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg sikret meg heldigvis doctor martens sko da jeg fikk superlønninga mi, så så lenge jeg har sko jeg har ønsket meg siden 4 klasse, bryr jeg meg filla om jeg må gå naken i hele vinter så lenge jeg har dem ;-D OBS: dr.Martins-sko er de GLATTESTE skoene jeg noen gang har hatt! Har aldri ramla så mye som den vinteren jeg hadde dem! Kan være lurt å dra innom skomakeren og få satt på sånn "anti-skli-belegg" for hvis ikke blir det nok mye knall og fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå