Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #1 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg har en venninne som har vært singel en god stund nå, og hun har nå fortalt meg at hun har begynnt å falle for alle som viser henne interesse og er hyggelige, hvordan kan en da vite hvem som er den rette når en faller for alle som virker intereserte og greie? hun spurte meg om råd, men er litt rådløs jeg... noen som kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_padda_* Skrevet 13. september 2009 #2 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg har en venninne som har vært singel en god stund nå, og hun har nå fortalt meg at hun har begynnt å falle for alle som viser henne interesse og er hyggelige, hvordan kan en da vite hvem som er den rette når en faller for alle som virker intereserte og greie? hun spurte meg om råd, men er litt rådløs jeg... noen som kan hjelpe Hun faller nok ikke. Hun er bare veldig keen på å finne seg en, og da "forelsker man seg ofte i forelskelsen". Du må vel bare la henne holde på å finne ut av selv når hun merker at det er på ordentlig. For det gjør man! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2009 #3 Del Skrevet 13. september 2009 En må lære seg forkjellen på betatt, forelsket og å elske. Dog, en slik positiv følelse kan fort lede videre til forelskelse så fremt følelsen vannes og dyrkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2009 #4 Del Skrevet 13. september 2009 En må lære seg forkjellen på betatt, forelsket og å elske. Dog, en slik positiv følelse kan fort lede videre til forelskelse så fremt følelsen vannes og dyrkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowgirl22 Skrevet 14. september 2009 #5 Del Skrevet 14. september 2009 Dette vil jeg også ha svar på.. Har rimelig lett for å havne i denne fella selv. Skulle ønske det var et fasitsvar, men blir vel klokere ved erfaring.. ikke vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #6 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har en venninne som har vært singel en god stund nå, og hun har nå fortalt meg at hun har begynnt å falle for alle som viser henne interesse og er hyggelige, hvordan kan en da vite hvem som er den rette når en faller for alle som virker intereserte og greie? hun spurte meg om råd, men er litt rådløs jeg... noen som kan hjelpe Det kommer vel an på responsen en får tilbake det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. september 2009 #7 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg tror hun lærer forskjell når hun kommer i en situasjon hvor hun blir virkelig forelska. Jeg var også litt sånn før, men det var ikke før jeg traff min kjære at jeg virkelig *visste*. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 15. september 2009 #8 Del Skrevet 15. september 2009 Men enn om man aldri treffer en som gjør at man virkelig "vet"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. september 2009 #9 Del Skrevet 15. september 2009 Men enn om man aldri treffer en som gjør at man virkelig "vet"? Da ender det i brudd, slik som de fleste forhold. Folk har for lave tanker om hva ekte kjærlighet faktisk er. Når en tror en elsker, mens en egentlig bare liker, så ender en opp med et forhold med vrangforestillinger, blir skuffet og ender opp i bitter skilsmisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 15. september 2009 #10 Del Skrevet 15. september 2009 Bitter skilsmisse, eller bare skilsmisse, brutal_mann? Jeg tror at for de som bare "liker", men ikke "elsker" (med forbehold om at din teori er riktig), så blir ikke skilsmissen "bitter". Da blir det bare en skilsmisse i all vennskapelighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå