Gjest Hege Skrevet 11. august 2003 #1 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har blitt enig med Minnie om å lage denne tråden. Her kan den som ønsker det får svar på ting de lurer på. Betingelsen er at alt foregår saklig, uten hets eller noen form for mobbing. Nå har dere muligheten, og om dere ikke benytter den nytter det ikke å komme senere. Hun har selvsagt lov til å nekte å svare på spørsmål av veldig personlig karakter. Tråden er kun ment til spørsmål og svar, og er ikke en vanlig diskusjonstråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2003 #2 Del Skrevet 11. august 2003 1. spørsmål Hadde du med deg LapTopen din hjemmefra da du reiste over til USA da Caspian ble syk - og var det den du sendte mailen fra som du sendte til Puf? Jeg mener du skrev før du dro at du skulle ta den med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. august 2003 #3 Del Skrevet 11. august 2003 Da vil jeg gjerne spørre om du har svart på alle kondolansene du fikk gjennom PM og E-poster i forbindelse med Caspians død? Svarte du i så fall ALLE,eller bare de menneskene du liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMoneypenny Skrevet 11. august 2003 #4 Del Skrevet 11. august 2003 Hvorfor har det ikke stått noen dødsannonse i avisen for din ektemann? Har gått ut fra at den enten ville stå i en av hovedstadsavisene, eller i avisen der hvor du kommer fra. Og hvorfor eksisterer han ikke på noen lister over anmeldte døde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 11. august 2003 #5 Del Skrevet 11. august 2003 Spørsmål: Her som det er så mange som er slemme mot deg...hvorfor orker du? Midt i en livskrise må det være fryktelig tyngende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. august 2003 #6 Del Skrevet 11. august 2003 Hvorfor skrev du at du steriliserte deg privat pga lange køer i helsevesenet, når det ikke eksisterer steriliseringskø? Hvorfor oppga du at prisen for å sterilisere privat er lavere enn den er (tilogmed lavere enn enandelen i det offentlige!) Hvorfor var det ingen av gjestene som ble igjen i NY, ikke engang din forlover? Hvordan kan det ha seg at du og Caspian aldri kunne møtes oftere enn dere gjorde? Du har jo fleksibel arb. tid, og han jobber vel ikke 24/7. Hvordan kan det ha seg at du fikk "et større erstatningsbeløp" når du ble voldtatt, når det sjelden gis erstatnign på mer enn noen tusen kr? Hvordan kan det ha seg at voldtektsmannen ble satt rett i fengsel , når soningskøene er på 1-3 år? Hvorfor er det din mor, og ikke Caspians familie som arrangerer begravelsen? Hvorfor hadde Caspians kollegaer tilgang på alle opplysninger om hans helsetilstand? Er det sant at du har jobbet som liksminkør? Hvem er bilen din registrert på? Hvorfor gidder du å svare på slike spm på kg, når du er i en sorgprosess så ille at du tar piller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliet Skrevet 11. august 2003 #7 Del Skrevet 11. august 2003 Kvorfor er du til tider veldig frekk mot andre brukere, som tilsynelatende ikke har gjort deg noe, men bare stilt deg spørsmål? Ellr kanskje vært uenig med deg i en tråd? Du forventer at alle skal behandle deg med respekt, bør ikke du gjøre det samme mot de andre brukerne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. august 2003 #8 Del Skrevet 11. august 2003 Svar til Mysan: Ja jeg hadde den med meg. Mange har lurt på hvorfor jeg sendte den til Puff, svaret en enkelt, Tristessa som vanligvis ville fått oppgaven var bortreist. Svar til Barbie: Har ennå ikke svart på alle- må ta det litt etter litt fordi det er mye. Svarer ikke på de som sender e- mail med kondolanser og kaller meg "syk" på Forumet- men ellers forsøker jeg å svare alle. Har jeg oversett noen så beklager jeg selvsagt det. Svar til MissMoneypenny: Det vil ikke bli rykket inn noen dødsannonse før etter begravelsen. Når den er og hvilke aviser den skal trykkes i vil jeg ikke gå ut med. Når det gjelder listen over anmelde døde (går ut i fra at du mener den som blir trykket i feks. Aftenposten) så har jeg ikke fulgt med på om den har stått men regner med det. Svar til Alive: Jeg vil bidra til at KG opprettholdes som ett seriøst Forum og ønsker ikke at Forumet skal inneholde en overvekt av div. spekulasjoner om meg eller min manns død. Dessuten har jeg ingenting i mot å svare på spm. så lenge de skrives på en seriøs måte og at mottaker ikke hetser meg andre steder på forumet fordi han/hun ikke er fornøyd med svaret jeg gav. Jeg liker KG som Forum og har hatt mye glede av dette nettstedet- mitt sosiale liv er meget begrenset og dette er en kanal jeg har for å dele mine tanker med andre. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. august 2003 #9 Del Skrevet 11. august 2003 Du står fast på at Milla Quincompaix var to av navnene dine? Er det sant at Caspian lå på et sykehus som drev med operasjoner av overvektige mennesker, underlivsoperasjoner og folk som stort sett driver med utdannelse? Ja, hvorfor er det din mor, og ikke Caspians familie som arrangerer begravelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. august 2003 #10 Del Skrevet 11. august 2003 Svar til Juliet: Jeg har vært på KG lenge og kjenner "lusa på gangen"- men hvis du leser endel av mine innlegg vil du nok se at jeg er ganske så hyggelig. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. august 2003 #11 Del Skrevet 11. august 2003 Svar til Donpedro: Forutsetningen når jeg skal svare på spm. er at de er stilt på en høflig måte. Slike sleivete kommentarer som du serverte på slutten av ditt innlegg gjør at jeg velger å ikke svarer på spm. dine. Svar til Kira: Milla er ett av mine fornavn ja, Quincampoix er ett fransk familienavn. Caspian ble innlagt på sykehuset som var nærmest da dette skjedde. Grunnen til at det er min mor som tar seg av begravelsesforberedelsene er at Caspians mor har det meget vanskelig nå- dessuten bor de veldig langt unna stedet der seremonien skal holdes. Det skal også være en liten enkel seremoni som ikke krever mye forberedelser og detaljplanlegging- derfor ble våre to familier enige om dette uten noen diskusjon. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 11. august 2003 #12 Del Skrevet 11. august 2003 Hvorfor skrev du at du steriliserte deg privat pga lange køer i helsevesenet, når det ikke eksisterer steriliseringskø? Hvorfor oppga du at prisen for å sterilisere privat er lavere enn den er (tilogmed lavere enn enandelen i det offentlige!) Hvorfor var det ingen av gjestene som ble igjen i NY, ikke engang din forlover? Hvordan kan det ha seg at du og Caspian aldri kunne møtes oftere enn dere gjorde? Du har jo fleksibel arb. tid, og han jobber vel ikke 24/7. Hvordan kan det ha seg at du fikk "et større erstatningsbeløp" når du ble voldtatt, når det sjelden gis erstatnign på mer enn noen tusen kr? Hvordan kan det ha seg at voldtektsmannen ble satt rett i fengsel , når soningskøene er på 1-3 år? Hvorfor er det din mor, og ikke Caspians familie som arrangerer begravelsen? Hvorfor hadde Caspians kollegaer tilgang på alle opplysninger om hans helsetilstand? Er det sant at du har jobbet som liksminkør? Hvem er bilen din registrert på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. august 2003 #13 Del Skrevet 11. august 2003 Svar til punkyB: Godt forsøk! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. august 2003 #14 Del Skrevet 11. august 2003 Svar til Donpedro: Forutsetningen når jeg skal svare på spm. er at de er stilt på en høflig måte. Slike sleivete kommentarer som du serverte på slutten av ditt innlegg gjør at jeg velger å ikke svarer på spm. dine. Beklager, det var juristen som tok over med forbehold. Har fjernet det nå, da kan du vel svare? Mener selv at de er stilt på en høflig måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 11. august 2003 #15 Del Skrevet 11. august 2003 Hvorfor skrev du i forbindelse med bryllupet i NY at det var en "sterk opplevelse å se monumentet over WTC, fordi sist du var i NY så sto tårnene fortsatt"? (Jeg betviler ikke at det var en sterk opplevelse, men du har tidligere skrevet at du og Caspian var i NY og da besøkte groud zero i fjor engang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 11. august 2003 #16 Del Skrevet 11. august 2003 Svar til punkyB: Godt forsøk! Minnie Hvorfor svarer du ikke på spm. mine ? Var de uhøflige på noen måte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 11. august 2003 #17 Del Skrevet 11. august 2003 Hvordan i alle dager har noen klart å få det for seg at det ikke er venteliste på sterilisering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. august 2003 #18 Del Skrevet 11. august 2003 Svar til Donpedro: Kommer ikke til å svare på spm. dine, delvis på grunn av deres merkelige karakter feks. hvem bilen min er reg. på. Jeg er usikker på hvorfor du stiller slike spm. og med hvilken hensikt du akter å bruke svaret. Din medvirkning til mobbing og grov hets kombinert med dette gjør at jeg ikke velger å svare- og min avgjørelse er ikke oppe til diskusjon. Det hjelper heller ikke å få andre til å poste lign. spm. De vil ikke bli besvart fra min side. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. august 2003 #19 Del Skrevet 11. august 2003 Hvordan kom du deg til Kongsberg etter du var i NY nå nylig? Hva slags bil kjører du? Hvordan klarer bygården din å styre unna fæle folk som kjøpere av leiligheter? Hvorfor opplyste du ikke om hvilken § som stod på din blå resept for kjøp av graviditetstester? Hvorfor ble du ikke sterilisert tidligere? Hvorfor var det nødvendig å kjøpe så mange graviditetstester når du bruker annen prevensjon og sjelden så mannen din? Hvordan fikk dere ordnet med bryllupp i NY, når det er blitt så vanskelig etter 11.09? Hvordan var fordelingen av din bestemors arv mellom deg, din søster og din mor? Hvorfor er ingen i Norge registrert med Quincampoix som navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 11. august 2003 #20 Del Skrevet 11. august 2003 Hva skjedde med æ-ø-å tastene da du var i Boston? "kjaere" osv. Du sa lengre opp at du brukte din egen laptop. I USA er de strenge med å gi ut informasjon om pasientens tilstand til uvedkommende - og den uvedkommende-linjen trekkes ganske så nærme. Hvordan kunne legene informere venner og kolleger da? (vet donpedro stilte nesten det samme spm, ikke min feil at hun er så kjapp og har så mange relevante..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg