Gjest Gjest_j19_* Skrevet 13. september 2009 #21 Del Skrevet 13. september 2009 blir jo ikke utnyttet når jeg er med på det selv. han er en del yngre enn faren min da, selv om han "kunne vært faren min" ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madmartigan Skrevet 13. september 2009 #22 Del Skrevet 13. september 2009 "Smårips er også bær..." Er 39 selv, og hadde vel ikke hatt mye imot litt lammekjøtt på 19... sånn rent fysisk. Men noe langvarig forhold har jeg vondt for å se for meg. 20 år er en generasjonskløft.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 13. september 2009 #23 Del Skrevet 13. september 2009 "Smårips er også bær..." Er 39 selv, og hadde vel ikke hatt mye imot litt lammekjøtt på 19... sånn rent fysisk. Men noe langvarig forhold har jeg vondt for å se for meg. 20 år er en generasjonskløft.... har vel ikke sett for meg noe langvarig forhold jeg heller egentlig. ikke flere år hvertfall. men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madmartigan Skrevet 13. september 2009 #24 Del Skrevet 13. september 2009 Så lenge det er innstillingen, så er det jo helt greit.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #25 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg skjønnet ikke helt spørsmålet ditt, egentlig. Du sier jo selv at du ikke er ute etter et varig forhold, og da er jo åpenbart svaret: Selvsagt kan det funke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeba Skrevet 14. september 2009 #26 Del Skrevet 14. september 2009 han er veldig mye klokere enn meg da.. men jeg driver og leser meg opp for å komme litt nærmere hans intellektuelle nivå. Du kan ikke lese deg opp på livserfaring.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. oktober 2009 #27 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du er nå artig da!!! Litt sånn dristig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 5. oktober 2009 #28 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nja... 19 og 39 - skeptisk. 29 og 49 - har mer tro på. 39 og 59 - nesten ingen forskjell å snakke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 #29 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nja... 19 og 39 - skeptisk. 29 og 49 - har mer tro på. 39 og 59 - nesten ingen forskjell å snakke om. 19 og 39 = umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #30 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nja... 19 og 39 - skeptisk. 29 og 49 - har mer tro på. 39 og 59 - nesten ingen forskjell å snakke om. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. oktober 2009 #31 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nja... 19 og 39 - skeptisk. 29 og 49 - har mer tro på. 39 og 59 - nesten ingen forskjell å snakke om. Enig i de to første, men den siste er jeg virkelig dypt uenig i! Jeg er 41, og kunne ikke tenkt meg en mann på 59. Urk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. oktober 2009 #32 Del Skrevet 5. oktober 2009 Enig i de to første, men den siste er jeg virkelig dypt uenig i! Jeg er 41, og kunne ikke tenkt meg en mann på 59. Urk!! Nei men kjære deg... det er ingen som har sagt at du hverken må, skal eller bør. Men dersom begge to har lyst, er det da håp med 20 års gap. Det er vel det som er poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 5. oktober 2009 #33 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Purple Haze, ikke sikkert det passer for deg, men for andre kanskje? Jeg har et vennepar som jeg har kjent siden de fant hverandre for over ti år siden, de er nå femti og sytti år. Hvis det dukket opp en så sprek mann som han, så.... Det er ikke alle som er så gamle som fødselsattesten tilsier. Endret 5. oktober 2009 av Snipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. oktober 2009 #34 Del Skrevet 5. oktober 2009 Selvfølgelig kan det passe for andre, jeg svarte bare ut fra hva jeg selv føler. Og jeg følte lissom at det ikke skulle være noen forskjell på å være 41 og 61, og det syns jeg faktisk det er. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor jeg stadig forviller meg inn på singelforumet Jeg har kjæreste, og han er to år yngre enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 5. oktober 2009 #35 Del Skrevet 5. oktober 2009 J19 : jeg har litt sansen for "underdogs" - og i tråden her virker det som de fleste går litt imot deg......men, du sier : ikke noe langvarig forhold. Da sier jeg : prøv lykken da dersom dere er single begge to. Han kan sikkert bidra med mye, som kan gi deg erfaringer verdt å ta med seg videre eventuelt. Du må sikkert være klar på at du ikke vil innlede noe langvarig forhold også. Et litt på siden "kjæresteeventyr" kan det da dreie seg om. Mulig blir han også litt tvilsom etterhvert....men, hvem vet, kanskje kan det funke i lengden og. Du lever 1 gang og du skal ta med deg litt god/og dårlig bagasje på veien...kanskje er dette starten på noe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 6. oktober 2009 #36 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nja... 19 og 39 - skeptisk. 29 og 49 - har mer tro på. 39 og 59 - nesten ingen forskjell å snakke om. Ening..iallefall på den siste Min onkel og tant er er 60 og 41 merker ikke noe forskjell. Han ser ung ut og trener en del og de begge spiller fotball.Begge er og fotball, håndball og volleyball trenere for de 4 barna de har. De møttes når han var fotball treneren hennes når hun var ca 25 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 6. oktober 2009 #37 Del Skrevet 6. oktober 2009 vil dere si at 20 års aldersforskjell er for mye? (jente på 19 og mann på 39) eller kan det funke ? Jeg datet også en litt eldre fyr en periode (han 31, jeg 21), men så begynte jeg å tenke på hvordan jeg ville synes dette var om noen år. Jeg tenker at når du er 30, så er han 50... for meg hadde det blitt for stor forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #38 Del Skrevet 8. oktober 2009 det kan nok funke. Men jeg ville ikke gått inn i forhold til en som var 20 år eldre enn meg, det er altfor stor forskjell syns jeg. Men hvorfor tenker du på å gå inn i et forhold med han når du hverken er forelsket i han eller har tenkt å satse på langvarig forhold? Synes folk burde la vare å gå inn i forhold når de ikke har følelser for personen. Det kunne aldri falle meg inn å gå inn i et forhold uten at jeg hadde føleser for han. Tenk om han har følelser for deg og tenker på at han vil prøve å få det til å være langvarig/livet ut. Tror nokikke det funker her, siden du hverken er forelsket eller ute etter langvarig forhold. Så jeg synes du skal la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SSB Skrevet 8. oktober 2009 #39 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er det bare som elsker så gå for det. Spennende erfaring vil jeg tro. Som kjærester tror jeg dere har 2-3% sjanse for å klare dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå