Gjest Gjest_j19_* Skrevet 13. september 2009 #1 Del Skrevet 13. september 2009 vil dere si at 20 års aldersforskjell er for mye? (jente på 19 og mann på 39) eller kan det funke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 13. september 2009 #2 Del Skrevet 13. september 2009 Det kan nok funke, men jeg tror aldersforskjellen er såpass stor at det mest sannsynlig ikke funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #3 Del Skrevet 13. september 2009 He he. Er du forelska i en på 39 år? Jeg er 37 år selv og synes enkelte menn på 39 år virker litt for gammel for meg, i sinn og skinn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. september 2009 #4 Del Skrevet 13. september 2009 vil dere si at 20 års aldersforskjell er for mye? (jente på 19 og mann på 39) eller kan det funke ? Kommer aldri til å fungere. Det mest sannsynlige er nok dessverre at han bare utnytter deg er jeg redd. Spring for livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 13. september 2009 #5 Del Skrevet 13. september 2009 hehe nei, ikke forelska.. men han er veldig ung til sinns da. ikke en normal 39-åring. og han ser ikke så gammel ut heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. september 2009 #6 Del Skrevet 13. september 2009 Personlig erfaring fra meg - det kan godt fungerer bra på de fleste felt, men dere vil ha veldig ulike referanser og i lengden kan det faktisk by på endel problemer. Men det er slettes ikke umulig, så om det føles rett for begge så hvorfor ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #7 Del Skrevet 13. september 2009 hehe nei, ikke forelska.. men han er veldig ung til sinns da. ikke en normal 39-åring. og han ser ikke så gammel ut heller. Ikke noen vits i å vurdere forhold om du ikke er forelska en gang. Det er jo ikke noe man går inn i for å være fornuftig akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kira_* Skrevet 13. september 2009 #8 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg vil si følg hjerte. Er selv forlovet med en som er 16 år eldre. VI har familie og hus sammen, jeg merker seriøst ikke noe av alderforskjellen.. Jeg har det vertfall utrulig bra sammen med min forlovede tiltross alderforskjellen. ps, jeg er bare noen år eldre enn deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 13. september 2009 #9 Del Skrevet 13. september 2009 han er veldig mye klokere enn meg da.. men jeg driver og leser meg opp for å komme litt nærmere hans intellektuelle nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. september 2009 #10 Del Skrevet 13. september 2009 han er veldig mye klokere enn meg da.. men jeg driver og leser meg opp for å komme litt nærmere hans intellektuelle nivå. Jaja, var du min datter så hadde jeg vært alvorlig bekymret, men det er jo en annen sak. Pass deg så du ikke brenner deg kraftig i hvert fall og lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. september 2009 #11 Del Skrevet 13. september 2009 han er veldig mye klokere enn meg da.. men jeg driver og leser meg opp for å komme litt nærmere hans intellektuelle nivå. Er det ikke enklere å finne en som er på omtrent samme nivå i utgangspunktet? Ikke sikkert han er så mye klokere enn deg heller, men han har en god del mer livserfaring. Jeg klarer ikke se hva en 19-åring og en på 39 har til felles, bortsett fra at han sikkert syns det er veldig flott å ha sex med en 19-åring. Hvis du virkelig er forelsket, så sett i gang. Hvis ikke, så løp i motsatt retning. Å føle seg smigret over oppmerksomheten fra en mye eldre mann, betyr ikke at det handler om kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 13. september 2009 #12 Del Skrevet 13. september 2009 Men du som er 40 da, Steinar40, kunne du vært sammen/holdt på med ei på 20? eller ville hun vært for ung for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 13. september 2009 #13 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg syns det blir for stor forskjell. Klart det kan fungere, men jeg tror neppe det vil vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_erna_* Skrevet 13. september 2009 #14 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg vil si følg hjerte. Er selv forlovet med en som er 16 år eldre. VI har familie og hus sammen, jeg merker seriøst ikke noe av alderforskjellen.. Jeg har det vertfall utrulig bra sammen med min forlovede tiltross alderforskjellen. ps, jeg er bare noen år eldre enn deg. Det er vel helst den som er eldst som virkelig merker aldersforskjellen. Jeg er 25 og kunne ikke vært sammen med noen på 19. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. september 2009 #15 Del Skrevet 13. september 2009 Men du som er 40 da, Steinar40, kunne du vært sammen/holdt på med ei på 20? eller ville hun vært for ung for deg? Jeg er riktignok 40+ men er ikke så veldig langt unna 40 fortsatt hehe Hadde jeg vært umoden og uansvarlig så kunne jeg selvfølgelig holdt på med ei på 20. Problemet er bare at dette egentlig er 2 forskjellige generasjoner - du kunne altså godt ha vært min datter - så sannsynligheten for at det skal fungere over tid er nærmest null. Innen noen år kommer du nesten garantert til å syns han er for gammel og kjedelig, og han kommer til å syns at du er for ung og slitsom. Jeg kunne bare anbefalt deg å finne på noe helt annet enn dette snarest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 13. september 2009 #16 Del Skrevet 13. september 2009 Tror ikke jeg noen gang kommer til å synes at han er kjedelig. Han er alt for interessant til å bli kjedelig. Og han er kanskje litt uansvarlig, men ikke umoden. Men han er derimot ung til sinns, men det er ikke det samme som å være umoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. september 2009 #17 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg var sammen med en fyr som var 10år eldre enn meg. Jeg synes det var for mye. Men det hadde også litt med han som person å gjøre. 20år synes jeg blir litt mye. Hvis du mener at det er verdt et forsøk, så prøv. Men som sagt før her, så tror jeg heller ikke at det vil vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. september 2009 #18 Del Skrevet 13. september 2009 Tror ikke jeg noen gang kommer til å synes at han er kjedelig. Han er alt for interessant til å bli kjedelig. Og han er kanskje litt uansvarlig, men ikke umoden. Men han er derimot ung til sinns, men det er ikke det samme som å være umoden. Vel, jeg forstår at du ser det sånn nå. Og at det ikke blir lett å få deg til å se det på noen annen måte. Sånn er mennesket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 13. september 2009 #19 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg kunne ikke holdt på med en som er næremere pappa i alder, enn meg selv. Jeg har jo selv en samboer som er 11år eldre enn meg. Men det går fint. Så går jo sikkert fint å være sammen med en som er 20 år eldre, men jeg ser ikke helt for meg at jeg kunne falt for noen som er så mye eldre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 13. september 2009 #20 Del Skrevet 13. september 2009 Selv er jeg litt interessert (eller, ikke dèt engang. men han virker som en skikkelig bra fyr) i en som er 13 år eldre, og jeg vet at det kan være vanskelig å vite om man burde satse eller ikke. Er enig med flere her om at 20 års aldersforskjell er mye, og at aldersforskjellen blir litt for stor når fyren kunne vært faren din (jeg hadde opprinnelig en 10 års "maksgrense" før jeg møtte denne 13 år eldre karen). Det virker kanskje fint nå, og selv om han er ung til sinns kan det jo hende at du vil merke alderforskjellen bedre når dere har blitt enda mer kjent. Men er det interesse og forelskelse fra begge parter her, kjør på. Bare pass på deg sjøl og ikke la deg utnytte av en eldre mann som kanskje bare er ute etter et ligg med ei ungjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå