Gå til innhold

Ble avvist uten å ha prøvd meg engang

Gjest Hege30

Anbefalte innlegg

Kjenner meg godt igjen her ja. Har opplevd å få informasjon om statusen mens jeg spurte et uskyldig spørsmål om "når bussen kommer".

Jeg tror det må være noen menn som feilaktig innbiller seg at de blir sjekket opp uansett spørsmål. Det sier jo mest om dem.

Og da kan jeg opplyse om at det blir dere ikke! Litt forskjell på et busstopp og en festlig sammenheng, men likevel.

Så jeg foreslår for ts at du glemmer den dusten jo før jo heller, og tar det som en liten lærepenge til neste gang. For det blir helt sikkert en "ny sjanse".

Forundrer meg stadig over at det nesten ikke er mulig å stille et nøytralt spørsmål eller føre en vanlig samtale med enkelte menn, uten å få tillagt egenskaper/intensjoner man ikke har.

Jeg må visst være utrolig flott. :ler:

Hahaha,,, ja vi får trøste oss med det. AT vi er så flotte at vi virker truende på dem. Hehe... Irriterer meg litt at jeg ikke får tatt igjen på dusten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

TS reagerer slik fordi hun innerst inne er klar over at hun som singel jente på 30 nå begynner å desperat. Hun er, muligens uten å være bevisst på det, hele tiden på sjekkeren. Derfor, når hun blir avslørt på dette så reagerer hun slik som hun gjør.

Neste gang TS så ser du bre tilbake på kveldens offer og sier, mens du ser vedkommende rett i øynene, "Synd, du aner nemlig ikke hva du går glipp av i kveld".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS reagerer slik fordi hun innerst inne er klar over at hun som singel jente på 30 nå begynner å desperat. Hun er, muligens uten å være bevisst på det, hele tiden på sjekkeren. Derfor, når hun blir avslørt på dette så reagerer hun slik som hun gjør.

Neste gang TS så ser du bre tilbake på kveldens offer og sier, mens du ser vedkommende rett i øynene, "Synd, du aner nemlig ikke hva du går glipp av i kveld".

Herlig innlegg, "Brutal mann". Du glemmer nok en gang at det sitter mennesker med følelser og skriver innlegg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Herlig innlegg, "Brutal mann". Du glemmer nok en gang at det sitter mennesker med følelser og skriver innlegg her.

Om en ikke vil ha alternative betraktninger på seg selv og sitt liv så får en slutte å stille spørsmål. Verden er et ubehaglig sted, spesielt om en er ærlig mot seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en ikke vil ha alternative betraktninger på seg selv og sitt liv så får en slutte å stille spørsmål. Verden er et ubehaglig sted, spesielt om en er ærlig mot seg selv.

Folk skriver inn her for å få oppmuntring eller betraktninger på ting de har opplevd, ikke for å bli slengt full i dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Folk skriver inn her for å få oppmuntring eller betraktninger på ting de har opplevd, ikke for å bli slengt full i dritt.

Jeg har ikke slengt noe dritt. Jeg har kun kommet med min hypotese om hva som skal ha skjedd. Om vedkommende som stilte spørsmålet ikke er ening i min hypotese så kan vedkommende gjøre én av to ting. Enten bare ignorere de betraktninger vedkommende ikke liker, eller å argumentere for hvorfor hypotesen ikke holder vann.

Ingen kan mene noe på forum som dette på annet enn sviktende grunnlag. Det er en del av internettforum sin natur. Med den informasjonen som er tilgjengelig i denne tråden står jeg fullt og fast med min hypotese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korrekt.

Single menn gjør nøyaktig det samme mange ganger hver måned og blir avvist nesten like mange ganger. Naturen er innrettet slik at menn tar initiativ mens damer velger.

Likestillingen har ikke kommet lenger (og kan kanskje aldri komme lenger) enn at kvinner ikke klarer å dele mannens rolle på sjekkearenaen. De er rett og slett ikke mentalt sterke nok.

Selvfølgelig finnes det noen unntak blant kvinner, men den smerten det er å ta initiativ for så å bli avvist er det i hovedsak kun menn som klarer å påta seg gang på gang. Kvinner vil i stedet, som her, skylde på hvor fæle menn er bare etter en enkelt avvisning. I tillegg er de så redde for at de ikke er attraktive nok at de må lyve for seg selv og si at de ikke var interessert i typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt.

Single menn gjør nøyaktig det samme mange ganger hver måned og blir avvist nesten like mange ganger. Naturen er innrettet slik at menn tar initiativ mens damer velger.

Likestillingen har ikke kommet lenger (og kan kanskje aldri komme lenger) enn at kvinner ikke klarer å dele mannens rolle på sjekkearenaen. De er rett og slett ikke mentalt sterke nok.

Selvfølgelig finnes det noen unntak blant kvinner, men den smerten det er å ta initiativ for så å bli avvist er det i hovedsak kun menn som klarer å påta seg gang på gang. Kvinner vil i stedet, som her, skylde på hvor fæle menn er bare etter en enkelt avvisning. I tillegg er de så redde for at de ikke er attraktive nok at de må lyve for seg selv og si at de ikke var interessert i typen.

Kaller du en helt normal replikk sagt på en fest for "å ta intiativ"? Eller å spørre om når bussen går?

Det går tydeligvis ikke ann å snakke til menn.Skal holde helt kjeft jeg også neste gang det er menn i nærheten.

Skal ikke se på dere heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt.

Kvinner vil i stedet, som her, skylde på hvor fæle menn er bare etter en enkelt avvisning.

:Gjesp:

Å bli avvist av mann som har dame er da helt kurant, ikke sårende engang, når folk bare greier å gjøre det på en normalt vennlig måte.

Men hvis han setter opp det store "I'm too sexy for you"-fliret, og forventer at du skal være dritskuffet for at hunken er opptatt, blir man sint på seg selv i ettertid for at man ble så paff av oppførselen at man ikke fikk parert den.

Særlig om man ikke engang forsøkte å sjekke ham opp, og han tok det som en egobooster på din bekostning foran en haug med venner og bekjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Kaller du en helt normal replikk sagt på en fest for "å ta intiativ"? Eller å spørre om når bussen går?

Det går tydeligvis ikke ann å snakke til menn.Skal holde helt kjeft jeg også neste gang det er menn i nærheten.

Skal ikke se på dere heller.

Dette er et seriøst svar.

For de fleste av oss vil det ikke være noen forskjell, detter nemlig hva vi er vandt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli avvist av mann som har dame er da helt kurant, ikke sårende engang, når folk bare greier å gjøre det på en normalt vennlig måte.

Men hvis han setter opp det store "I'm too sexy for you"-fliret, og forventer at du skal være dritskuffet for at hunken er opptatt, blir man sint på seg selv i ettertid for at man ble så paff av oppførselen at man ikke fikk parert den.

Særlig om man ikke engang forsøkte å sjekke ham opp, og han tok det som en egobooster på din bekostning foran en haug med venner og bekjente.

Dette er et seriøst svar.

For de fleste av oss vil det ikke være noen forskjell, detter nemlig hva vi er vandt med.

Grunnen til at dere er vant med det er at vi erfarer at dere nettopp egobooster dere (som beskrevet i innlegget over deg)på vår bekostning bare vi kommer i skade for å si et par ord til dere.

Rett og slett kvalmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig.Kvalmt når mannen begynner å ose av selvtillit når man bare kommer med noen uskyldige utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hatter fitter

Jeg må klø meg i hodet vær gang man leser jenters versjon av "boy meets girl" situasjoner. Utrolig hva de legger inn i null og niks. Han hadde vel kjæreste da, er det så vanskelig å forstå?

Verden er ikke som sex og singelliv, småjenter. Det dere ser i media er ikke virkeligheten. Skulle trodd folk, spesielt da jenter mellom 14-30 bodde i sin egen virkelighetsfjerne episode av friends

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du er vel sikkert kjempepen. Pussig hvor ofte en skal høre at jenter beskriver seg selv som det. Faktumet er vel det at venninnene dine har fortalt deg dette, og ikke gutter...Dessuten har mange folk preferanser. Du kan være dritpen men totalt feil type. Jeg har sett jenter som andre syns er dritfine som for meg er helt vanlige/stygge fordi de er blond og blek. Jeg finner alle blondiner ulekre, og kanskje du havnet innenfor hans ulekkertype?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må klø meg i hodet vær gang man leser jenters versjon av "boy meets girl" situasjoner. Utrolig hva de legger inn i null og niks. Han hadde vel kjæreste da, er det så vanskelig å forstå?

Verden er ikke som sex og singelliv, småjenter. Det dere ser i media er ikke virkeligheten. Skulle trodd folk, spesielt da jenter mellom 14-30 bodde i sin egen virkelighetsfjerne episode av friends

Hun prøvde ikke å sjekke han opp!! Har du ikke fått med deg det?

Hun spurte om hun hadde sett han før fordi hun trodde hun hadde sett han før.

Når vi kvinner spør om det så er ikke det ensbetydende med at vi er ute etter pikken deres.Hva fan har dette med Sex og singelliv eller Friends å gjøre forresten? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg lurer på hvor mye av tilværelsen enkelte menn får med seg...

Jeg ble raskt begynnende interessert i en kollega da jeg var ny på forrige arbeidssted, og på dag to da vi stod og pratet i en pause, begynte han å snakke om helgeplanene med samboeren. Synd for meg, men han gjorde det så naturlig at jeg ikke vet om han bare snakket om samboeren, eller om han hadde skjønt at jeg var interessert, og derfor fortalte meg på en hyggelig måte hvor landet lå.

Stikkordet her er hyggelig. Uansett om man ikke liker den man tror er på sjekkeren, eller er opptatt, det går an å signalisere at det ikke er noe å hente uten å være smug og motbydelig mot den som kanskje liker en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du er vel sikkert kjempepen. Pussig hvor ofte en skal høre at jenter beskriver seg selv som det. Faktumet er vel det at venninnene dine har fortalt deg dette, og ikke gutter...Dessuten har mange folk preferanser. Du kan være dritpen men totalt feil type. Jeg har sett jenter som andre syns er dritfine som for meg er helt vanlige/stygge fordi de er blond og blek. Jeg finner alle blondiner ulekre, og kanskje du havnet innenfor hans ulekkertype?

Ok, nå tror jeg denne tråden kommer til å dø ut etterhvert, men jeg skal svare deg kjapt før jeg legger meg: Dette innlegget handlet IKKE om hvor pen eller ikke pen jeg er og den diskusjonen er totalt uinteressant. Jeg skrev i en bisetning at jeg var "søt, kanskje noen ville si pen" for å fremheve at utseedet mitt ikke skulle være en provokasjon i negativ eller positiv retning for gutter jeg tiltaler. Normalt søt jente, normalt kledd, normal høflig oppførsel. Og innlegget mitt handlet som sagt IKKE om jeg var pen eller ikke, men var ment som en diskusjonstråd i forhold til hva som er ok oppførsel når man konverserer på fest. OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg lurer på hvor mye av tilværelsen enkelte menn får med seg...

Jeg ble raskt begynnende interessert i en kollega da jeg var ny på forrige arbeidssted, og på dag to da vi stod og pratet i en pause, begynte han å snakke om helgeplanene med samboeren. Synd for meg, men han gjorde det så naturlig at jeg ikke vet om han bare snakket om samboeren, eller om han hadde skjønt at jeg var interessert, og derfor fortalte meg på en hyggelig måte hvor landet lå.

Stikkordet her er hyggelig. Uansett om man ikke liker den man tror er på sjekkeren, eller er opptatt, det går an å signalisere at det ikke er noe å hente uten å være smug og motbydelig mot den som kanskje liker en.

Problemet er at svært mange menn reagerer med å være smuge og motbydelige dersom kvinner henvender seg til dem.Selv om henvendelsen ikke er romantisk/seksuelt motivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr ikke at det renner ifra fitta bare fordi vi spør om når bussen går eller hvor mye klokka er.Det kan godt hende at vi bare lurer på hvor mye klokka er eller når bussen går.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...