Cowgirl22 Skrevet 13. september 2009 #21 Del Skrevet 13. september 2009 Prøver meg jeg også.. Uten å helt vite hvorfor. Er i bunn og grunn kjemi som for meg sier om en er attraktiv eller ikke. Kjønn: kvinne Alder: 25 Øyne: store og blå Hårfarge: lysebrunt Høyde: ca 165 Kroppsform: normal vil jeg tro. ikke syltynn og ikke veldig trent. Positivt med meg: selvstendig snill, smart, høyt utdannet (master) med fast jobb. økonomisk stabil. liker å lage mat. Har min egen sjarm (har jeg hørt..) Negativt med meg: bestemt, kanskje litt kontrollfrik. Liker ikke rydding/vasking. kan ha problemer med å åpne meg (kommer veldig an på personen). Kan være sjefete om jeg får muligheten. Hobbyer: strikking, matlaging, musikk (kan noen akkorder og eier to gitarer), dyr. Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Finne mannen i mitt liv. Få meg hund. Ha det gøy Vil også ha unger en gang, men det blir nok en god stund til. Har også en gård jeg på sikt kan/vil ta over og drive. Opptatt av (såkalte hjertesaker): landbruk Hvor attraktivt dette er aner jeg ikke.. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2009 #22 Del Skrevet 13. september 2009 Kjønn: Mann Alder: Snart 40 Øyne:Pene Hårfarge:Mørkt, for tynt, grått om noen år. Høyde:nesten 175cm Kroppsform:feil Positivt med meg: Nei si det? Hva JEG synes er positivt med meg, eller hva kvinner finner positivt med meg? Jeg: Rettferdig, ærlig, omsorgsfull, reflektert, prinsippfast, har ryggrad. Kvinner: Har snart en mer enn akseptabel lønn. Negativt med meg: Igjen, JEG eller kvinner sin mening? Jeg: Er grinete om jeg er sulten, trøtt eller har vondt i hodet. Er også veldig kort i kommunikasjonen om jeg er stresset. Kvinner: På trosss av kommende lønnsnivå så eier jeg ingenting av jordisk gods. har brukt for mange år på å forstå at kvinner tenner på materialisme. Hobbyer: Filmer, natur og kompjutere... Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: for megg eller verden? Jeg: Å elske, bli elsket og dele mellomenneksleige oppleveser der vi utvikler oss både sammen og hver for seg. Der vi begge ønsker å løfte den andre til fordel for verden rundt oss. Verden: En ikkereligiøs verden der en har forstått at vi må komme oss ut fra denne planeten for å overleve som art. Opptatt av (såkalte hjertesaker): Demokrati, menneskretter, rettferdighet og utvikling av verden og teknologi til våre etterkommeres beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 13. september 2009 #23 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) m74, utydelig og kompilsert er ganske negativt, ellers høres det bra ut H88, høres veldig attraktiv ut, men lite fokusert ut Tempus fugit, virker imteressant brutal mann, jeg syns egentlig du høres attraktiv ut, men nå har du lært meg at jeg som kvinne bare skal se på det materielle...... så.......da......vet ikke helt... ---------------------------------------------------------------------------------------------- Meg selv, har tydeligvis ikke noe bedre å gjøre... Kjønn:Hunkjønn Alder:30 Øyne:knallblå Hårfarge:mørkebrunt langt Høyde:168 cm Kroppsform:timeglass. Spinkel beinbygging, sies jeg er tynn. Positivt med meg:Morsom, omsorgsfull, god lytter, flink og synge, ærlig (i det som er viktig), lojal Negativt med meg:Dårlig humor(hvis vi ikke ler av det samme), relativt dårlig sjåfør, sta, er jeg sulten blir jeg irrasjonell, kan være rimelig hevnlysten, synger en del Hobbyer:friluftsliv, yoga, liker bøker, musikk og rett og slett å sitte å slappe av Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig:kortsiktig leve mer i øyeblikket. Langsiktig bli lykkelig, omgi meg med mennesker som gjør meg glad. Inneha kompetanse som gjør meg i stand til å drive med det det er meningen jeg skal drive med. Opptatt av (såkalte hjertesaker):Dyrevelferd, fritt Tibet, se og akseptere hvert enkelt menneske sånn som de er. At det ble gjort noe med befolkningseksplosjonen. --------------------------------------------------------------------------------------------- Endret 13. september 2009 av Ella_Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2009 #24 Del Skrevet 13. september 2009 Negativt med meg:Dårlig humor(hvis vi ikke ler av det samme), relativt dårlig sjåfør, sta, er jeg sulten blir jeg irrasjonell, kan være rimelig hevnlysten, synger en del Når ble synging negativt? :klø: synger mye selv. det vil si, om jeg har det bra. Så synger ike så mye nei... :klø: Uansett, er ingen stor sanger, men mengden sang viser klart hvordan ting ser ut på innsiden hos meg. Så igjen, når ble synging negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m_20 Skrevet 13. september 2009 #25 Del Skrevet 13. september 2009 Kjønn: XY Alder: 20 Øyne: Grønne Hårfarge: Rødt Høyde: 177 Kroppsform: Slank (65kg) Positivt med meg: Gir ikke opp lett (sta?), er ikke spesielt prippen, lett å snakke med Negativt med meg: Har vanskeligheter med snakk om alt og ingenting (liker konkretiserte emner), kanskje litt for innadvendt likevel (men jeg føler ikke dét er noen uting i seg selv) Hobbyer: Data, lesing (mindre skjønnlitteratur enn prosa, egentlig), trening Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Ønsker først og fremst å fullføre høyere utdanning, og kanskje, med litt hell, finne et kvinnemenneske som mot alle odds skulle like meg. Opptatt av (såkalte hjertesaker): Fremskritt og utvikling, rettferdighet, men likevel er det mye i status quo som jeg ønsker opprettholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m74 Skrevet 13. september 2009 #26 Del Skrevet 13. september 2009 m74, utydelig og kompilsert er ganske negativt, kan i grunnen være enig i det :ler; men det er vel noe i at jeg har forståelse for at noen kan oppfatte meg sånn - og det er vel et blaff av selvinnsikt, noe som kan være positivt? Men du da Negativt å synge en del?? Ingen ønsker om barn tydeligvis, hvis du vireklig vil gjøre noe med befolkningseskplosjonen? Pluss for yoga - burde stått på min "ønsker for fremtiden" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 13. september 2009 #27 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Når ble synging negativt? :klø: synger mye selv. det vil si, om jeg har det bra. Så synger ike så mye nei... :klø: Uansett, er ingen stor sanger, men mengden sang viser klart hvordan ting ser ut på innsiden hos meg. Så igjen, når ble synging negativt? Det blir negativt når jeg får idiotiske sanger på hjernen, og da må dele dem med omgivelsene. Før jeg vet ordet av det synger jeg i vei på klassikere som i am sailing, abba! og mer som jeg ikke kommer på i farta. Vet ikke hvor alt dette lagres, men jeg kan en uhorvelig mengde sanger..... Dessuten det er jo ikke sikkert de som hører på syns jeg synger fint, da. Uansett hva jeg synger. Endret 13. september 2009 av Ella_Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Helena_* Skrevet 13. september 2009 #28 Del Skrevet 13. september 2009 Nå skal jeg gi karakter til mannfolkene m74: 8 poeng (fine personlige egenskaper/interesser + høyde) H88: 7 poeng (veldig interessant og sammensatt, men for hyper og ung for meg) Tempus fugit: 6 poeng (positiv og hyggelig, men ikke så original) brutal mann: 6 poeng (positive egenskaper, men litt sær) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 13. september 2009 #29 Del Skrevet 13. september 2009 kan i grunnen være enig i det :ler; men det er vel noe i at jeg har forståelse for at noen kan oppfatte meg sånn - og det er vel et blaff av selvinnsikt, noe som kan være positivt?Selvinnsikt er veldig bra, men da må du jobbe med "problemet" også Men du da Negativt å synge en del??Se tidligere svar... Ingen ønsker om barn tydeligvis, hvis du vireklig vil gjøre noe med befolkningseskplosjonen?JEG vil ha barn (tror jeg), jeg vil bare at alle andre ikke skal få (så mange) Pluss for yoga - burde stått på min "ønsker for fremtiden" Ja, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 13. september 2009 #30 Del Skrevet 13. september 2009 Kjønn: Jente Alder: 19 Øyne: Grønne Hårfarge: Blond Høyde: 170 Kroppsform: Slank. Forhåpentligvis veldig stram også om 2-3 måneder. Positivt med meg: Søt, snill, blid, frilynt, kreativ, omgjengelig. Blir sjelden sur, sint og sippete osv. Negativt med meg: Litt overfladisk. Ung. Kan være litt frekk og litt for ærlig noen ganger (brutalt ærlig). Kontrollfrik, men prøver å ikke være det for mye. Er litt fjern av og til. Og tuller litt for mye. Impulsiv, men det er vel positivt også. Kan være irritabel når jeg har lavt blodsukker. Hobbyer: Er over gjennomsnittet interessert i musikk (høre på og dra på konserter) og film. Og bøker, foto, trening, festing, matlaging, reiser, friluftsliv. Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Reise og oppleve verden. Lære meg spansk ordentlig. Lære meg å surfe. Bli mer intellektuell. Få meg en (høyere) utdanning og en jobb der jeg trives og tjener bra. Og en kjæreste/mann en gang. Ønsker ikke barn og et a4-liv. Opptatt av (såkalte hjertesaker): Ikke noen spesielle, men dyrevern og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2009 #31 Del Skrevet 13. september 2009 Tempus fugit: 6 poeng (positiv og hyggelig, men ikke så original) brutal mann: 6 poeng (positive egenskaper, men litt sær) Tempus får 6 fordi han ikke er original Jeg får 6 fordi jeg er sær (mao original) :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m74 Skrevet 13. september 2009 #32 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) :klø: Jeg synes det var en veldig solid og god vurdering hun gjorde Endret 13. september 2009 av m74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tempus Fugit Skrevet 13. september 2009 #33 Del Skrevet 13. september 2009 Tempus får 6 fordi han ikke er original Jeg får 6 fordi jeg er sær (mao original) :klø: Uansett hva vi gjør så er det nok feil :-p Kjekt å vite at jeg ikke er original da, hva skjedde med at alle sammen er forskjellig... Neida, skjønner godt at det kan bli litt lite orginalt... Er vanskelig å bare skrive direkte om seg selv her inne. Og som andre sier, det er kjemien som egentlig er alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Helena_* Skrevet 13. september 2009 #34 Del Skrevet 13. september 2009 Tempus får 6 fordi han ikke er original Jeg får 6 fordi jeg er sær (mao original) :klø: Krever en meget fin balansegang der, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2009 #35 Del Skrevet 13. september 2009 Det blir negativt når jeg får idiotiske sanger på hjernen, og da må dele dem med omgivelsene. Før jeg vet ordet av det synger jeg i vei på klassikere som i am sailing, abba! og mer som jeg ikke kommer på i farta. Vet ikke hvor alt dette lagres, men jeg kan en uhorvelig mengde sanger..... Dessuten det er jo ikke sikkert de som hører på syns jeg synger fint, da. Uansett hva jeg synger. Så lenge det skjer fordi du er i godt humør ser jeg ikke problemet. Selv skriver jeg nye tekster on the fly mens jeg "synger" kjente melodier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tempus Fugit Skrevet 13. september 2009 #36 Del Skrevet 13. september 2009 Og får å si litt om damene da: Trådstarter: VAnskelig å si uten alder, men spennende. 7 Gjest_Helena: Virker som en hyggelig jente, men ikke noe orginalt der hellet. 7 Cowgirl 22: Veldig interessant, selv om kanskje kontrollfreak ikke helt er min ting... 8 Ella grey: Denne er litt vanskelig siden kanskje ikke alle fremtidsplanene er helt lik, men ellers er det mye bra. 8 gjest j19 Kanskje litt for ung for min del ja, og uten ønske om barn, så blir det ikke så høyt for meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 13. september 2009 #37 Del Skrevet 13. september 2009 Så lenge det skjer fordi du er i godt humør ser jeg ikke problemet.Så hvis jeg "underholder" deg med første vers og refreng av mariah careys Hero, spredt ut over et par timer, i blandet Nick Cave for å bryte den onde sirkelen. Så hadde det vært helt greit, og ikke lagt en demper på humøret? Selv skriver jeg nye tekster on the fly mens jeg "synger" kjente melodier... Jeg åsså! Men JEG er så avansert at jeg av og til finner på melodi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. september 2009 #38 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Kjønn: Kvinne Alder: 20 Øyne: Blå/grønn Hårfarge:Nøttebrun Høyde: 157 Kroppsform: Slank med markert midje. Positivt med meg: Snill, rettferdig, intelligent, målrettet, blid, en god lytter og liker å prøve nye ting. Negativt med meg: Blir for utålmodig, blir fort ukonsentrert når jeg arbeider med noe, blir irrasjonel når jeg blir sint. Hobbyer: Skrive, lese, fotografering, reise, svømme og dykking. Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Utgi boken jeg holder på med og få besøkt minst 70 land i verden (langsiktig). Fullføre utdannelsen min, og få en givende jobb (kortsiktig). Opptatt av (såkalte hjertesaker): Menneskerettigheter og dyrevern. Endret 13. september 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2009 #39 Del Skrevet 13. september 2009 Så hvis jeg "underholder" deg med første vers og refreng av mariah careys Hero, spredt ut over et par timer, i blandet Nick Cave for å bryte den onde sirkelen. Så hadde det vært helt greit, og ikke lagt en demper på humøret? Jeg hadde duelert deg i seng, ehm, senk med motsang Jeg åsså! Men JEG er så avansert at jeg av og til finner på melodi også Damn! Min overkvinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 13. september 2009 #40 Del Skrevet 13. september 2009 Ella grey: Denne er litt vanskelig siden kanskje ikke alle fremtidsplanene er helt lik, men ellers er det mye bra. 8 Åtter til meg, ikke verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå