Gå til innhold

Hvor attraktiv?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann
Jævla kravstor du har blitt, sånn plutselig. Jeg er ganske engasjert i både menneskeretter og annet, men det så så kjipt ut lista opp på KG, syns jeg.

Altså... Om vi snakker om ONS så er du, som det fleste kvinner, overkvalifisert bare i kraft av å ha fitte. Snakker vi påfølgende samtaler så kreves det atskillig mer :cool: Er vel det som kalles kjemi og sånn :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså... Om vi snakker om ONS så er du, som det fleste kvinner, overkvalifisert bare i kraft av å ha fitte. Snakker vi påfølgende samtaler så kreves det atskillig mer :cool: Er vel det som kalles kjemi og sånn :klø:

Driver ikke med ONS... Men jeg er en røver på kjemi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønn: Kvinne

Alder: 18

Øyne: Brun

Hårfarge: Brun

Høyde: 166 cm

Kroppsform: Timeglass, slank.

Positivt med meg: Positiv, sosial, hardtjobbende, besluttsom.

Negativt med meg: Sosete.

Hobbyer: Feste?

Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Fortsette å være lykkelig resten av livet.

Opptatt av (såkalte hjertesaker): Er det dårlig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_amanda_*

Kjønn: kvinne

Alder: 21

Øyne:blå/grønne

Hårfarge: lys blond

Høyde: 165 cm

Kroppsform: slank, men former

Positivt med meg: smilende, flink på skolen, sporty, aktiv

Negativt med meg: kunne vært mer utadvendt og flinkere på å ta intiativ

Hobbyer: trening, musikk og dans (hiphop, showdance, jazz osv.)

Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: skal bli siviløk. nhh,karriere er viktig for meg, finne kjæreste, gifte meg og få barn når den tid kommer,

Opptatt av (såkalte hjertesaker):lite med konkrete hjertesaker dessverre, men er medlem av unge høyre, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan starte..

Kjønn: Jente

Alder: Røper ikke. :P

Øyne: Blå

Hårfarge: Mellomblond

Opptatt av (såkalte hjertesaker):

Alle dyresaker. Spesielt pelsfarmer og hvalfangst samt ulv.

Når du er interessert i ulv (varg) så bør du se på dette TV-programmet :)

http://svtplay.se/v/1676374/mitt_i_naturen...,p113563,1,f,-1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_katlina_*

Merkelig dragende tråd, selv om den er ooo så feil!

Alder: 29

Hårfarge: Blond

Høyde: 172

Kroppsform: Slank

Synest det er fryktelig vanskelig å dele opp i positive og negative egenskaper, for alt er jo relativt i forhold til situasjon, samt at man sjelden er en ting entydig.. men here goes:

Positivt med meg:

Empatisk, fantasifull og Kreativ, men har oppdaget at jeg også har et analytisk gen. (er ikke det 2 motstridende egenskaper?) Er ganske i vater når det kommer til temerament. Har hørt jeg virker som om jeg har det godt med meg selv, virker i balanse (er jo ikke helt sant da, er jo like usikker som alle andre) Lite sjalu (ihvertfall på den destruktive måten.. men er jo litt nysgjerrig, og liker å høre kjæresten si at livet først startet når han møtte meg.. :fnise: )

Godt fornøyd med mitt utseende på en god dag.. :)

Negativt med meg: Ikke den mest utadvendte, kan virke litt reservert (men mest fordi jeg nok er litt selvbevist) Ustrukturert om jeg ikke tar meg sammen (Da kan jeg være ganske så strukturert, det er dog sjeldent), rotete, vanskelig for å avslutte ting, kritisk overfor mine egne evner (viser seg oftest å være unødig) synes selv jeg skal slutte å definere meg selv utfra egosentriske ting som dette, og heller leve livet, nyte at man er en del av noe større og "gi" mere

Hobbyer: Yoga, Surfing (mest vanlig surf, men også stand up paddling og windsurfing), sy, tegne, lese bøker eller mere thrash (moteblader og blogger) tilbringe mest mulig tid med de jeg er glad i..

Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Gjør mr.right like lykkelig som han gjør meg, få en bolle i ovnen, Prøve å gjøre mere for mine medmenneske/medskapninger/miljøet. Starte opp mitt eget klees merke som tuftes på bæredyktige prinsipper. Unngå å bli for bundet opp av materielle verdier så vi kan reise litt.. vil gjerne ha en fast base, men også frihet.

Opptatt av (såkalte hjertesaker): Dyrevelferd, bæredyktig produksjon og forbruk (det er innefor mit fagområde, så derfor jeg er litt nerdet på det) Vil også forsøke å åpne øynene mine litt mere for andre urettferdigheter, men samtidig så tror jeg det er viktigt å yte sin innsats konsentrert.. Ikke helt avklart på dette.. må lese flere bøker av dalai lama.. :fnise: litt selvironi.. synes det er vanskelig dette, men helt klart bedre å handle enn å filosofere for mye..

Rate me! Rate me!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ditta e mej
Har sett et par tråder her hvor folk spør om hvor attraktive de er. Prøver meg på å opprette en tråd hvor folk kan spørre om akkurat det, så har man det samlet i en tråd.

Da bør man vel fylle ut noe som f.eks. dette skjemaet (noe jeg kom på i farta):

Kjønn:

Alder:

Øyne:

Hårfarge:

Høyde:

Kroppsform:

Positivt med meg:

Negativt med meg:

Hobbyer:

Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig:

Opptatt av (såkalte hjertesaker):

Jente, 23, grønne øyne, mokkabrunt, 1.70, timeglass form

Positivt: en god lytter, gir mye av meg selv, kreativ

Negativt: har litt "monica fra friends tendenser" (litt perfeksjonist på visse områder;)

Hobbyer: yoga + ellers trening (jogging etc). Spiller piano, musikk (går mye på konserter), maler, digger drama (dvs.teater etc- er en del av utdanningen)..Leser bøker...sikkert mer... er allsidig

Hjertesaker: hmm, world peace (neida :P) ehm, det må nok være å kunne bidra med noe, hjelpe andre mennesker (spesielt barn) å uttrykke seg/bli kjent med seg selv via kreativitet, evt.drama og musikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: 25

Hårfarge:Blondt

Høyde: 167cm

Kroppsform: Timeglass, slank, litt for muskuløse bein, små pupper, flat mage :)

Positivt med meg: Åpen, ærlig, fordomsfri, lyttende, uhøytidelig, morsom (??)

Negativt med meg: Distre, sjenert, innadvendt, vanskelig å bli kjent med...

Hobbyer: Svømming, dyr, skriving, barn, vin & mat, kropp & helse, fest, å lese og diskutere naturvitenskap, religion, politikk, det alternative og masse annet.

Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Kortsiktig: Å finne en ny jobb der jeg kan få brukt potensialet mitt og komme meg fremover. Langsiktig: Å være den beste moren og partneren jeg kan være, å ta et friår for å reise ut i verden, å komme meg på skolebenken igjen for å studere det jeg drømmer om.

Opptatt av (såkalte hjertesaker): Urettferdighet i verden begått av mennesker mot mennesker og av mennesker mot dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vært her i flere år...

Haha, dette er en sånn selvterapi-tråd, det aner jeg! :fnise:

Kjønn: Mann

Alder: 25-30

Øyne: Grønne

Hårfarge: RAL 8016

Høyde: 190 cm

Kroppsform: pingle, 73 kg, alltid vært aktiv i konkurranseidrett, alltid vært ræva.

Ansiktsbeskrivelse: Prominente sulci nasolabiales pga mye smiling. Lettere oppstoppernese. Ikke supermacho i trynet.

Positivt med meg: (Positivt i forhold til hva?)

Har et statusyrke

Tjener penger

Er ikke feit.

Er høy nok for noen jenter

Er smart nok for mange jenter, dvs alle de som ikke bryr seg om hvor smarte typene er.

Har bøtter og spann med evne til å lese følelser.

Er god til å manipulere dem.

Er også veldig flink til å kjenne på egne følelser. (dette skal kanskje inn under negativt, for psykologene her som fikk en lyspære over hodet av dette utsagnet)

Av og til er jeg positivt innstilt til verden.

Jeg har god sædkvalitet. Den smaker godt, i alle fall.

Negativt med meg:

Har ingen verdensmestertalenter.

Har en kjedelig og ikke godt trent tenor/alt

Løper ikke spesielt fort

Sykler ikke spesielt fort

Kan ikke svømme noe bra

Er ingen muskelbamse.

Er ikke spesielt intelligent. (Med spesielt mener jeg de som kan bruke den til noe som er verdt noe, dvs bli matteprofessor, stipendiat i astrofysikk, eller noe som det er verdt å respektere, noe ikke totalt unyttig som lærer eller andre drittjobber, akkurat som det er forskjell på de som spiller sjakk for å vinne, og de som kun kan bli statister.)

Har ekstreme meninger, som passer dårlig med de mer snillere delene av personligheten, dersom jeg skal selge meg selv som vaskeekte provider.

Er hjelpsom med folk jeg bryr meg om, noe som går dårlig sammen med de mer anti-konvensjonelle delene av personligheten min/bad boy-trekkene.

Har masse mindreverdighetskomplekser.

Kan telle jentene jeg har knulla på en hånd, og jeg har masse å lære når det gjelder utveksling av slim i kjeften.

Vil høyst ha barn, dersom jeg kan bruke dem til kloningseksperimenter.

Lar være å skylde på alle andre dersom jeg gjør noe dumt, sosialpsykologi viser at slike individer taper ut i lengden.

Ikke spesielt voldelig, kvinner ønsker seg voldelige menn.

Ikke spesielt autoritær, kvinner ønsker seg menn som er steinansikter som putin og støre, og som liker å vifte med pekefingern og bestemme hva de skal få lov til.

Hobbyer:

Se malinga tørke på veggen. Sniffe den. Nyte den. Hvitmaling, mmmm.

Laste ned bøker om programmering, og drømme at jeg finner tid til å lese de ut.

Ønsker for fremtiden:

Finne intelligent jente jeg kan få avkom med, og etterlate en unge som ikke er like fucka opp i hue for ettertiden.

Finne et sted jeg kan bli plastikkirurg, og når jeg blir 50 starter jeg en klinikk og blir norges beste på fettsuging av 12-åringer.

Opptatt av (såkalte hjertesaker): Å fortelle andre at verden ikke har mening, at objektiv moral ikke fins, og at fri vilje er tull.

Attraktivitetsgrad: kun for helt spesielt interesserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønn: Mann

Alder:30

Øyne:Blå\Grå\Grønne

Hårfarge:Mørk Blondt

Høyde:1.81

Kroppsform: Vanlig

Positivt med meg:

Engasjert, Glad,

Negativt med meg:

Kunne vært smartere,

Hobbyer:

alt slags spill, pc, bøker(sjønnlitteratur og samfunnsfag), snakke, øve inn klassisk musikk på piano

Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig:

Klare dataingeniørstudiene, få meg kjæreste har har,

Opptatt av (såkalte hjertesaker): Veganer, så litt opptatt av dyrerettigheter. Også miljøvern.

Endret av pace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...