Madmartigan Skrevet 14. september 2009 #61 Del Skrevet 14. september 2009 Kan jo slenge inn noen ord her jeg også - bare sånn for å være med.... Kjønn: Mann Alder: Pusher 40 Øyne: Blå - lys blå + mørk blå Hårfarge: Hår...? Høyde: 191 3/4 cm Kroppsform: Småtjukk - som oppveies bittelitt pga mye lengde. Har stor tro på sex som trening.... men merkbart at det trenes for lite... Positivt med meg: Ærlig, empatisk, relativt fordomsfri. Impulsiv (kan vel regnes som positivt.. kanskje...). HAr en skikkelig god armkrok... Negativt med meg: Lat, og røyker for mye. Drikker for lite. Hater husarbeid. Hobbyer: Bøker. Leser mangt og mye, fra oppslagsverk til de tjukkeste romaner. Musikk, film, og samme tjafset som alle andre. Slektsgransking. Gutteklubben. Glad i å reise - både langt og eksotisk, og en tur på bygda... Er selvfølgelig verdensmester bak rattet... Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Lykke... Opptatt av (såkalte hjertesaker): Rettferdighet - har en fortid i røyrsla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #62 Del Skrevet 14. september 2009 Har sett et par tråder her hvor folk spør om hvor attraktive de er. Prøver meg på å opprette en tråd hvor folk kan spørre om akkurat det, så har man det samlet i en tråd. Da bør man vel fylle ut noe som f.eks. dette skjemaet (noe jeg kom på i farta): Kjønn: Kvinne Alder: 32 Øyne: brune Hårfarge: blondt Høyde: 1.75 Kroppsform: slank Positivt med meg: snill, reflektert, empatisk, søt, inkluderende og sterk Negativt med meg: for rettferdig til tider Hobbyer: lese, svømme, reisem fotografere og film Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: trygghet, møte nye snille mennesker, kaskje oppleve å treffe kjærligheten Opptatt av (såkalte hjertesaker): Menneskehandel Mobbing, urettferdighet Mennesker som faller utenom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 15. september 2009 #63 Del Skrevet 15. september 2009 Sigh... du stopper jo der det begynner å bli avgjørende... Hva er intrisangt? Om jeg liker menneskeretter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaptein Kaos Skrevet 15. september 2009 #64 Del Skrevet 15. september 2009 Se har ja, er KG-dating under full oppkjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. september 2009 #65 Del Skrevet 15. september 2009 Hva er intrisangt? Om jeg liker menneskeretter? Om du har mer enn følsomme pupper å by på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 15. september 2009 #66 Del Skrevet 15. september 2009 Har kjæreste, og har aldri vært singel, men slenger meg på likevel. Kjønn: Kvinne Alder: 25 Øyne: Blå Hårfarge: Mørk blondt, langt hår Høyde: 166 Kroppsform: Slank, str. S/M Positivt med meg: Pent smil, ser søt ut Trener regelmessig Enkelte finner meg sjarmerende Høyt utdannet Negativt med meg: Elefanthukommelse, kan plage meg selv med småting lenge Sjenert Litt lav sexlyst Hobbyer: Stor interesse for skjønnlitteratur. Leser mye og liker litteraturfestivaler. Jogging Klær Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Få barn, gleder meg veldig Gi ut bok Lære å surfe Innrede leiligheten fint Få en relevant, fast stilling Opptatt av (såkalte hjertesaker): Feminisme Trafficking (Menneskehandel, prostitusjon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #67 Del Skrevet 15. september 2009 Er det noen som tror de ser drømmemannen eller -kvinnen her inne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. september 2009 #68 Del Skrevet 15. september 2009 Er det noen som tror de ser drømmemannen eller -kvinnen her inne da? Jeg vet jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m74 Skrevet 15. september 2009 #69 Del Skrevet 15. september 2009 Er det noen som tror de ser drømmemannen eller -kvinnen her inne da? Det er vel egentlig bare en ting å si: This thread is worthless without pics! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Helena_* Skrevet 15. september 2009 #70 Del Skrevet 15. september 2009 Det er vel egentlig bare en ting å si: This thread is worthless without pics! Vel, jeg ligger på Sukker, men dere finner meg aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madmartigan Skrevet 15. september 2009 #71 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Vel, jeg ligger på Sukker, men dere finner meg aldri. Fikk noen fine bilder i huet her nå... Ikke "bed of roses", men liggende på en sukkerseng.... :D "Rull meg i sukker, og dypp meg i smør....." Endret 15. september 2009 av Madmartigan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 15. september 2009 #72 Del Skrevet 15. september 2009 haha jeg ordnet profil på sukker.no nå, og det var jo faktisk litt gøy ^^ har allerede funnet en der som virka veldig kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #73 Del Skrevet 15. september 2009 haha jeg ordnet profil på sukker.no nå, og det var jo faktisk litt gøy ^^ har allerede funnet en der som virka veldig kul Bra du hørte på oss og ikke tok han på 39 da. Vi ble nesten litt bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 15. september 2009 #74 Del Skrevet 15. september 2009 haha det er fortsatt på g mellom meg og 39-åringen.. men jeg mente ikke at jeg har funnet meg noen på sukker.no liksom. jeg bare ble overraska over at det faktisk var kule menn der. eller menn som virker kule hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #75 Del Skrevet 16. september 2009 Om du har mer enn følsomme pupper å by på Jævla kravstor du har blitt, sånn plutselig. Jeg er ganske engasjert i både menneskeretter og annet, men det så så kjipt ut lista opp på KG, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #76 Del Skrevet 16. september 2009 Denne tråden er vel ikke stedet for å booste opp selvtilliten akkurat. Heller motsatt. Tror det er masse mer oppmerksomhet å hente dersom man for eksempel bare tar seg en tur på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #77 Del Skrevet 16. september 2009 Kjønn: kvinne Alder: ca 40 Øyne: blå Hårfarge: mørk blond, halvlangt hår Høyde: 167 Kroppsform: slank Positivt med meg: ærlig, rettferdig, tolerant, snill Negativt med meg: sliten og sær, trives litt for godt i eget selskap Hobbyer: naturen, hagen, hund, hest, tv, KG Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: barna (som er i tenårene) har det bra, god helse i minst 20 år til, nyte de små hverdagslige gleder, kanskje treffe en sjelevenn? Opptatt av (såkalte hjertesaker): miljø, vold i nære relasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 #78 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Jævla kravstor du har blitt, sånn plutselig. Jeg er ganske engasjert i både menneskeretter og annet, men det så så kjipt ut lista opp på KG, syns jeg. Hmmmm høres litt skummelt ut *smatt* hehe Endret 16. september 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #79 Del Skrevet 16. september 2009 Hmmmm høres litt skummelt ut *smatt* hehe Jeg hermet etter ei anna som skrev det, syns det var så morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. september 2009 #80 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg hermet etter ei anna som skrev det, syns det var så morsomt. Ja, det kan du godt si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå