Gå til innhold

Hvor attraktiv?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg hadde duelert deg i seng, ehm, senk med motsang :cool:

Det første hadde kanskje virket, det andre hadde du ikke klart... :fnise:

Damn! Min overkvinne... :romeo:

Fint du kan innse når du er slått :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Det første hadde kanskje virket, det andre hadde du ikke klart... :fnise:

Fint du kan innse når du er slått :biggrin:

*Synger: hit me baby one more time...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Synger: hit me baby one more time...*

Da overdøver jeg deg med denne. Tror jeg vinner ;)

Du tror vel ikke at du får meg til sengs ved å synge Britney?

Endret av Ella_Grey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjæreste, men morsomt å prøve allikevel. :)

Kjønn: Kvinne

Alder: 22, fyller 23.

Øyne: Blå

Hårfarge: Blond

Høyde: 168 cm

Kroppsform: Verken tynn eller tykk, midt i mellom.

Positivt med meg: Omsorgsfull, snill, empatisk, engasjert, ærlig, generøs, står for det jeg mener, pasjonert og prøver å se på det meste med åpent sinn.

I det at jeg er ganske pasjonert av meg (jeg elsker gjerne med både hud og hår, det finnes liksom ingen mellomting), så er jeg faktisk ganske temperamentsfull, på godt og vondt. Heldigvis for de fleste, så er jeg en slik person som kun viser det for folk som kjenner meg veldig godt (tror det kun er mine foreldre og evt. kjæresten min som har fått oppleve det). Jeg er dog generelt veldig snill, jeg hater å krangle når det er sagt.

Negativt med meg: Sjenert og kan være veldig følsom (ikke nødvendigvis noe negativt, men kan være det).

Hobbyer: Politikk, kampkunst, fotografi, språk, lese bøker, se film, synge, drive på med scrapbooking, tegning osv. Elsker å reise og oppleve nye kulturer.

Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Å bli lærer, gi ut en diktbok, få en egen leilighet/hus, ta master i engelsk, barn og reise jorda rundt.

Opptatt av (såkalte hjertesaker): rettferdighet, og å gi alle like muligheter til f. eks utdanning, behandling når de er syke osv, skole og utdanning generelt, samt miljø.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjønn: Mann

Alder: Snart 40

Øyne:Pene

Hårfarge:Mørkt, for tynt, grått om noen år.

Høyde:nesten 175cm

Kroppsform:feil

:ler: NESTEN 175??? Du er så sød at jeg griner! (Ikke søt altså, men morsom! *presiserer* dialekt) Hva betyr det 160? 173? 174,5

Positivt med meg: Nei si det? Hva JEG synes er positivt med meg, eller hva kvinner finner positivt med meg?

Jeg: Rettferdig, ærlig, omsorgsfull, reflektert, prinsippfast, har ryggrad.

Kvinner: Har snart en mer enn akseptabel lønn.

Negativt med meg:

Igjen, JEG eller kvinner sin mening?

Jeg: Er grinete om jeg er sulten, trøtt eller har vondt i hodet. Er også veldig kort i kommunikasjonen om jeg er stresset.

Kvinner: På trosss av kommende lønnsnivå så eier jeg ingenting av jordisk gods. har brukt for mange år på å forstå at kvinner tenner på materialisme.

Hobbyer: Filmer, natur og kompjutere...

Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: for megg eller verden?

Jeg: Å elske, bli elsket og dele mellomenneksleige oppleveser der vi utvikler oss både sammen og hver for seg. Der vi begge ønsker å løfte den andre til fordel for verden rundt oss.

Verden: En ikkereligiøs verden der en har forstått at vi må komme oss ut fra denne planeten for å overleve som art.

Opptatt av (såkalte hjertesaker): Demokrati, menneskretter, rettferdighet og utvikling av verden og teknologi til våre etterkommeres beste.

Ellers så må jeg si at du er en av de morsomste mennene jeg ikke kjenner! Selv om jeg nok heller ville hatt deg før lønnshoppet...

Høyden din er ikke negativ, så det er sagt. Det bare minnet meg styggelig om Håvard som var 159 og ein HALV!

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel ikke kommentere Brutus og ikke skrive om meg selv?

Alder: 35

Øyne: Grønn og gull

Hårfarge: Lys blond

Høyde: 178 cm

Kroppsform: Jupp, mye form.

Positivt med meg: Stort hjerte

Negativt med meg: Autistiske trekk (alfabetisert cd og boksamling) og ond når lavt blodsukker

Hobbyer: Musikk, film, vin, mat, holde meg i form, folk, teater, bøker, reiser (æsj dette er jo jævlig kjedelig, er det ikke?)

Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Hm...

Opptatt av (såkalte hjertesaker): Blir utrolig kjedelig dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kine_*

Brutal er bare brutal med liten b, skjønner dere! Han både synger, er omsorgsfull og opptatt av menneskeretter (det skulle vel vært menneskerrettigheter, men, pytt-pytt).

brutal var så sint da han kom hit, men nå har jeg en ørliten mistanke om at han har begynt å kose seg blant oss, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og får å si litt om damene da:

Trådstarter:

VAnskelig å si uten alder, men spennende. 7

Gjest_Helena:

Virker som en hyggelig jente, men ikke noe orginalt der hellet. 7

Cowgirl 22:

Veldig interessant, selv om kanskje kontrollfreak ikke helt er min ting... 8

Ella grey:

Denne er litt vanskelig siden kanskje ikke alle fremtidsplanene er helt lik, men ellers er det mye bra. 8

gjest j19

Kanskje litt for ung for min del ja, og uten ønske om barn, så blir det ikke så høyt for meg. 7

Uuuuh jeg fikk en 8er :)

Kontrollfrik ja.. Men er ikke så vanskelig da. Må bare finne meg en med litt bein i nesa så er jeg snill som et lam jeg. Er bare så typisk at jeg finner meg tøffelhelter som jeg kan trampe på som jeg vil, oj ja (!), da tramper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg kan vel ikke kommentere Brutus og ikke skrive om meg selv?

Alder: 35

Øyne: Grønn og gull

Hårfarge: Lys blond

Høyde: 178 cm

Kroppsform: Jupp, mye form.

Positivt med meg: Stort hjerte

Negativt med meg: Autistiske trekk (alfabetisert cd og boksamling) og ond når lavt blodsukker

Hobbyer: Musikk, film, vin, mat, holde meg i form, folk, teater, bøker, reiser (æsj dette er jo jævlig kjedelig, er det ikke?)

Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Hm...

Opptatt av (såkalte hjertesaker): Blir utrolig kjedelig dette.

Sigh... du stopper jo der det begynner å bli avgjørende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Brutal er bare brutal med liten b, skjønner dere! Han både synger, er omsorgsfull og opptatt av menneskeretter (det skulle vel vært menneskerrettigheter, men, pytt-pytt).

brutal var så sint da han kom hit, men nå har jeg en ørliten mistanke om at han har begynt å kose seg blant oss, ikke sant?

Antar at jeg har sett Alive for mange ganger :cool:

Referanse: http://www.imdb.com/title/tt0106246/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å holde seg til tema, og ta fjortissflørtingen på privat melding? :)

jammen da må du jo registrere deg :)

Litt snau info Katew

Fin alder og høyde da :)

Alfabetisk platesamling er det da ikke noe galt med, men du må si noe mer om sorteringskriteriene - kronologisk innenfor hver artist? Frank Zappa på F eller Z osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuuh jeg fikk en 8er :)

Kontrollfrik ja.. Men er ikke så vanskelig da. Må bare finne meg en med litt bein i nesa så er jeg snill som et lam jeg. Er bare så typisk at jeg finner meg tøffelhelter som jeg kan trampe på som jeg vil, oj ja (!), da tramper jeg :)

Akkurat da havner jeg vel en som har bein i nesen, men samtidig kan jeg være litt for snill... kommer an på situasjon og hva det omhandler om. Så lenge du ikke tramper så går det vel kanskje opp til 8 1/2 eller 9 :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Kine_*
Hva med å holde seg til tema, og ta fjortissflørtingen på privat melding? :)

Hva med å se litt humoristisk på livet?... Alt behøver vel ikke være så dønn alvorlig. Ellers så er jeg "godt gift", så jeg var ikke ute etter å flørte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slem_Pike

Gidder ikkje være veldig detaljert, har kjæreste, men uansett..

Kjønn: Eg har innover-tiss.

Alder: Over 20, men under 25.

Øyne: Ja, eg har to. Fineste fargen i verden.

Hårfarge: Det varierer gitt... Sort for nå, men snart kommer etterveksten.

Høyde: Er 170cm.

Kroppsform: :eeeh: Er ikkje feit, men ikkje tynn heller, er ei heller overvektig. Er ganske enkelt nær perfekt. :fnise:

Positivt med meg: Eeeeh.... I give a mean BJ :gjeiper: Avslappet, rolig, vittig, god å holde rundt, liker å kose og klemme, kan være veldig snill, er med på det meste som er gøy, trofast, er flink til å lytte, stiller opp når folk eg bryr meg om trenger det..

Negativt med meg: Humørsyk, sjenert, negativ holdning/innstilling, kranglete til tider, umotivert, giddalaus, dårlig kokk og ikkje særlig ryddig, urolig i senga (jepp, her får man ein albue i fleisen om man er riktig uheldig), litt sjalu, kan vel være litt kontrollerende/manipulerende med og uten vilje, kan være ond til tider når eg har pms, and the list goes on and on and on....

Hobbyer: Video spill, film, turgåing, sex, fotografering.

Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Flytte til England for ett år og to, kanskje for skole, være frivillig hos ein organisasjon i Surrey. Få egen leilighet, ta lappen og kjøpe bil. Få meg ein skikkelig utdannelse og finne drømmejobben. Barn kanskje, men det finner eg ut etter hvert.

Opptatt av (såkalte hjertesaker): Dyr, ville og tamme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så attraktiv at jeg har en hærskare av menn etter meg når jeg går fra utesteder. Dessverre. Jeg er også så attraktiv at menn kaster seg over meg hvor jeg enn er. Slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så attraktiv at jeg har en hærskare av menn etter meg når jeg går fra utesteder. Dessverre. Jeg er også så attraktiv at menn kaster seg over meg hvor jeg enn er. Slitsomt.

stakkars deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...