romantisk mann Skrevet 13. september 2009 #21 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg synes ikke at man skal spørre så direkte om slikt. Det skal være litt magi! Minst mulig snakk i begynnelsen. Mann og kvinne møtes, og de skjønner hverandre uten å snakke. Vel, hvertall i min ideelle verden. Dessuten sier jo konvensjonen at mannen skal ta initiativet? Så det kan ikke alltid være så lett for kvinner. Men vis med blikk, smil og kroppspråk at du er interessert, så bør han jo ta hintet, og gjøre noe med det hvis han vil noe med deg. Og du slipper å drite deg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 13. september 2009 #22 Del Skrevet 13. september 2009 Synes det er søtt at Steinar ser ut til å ha fått seg en stalker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #23 Del Skrevet 14. september 2009 Kan bare gi et lite eksempel på hvordan det kan gjøres. Min 17 år gamle sønn fortalte meg at han er veldig forelsket i en jente, men var usikker på hva hun følte for han. Jeg rådet han til å snakke med henne på en ordentlig måte om hva han følte for henne. Tenkte at da jeg var 17, ville jeg syns det var veldig sjarmerende om en gutt hadde gjort det med meg. Han tok mot til seg og pratet med henne om sine følelser. Det syns jeg var veldig tøft gjort Du har alt å vinne ved å prate med han om hva du føler. Om han ikke føler det samme, så har du hvert fall prøvd. Takk for at du delte den historien, jeg skulle gjerna ha støtt på noen slike 17-åringer da jeg var på den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #24 Del Skrevet 14. september 2009 Takk for svarene deres. Det spørs om jeg får ta tiden og litt ekstra flørting til hjelp. Gud, jeg er så dårlig i dette gamet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. september 2009 #25 Del Skrevet 14. september 2009 Takk for at du delte den historien, jeg skulle gjerna ha støtt på noen slike 17-åringer da jeg var på den alderen. Samme her gitt Og selv om sønnen min ikke helt ser gevinsten i det nå mens han er 17, så tror jeg han kommer til å bli en skikkelig og redelig mann i forhold når han blir voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaptein Kaos Skrevet 15. september 2009 #26 Del Skrevet 15. september 2009 Da føler jeg at jeg driter meg ut hvis han overhodet ikke har tenkt i de baner. Menn tenker alltid "i de baner".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #27 Del Skrevet 18. september 2009 Det er et totalt bingo spill å fortelle en jente hva du føler for henne med mindre du faktisk har fått hint, i det hele tatt så er det beste å ta det videre uten å bruke ord. Se på det på denne måten: 1. Hvis man sier hvordan en føler så vil man bare få responsen man ønsker dersom vedkommende faktisk føler det samme. 2. Det at en sier til en person at en har følelser for han/hun vil ikkje endre hvordan denne personen føler for deg. 3. Hvis personen ikkje har følelser for deg så blir det hele ukomfortabelt og han/hun vil distansiere seg. Dersom en skal fortelle hvordan en føler for den man liker så er det beste å gjøre det når man faktisk har fått de handlingene, hintene, osv man trenger for å kunne si det, dette skjer naturlig dersom to personer liker hverandre. Du har gode intensjoner Kamikaze og med de rådene så vil gutten din bli redelig, men noe kjæreste får man ikkje på den måten med mindre man er veldig heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #28 Del Skrevet 18. september 2009 Hvordan kan jeg få greie på om han er ute etter vennskap eller noe mer - uten å drite meg ut?! Dersom du er interrisert i å finne ut av det må du ta enkle inisativ og se om han/hun følger opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå