Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #1 Del Skrevet 12. september 2009 Hvordan kan jeg få greie på om han er ute etter vennskap eller noe mer - uten å drite meg ut?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. september 2009 #2 Del Skrevet 12. september 2009 Spørre han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #3 Del Skrevet 12. september 2009 Da føler jeg at jeg driter meg ut hvis han overhodet ikke har tenkt i de baner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 13. september 2009 #4 Del Skrevet 13. september 2009 Da tror jeg han ville blitt smigret, uansett hvordan han tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2009 #5 Del Skrevet 13. september 2009 Du driter deg kun ut om DU mener du driter deg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 13. september 2009 #6 Del Skrevet 13. september 2009 Enig med den brutale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. september 2009 #7 Del Skrevet 13. september 2009 Enig med den brutale. Jeg er dessverre redd for at det som regel er en sammenheng mellom det andre gir uttrykk for å mene om deg og det du mener om deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. september 2009 #8 Del Skrevet 13. september 2009 Kan bare gi et lite eksempel på hvordan det kan gjøres. Min 17 år gamle sønn fortalte meg at han er veldig forelsket i en jente, men var usikker på hva hun følte for han. Jeg rådet han til å snakke med henne på en ordentlig måte om hva han følte for henne. Tenkte at da jeg var 17, ville jeg syns det var veldig sjarmerende om en gutt hadde gjort det med meg. Han tok mot til seg og pratet med henne om sine følelser. Det syns jeg var veldig tøft gjort Du har alt å vinne ved å prate med han om hva du føler. Om han ikke føler det samme, så har du hvert fall prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. september 2009 #9 Del Skrevet 13. september 2009 Dessverre, så tror jeg ikke det finnes noen måte å unngå det på. Du må nesten bare snakke med personen for å finne det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #10 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg synes ikke det er så sexy å spørre om sånt direkte. "Du, er du bare ute etter vennskap, eller er du interessert i noe mer?" Det hadde vært turnoff for meg å få et slikt spørsmål. Det er da bare å flørte med han og spille på det du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. september 2009 #11 Del Skrevet 13. september 2009 Han tok mot til seg og pratet med henne om sine følelser. Det syns jeg var veldig tøft gjort Ja, det var tøft gjort faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. september 2009 #12 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg synes ikke det er så sexy å spørre om sånt direkte. "Du, er du bare ute etter vennskap, eller er du interessert i noe mer?" Det hadde vært turnoff for meg å få et slikt spørsmål. Det er da bare å flørte med han og spille på det du har. Er poenget å være sexy da? Er ikke hensikten å finne ut hvor man står? En trenger ikke spørre sånn direkte, men heller fortelle hva man selv tenker og føler i forhold til den andre personen. Så finner man fort ut hvor man står. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. september 2009 #13 Del Skrevet 13. september 2009 Ja, det var tøft gjort faktisk Ja, det syns jeg. Ikke veldig mange gutter på den alderen hadde gjort det samme. Men så har jeg prentet inn i sønnene mine at de skal behandle skjøre pikehjerter varsomt Både når det gjelder sjekking og å gjøre det slutt med noen. Syns det er viktig å lære barna sine å ha respekt for det annet kjønn, og behandle dem skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. september 2009 #14 Del Skrevet 13. september 2009 Ja, det syns jeg. Ikke veldig mange gutter på den alderen hadde gjort det samme. Men så har jeg prentet inn i sønnene mine at de skal behandle skjøre pikehjerter varsomt Både når det gjelder sjekking og å gjøre det slutt med noen. Syns det er viktig å lære barna sine å ha respekt for det annet kjønn, og behandle dem skikkelig. Ja, tenk om alle gjorde det! Men bra at du gjør det i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 13. september 2009 #15 Del Skrevet 13. september 2009 Ja, tenk om alle gjorde det! Men bra at du gjør det i hvert fall Ja, tenk om alle gjorde det, du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. september 2009 #16 Del Skrevet 13. september 2009 Ja, tenk om alle gjorde det, du.. ha ha! Jeg prøver ikke å knuse noen hjerter i hvert fall. Og dessuten er det sikkert mange kvinner som ikke oppfører seg mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 13. september 2009 #17 Del Skrevet 13. september 2009 ha ha! Jeg prøver ikke å knuse noen hjerter i hvert fall. Og dessuten er det sikkert mange kvinner som ikke oppfører seg mye bedre. Jeg mente den delen med å lære barna sine å ha respekt for det annet kjønn. Og når har jeg sagt noe som helst om hvordan andre kvinner måtte oppføre seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. september 2009 #18 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg mente den delen med å lære barna sine å ha respekt for det annet kjønn. Og når har jeg sagt noe som helst om hvordan andre kvinner måtte oppføre seg? Jeg respekterer alle som viser meg i praksis med sine handlinger - og ikke bare tomt prat - at de fortjener min respekt. Uavhengig av kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 13. september 2009 #19 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg respekterer alle som viser meg i praksis med sine handlinger - og ikke bare tomt prat - at de fortjener min respekt. Uavhengig av kjønn Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. september 2009 #20 Del Skrevet 13. september 2009 Hva med deg? Jeg forventer ikke noe mindre av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå