Gå til innhold

Grattis til meg!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

jeg benytter sjansen med å gi meg selv en stoor gratulasjonsklem til meg selv nå! jeg har nemlig bestått drilldommer-eksamen! det er sikkert noen som syntes det ikke er noe særlig, men det bryr meg midt i *piiip*, for dette har jeg holdt på med i 13 år og betyr veldig mye for meg! så ja, jeg er stolt av meg selv!

så det så!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

er drilldommer er en person som har drillet i mange år og bestått alle drillinstruktør-kursene. så kan man gå opp til eksamen i kretsdommer-sertifikatet. det høyeste kurset man kan ta i Norge er national dommer-sertifikatet. og det kan jeg ta etter to år,nå. det er ikke så mange dommere i Norge. Bare en håndfull gjeng faktisk.

dommere dømmer i konkurranser feks NM, gir poeng og trekk. kan nesten*likevel ikke* trekke en paralell til turnkonkurranser og dansekonkurranser. viss det sier dere noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer.

(Og så lærte jeg noe nytt i dag.. har faktisk aldri tenkt på at det var noen som var drill-dommere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Min bardoms store drøm var å få bli drillpike. De tok bare ut hvert fjerde år og jeg var født et år for sent eller tre år for tidlig. Sukk.

Så jeg skjønner godt at du er stolt !

Gratulerer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Høres kult ut. Var drillpike selv i fem år og hadde det kjempegøy :D

*vurderer å hente fram drillstaven i garasjen og ta en spinn"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

Så koselig med så mange gratulasjoner. Godt å se at noen visste hva drill hva. Jeg er fremdeles ikke lei av det etter så mange år, og nå skal jeg starte opp egen tropp her jeg bor. Så det kan bli spennendes!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...