Gjest anonym ts Skrevet 11. september 2009 #1 Del Skrevet 11. september 2009 Hva veier tyngst av å ta kontakt via sms/mail/facebook og det å ta kontakt irl? Altså; Hvis en fyr IKKE tar kontakt via noe av det ovennevnte, men når man ser han irl, eller han ser deg, at han aktivt søker kontakt og vil prate osv? Dette skjedde med en fyr jeg hadde god kontakt med en stund. vi prata litt på face, møttes på skolen, møttes "tilfeldig" på fest osv. endte med sex en gang. veldig god kjemi, ikke no kleint dagen etterpå osv. Men når han da ikke tar noe kontakt, men aktivt oppsøker meg når jeg møter han - også i situasjoner der det ikke er aktuelt at vi skal ha sex, hva skal jeg tolke det som? Det hendte også at han kom etter meg , ropte på meg,og ville prate i en situasjon hvor jeg egenltig ikke hadde sett han og det var ikke sånn at han prata for å gjøre det for at det ikke skulle bli pinlig. Det er jo tydelig at han ville prate med meg og ha kontakt, men samtidig så er han ikke noe på å sende melding eller gjøre noe via f.eks facebook. Han har imidlertid svart de få gangene jeg har sendt sms og sånn. Dette er noe som skjedde for en stund siden med meg, nå bor vi ikke lenger i samme by, så ses ikke og alt har sklidd ut, men tenker på hvordan jeg egentlig skulle tolke han. Om han egentlig var interessert liksom. Kjekt å ta med lærdom til senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. september 2009 #2 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg fungerer slik. Om jeg liker deg, men overhode ikke stoler/&tror at du på noen som helst måte liker meg (som gjelder i bunn og grunn alle kvinner her i verden) så vil jeg kun snakke med deg IRL. Ene og alene fordi jeg da fort kan trekke meg vekk når jeg merker du ikke gidder å vie meg mer oppmerksomhet. Ønsker ikke å være han plagsomme fyren som bombarderer deg med SMS i tide og utide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angie_* Skrevet 11. september 2009 #3 Del Skrevet 11. september 2009 Litt vanskelig å svare på uten å vite mer. Noen er jo sånn at de bruker facebook og sms forsvinnende lite. Kjæresten min nå har ikke facebook engang, og han hater å sende sms. Men han ringer jo, og når han først "måtte" svare på meldinger fra meg så svarte han noe søtt. Og han sendte sånne signaler når vi møttes og, så det var liksom ikke mye å spekulere i og betvile der i gården. Tydelig at han syntes du var en trivelig person å prate med, men om han ikke tok initiativ til noe mer så ville han vel kanskje ikke det. Men det kommer jo litt an på hvilke signaler du sendte og da. Tok du initiativ til noe mer? Flørtet du med han, eller snakket du bare om været? osv. Alt er ikke opp til mannen, det er ikke vanskelig å legge litt opp til ting selv for å finne ut om han er interessert eller ikke. At du nå lurer på om han var interessert eller ei viser jo at du ikke "prøvde deg" selv, og da er det jo en liten mulighet for at han egentlig også var interessert men like apatisk som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym ts Skrevet 11. september 2009 #4 Del Skrevet 11. september 2009 Litt vanskelig å svare på uten å vite mer. Noen er jo sånn at de bruker facebook og sms forsvinnende lite. Kjæresten min nå har ikke facebook engang, og han hater å sende sms. Men han ringer jo, og når han først "måtte" svare på meldinger fra meg så svarte han noe søtt. Og han sendte sånne signaler når vi møttes og, så det var liksom ikke mye å spekulere i og betvile der i gården. Tydelig at han syntes du var en trivelig person å prate med, men om han ikke tok initiativ til noe mer så ville han vel kanskje ikke det. Men det kommer jo litt an på hvilke signaler du sendte og da. Tok du initiativ til noe mer? Flørtet du med han, eller snakket du bare om været? osv. Alt er ikke opp til mannen, det er ikke vanskelig å legge litt opp til ting selv for å finne ut om han er interessert eller ikke. At du nå lurer på om han var interessert eller ei viser jo at du ikke "prøvde deg" selv, og da er det jo en liten mulighet for at han egentlig også var interessert men like apatisk som deg. Hehe, er enig i det du skriver forsåvidt. Jeg tok kanskje ikke så mye initiativ nei, men det var kanskje fordi han ikke gjorde det? Men siden jeg tenkte mye på det, følte jeg sikkert inni meg at jeg hadde gjort noe og vist han at jeg likte han osv... Han tok jo intitativ i den forstand at det var han som bynte å prate litt på facebook i begynnelsen og når han ble med meg hjem var han ganske ivrig. Jeg sendte han en melding en gang etter at det hadde skjedd ting - og den tolka han som at jeg syns d var "rart", for han skrev at det var jo noe som skjedde og at jeg bare måtte fortsette som før. Men det jeg egentlig mente med den var jo at jeg likte han og håpa at han ikke syns jeg var dum. Men dumt å skrive mld i fylla, har lært det etterhvert. Men vi hadde kontakt gjennom skolen etter dette, og det var også etter dette at han stort sett bare snakka til meg når jeg møtte han. Vi hadde ogs sex en gang til i fylla. Jeg føler vel selv at jeg flørta litt med han, men jeg er sjenert og er litt redd for å virke for interessert i folk tror jeg (dessverre), men vi hadde jo bra kjemi, type lik humor osv så d var jo ikke no prat om været aktig. Så jeg vet ikke. Jeg trodde han var litt interessert, men så ble jeg usikker når han ikke tok kontakt selv om han var på nett stort sett hele tida - og det var jeg og. Og så ble det kanskje en ond sirkel. Jeg vet ikke. Eller så ville han bare ha litt sex. Men samtidig så trodde jeg i begynnelsen at han bare var interessert i vennskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå