Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #1 Del Skrevet 11. august 2003 Hvordan var Italia? Godt og se du er tilbake :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 11. august 2003 #2 Del Skrevet 11. august 2003 Italia....... *sukk*....... nei det ble nok Costa del Oslo og Costa del Stavanger på meg du - grunnen til det kan du lese om i himmelsengen min. Takk for hyggelig velkomst forresten :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #3 Del Skrevet 11. august 2003 . Beklager jeg har nok ikke vært nok i himmelsengen din jeg . Costa del Norge har jo ikke vært ille det heller da :D . Har du fått oppdatert deg her inne da. I fare for å bli slettet sier jeg ikke mer, det er nemlig et meget ømtålig emne her inne, men du skjønner sikkert hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 11. august 2003 #4 Del Skrevet 11. august 2003 Åjadda, jeg har fått med meg det "ømtålelige emnet" ja - hvordan kan man unngå det? Vel, har du hatt ferie da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #5 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har hatt en helt fantastisk ferie og er nå tilbake ved slave benken. Hadde faktisk tenkt og lage en dagbok om ferien min, inkl alle huskelapper som ble skrevet før jeg reiste. Detaljert beskrivelse av stofftet på bikinien, hva vi spiste hver dag etc......., men er nok redd at det ville ha blitt oppfattet som hets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 11. august 2003 #6 Del Skrevet 11. august 2003 Nei for guds skyld, det må du ikke gjøre - da blir du ekskludert fra Kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå