Gå til innhold

avsmak etter ONS eller mer?

Gjest jente-gjest

Anbefalte innlegg

Gjest jente-gjest

Har det hendt at dere har hatt en ONS og fått fullstending avsmak hvis du treffer den personen igjen?

Tenker kanskje spesielt på dere gutter som jeg har inntrykk av hopper lettere til sengs med hvem som helst.

Hva avgjør om dere går videre til sengs med personen? Er dere da interessert på andre måter enn rent seksuelt?

Holder man seg ikke unna sex hvis man vet at man aldri vil falle for den personen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_angie_*

Det er nok ikke alle som holder seg unna sex nei! Du har jo drittsekkene og du har de billige mannfolka, som begge puler damer de ikke vil ha nummeret til dagen etterpå. Og så har du alle de som bare har et svakt øyeblikk.

Jeg har ganske mange mannlige venner og de fleste har vel vært borti et ONS (eller flere) som de ikke er kjempestolte av. Det er ikke nødvendigvis snakk om enorm anger og avsmak, men de visste vel samme kveld - og i hvert fall dagen derpå - at dette var ei dame som de aldri kom til å falle for. Jeg har jo gjort det samme selv også.

Verden er nok ikke slik at alle kun har sex med de som kan bli deres ektefelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Holder man seg ikke unna sex hvis man vet at man aldri vil falle for den personen?

Nei pokker heller! Når en endelig får en sjangs så tar en den! Går jo år mellom hver gang.

Jeg kan godt være kåt uten å være forelsket, men kan ikke være forelsket uten å være kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt være kåt uten å være forelsket, men kan ikke være forelsket uten å være kåt.

Det hadde vært lettere hvis flere jenter også hadde det på den måten. At man ikke innbilte seg at man er forelska hver gang man er kåt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er årsaken til at menn som bare vil ha sex, er drittsekker?

Alle som "lurer" til seg sex kan vel sees på som drittsekker, uansett kjønn. Bruker man PUA-teknikker for å skape falsk kjemi og få seg et kjapt ligg har man høy drittsekkfaktor vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungkvinne
Det hadde vært lettere hvis flere jenter også hadde det på den måten. At man ikke innbilte seg at man er forelska hver gang man er kåt. ;)

Men, det er ofte sånn at jenter går til sengs med noen de har et godt øye til, har flørtet med en stund og liker og dermed begynner å føle begjær for.

Menn begjærer enhver kvinne slik at man kan få tømt seg får man jo inntrykk av!

Det behøver ikke bety at menn er drittsekker,men det er forskjellig motivasjon for sex ute og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Er det noen som har sagt det her?

Kvinner... Menn er svin, potensielle overgripere og generelt ekle personer som kun tenker på å få stappet pikken sin inn i noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_angelina_*
Kvinner... Menn er svin, potensielle overgripere og generelt ekle personer som kun tenker på å få stappet pikken sin inn i noen.

Hehe.. synes det er akkurat det du og andre menn som deg her driver og gjentar her gang på gang. Dere kan f eks ikke være venner med kvinner fordi dere bare tenker på å få stappet pikken i oss.

Jeg tror ikke dere sånn altså, men får sterk motbør hver gang jeg påstår at mannfolk ikke er primitive dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Hehe.. synes det er akkurat det du og andre menn som deg her driver og gjentar her gang på gang. Dere kan f eks ikke være venner med kvinner fordi dere bare tenker på å få stappet pikken i oss.

Jeg tror ikke dere sånn altså, men får sterk motbør hver gang jeg påstår at mannfolk ikke er primitive dyr.

Vi tenker på mye mer enn det, men den tanken vil alltid være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp dere. Man er vel ikke drittsekk selv om man ikke vil ha mer enn en natt. Det har jeg gjort som jente flere ganger. Har aldri følt meg drittsekk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det er ofte sånn at jenter går til sengs med noen de har et godt øye til, har flørtet med en stund og liker og dermed begynner å føle begjær for.

Menn begjærer enhver kvinne slik at man kan få tømt seg får man jo inntrykk av!

Det behøver ikke bety at menn er drittsekker,men det er forskjellig motivasjon for sex ute og går.

Det er veldig sant. Men problemet blir jo som oftest å finne ut hva som er motivasjonen til gutten.

Hvis man får inntrykk av at han går til sengs på samme motivasjon som en selv, så blir man jo skuffa nrå det gang på gang viser seg å ikke stemme. Da er det lett å tenke at dem er drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...