Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #21 Del Skrevet 11. september 2009 Må si jeg blir litt irritert over de bedrevitende kommentarene du kommer med i alle tråder. Jenta ble med ham hjem. Greit nok, hun håpte det skulle bli noe mer, og tenker på ham fortsatt. Har du egentlig noe med å komme med slike utsagn? Hun tok sitt valg, du tar dine. Du er i 40-50-årene, hun kanskje rundt 20?... Jeg synes det er en tankevekker at du som er så "perfekt" fortsatt henger her på Kvinneguiden, og er single. Jeg tror han har lite erfaring from the real world Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. september 2009 #22 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg tror han har lite erfaring from the real world Fordi at jeg er så perfekt da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 11. september 2009 #23 Del Skrevet 11. september 2009 er dette et utdrag fra filmen "he's just not that into you"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moki Skrevet 12. september 2009 #24 Del Skrevet 12. september 2009 Fordi at jeg er så perfekt da eller? ja, Steinar. fordi du er så perfekt. bra at du endelig har skjønt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #25 Del Skrevet 12. september 2009 Hun skulle ikke gått til sengs med han etter en flørt på byen. Steinar er så perfekt at han aldri går på byen og har det gøy. Derfor kan han jo ikke unne andre den gleden. Alle bør gjøre som han og tilbringe kveldene på det oppbyggende KG-forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 12. september 2009 #26 Del Skrevet 12. september 2009 Til TS da, jeg driter i hva Steinar sier....(og hvorfor han får svar).... Dersom du liker gutten så hvorfor ikke prøve å ta mer kontakt da ??? Gi blaffen i om han ikke svarte på sms. Det er vel bedre å la noe være prøvd fremfor alternativet vel ??? Du har ikke så mye å tape på det i første omgang så lenge du tror...... Tenk om det virkelig er drømmegutten din...... Jeg ville isåfall prøvd litt hardere, glem ONS og sjekk ut om det allikevel er noe mer her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 #27 Del Skrevet 12. september 2009 Steinar er så perfekt at han aldri går på byen og har det gøy. Derfor kan han jo ikke unne andre den gleden. Alle bør gjøre som han og tilbringe kveldene på det oppbyggende KG-forumet. Syns du det er en glede å gå på byen, så knock yourself out for min del. Var overhode ikke det jeg kommenterte. Og du var jo tydeligvis her du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå