Gå til innhold

Spørsmål til dere GUTTER

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de mange som har hatt en flørt med en gutt på byen og gått til sengs med han. Jeg var interessert i å treffe denne gutten igjen og sendte han melding. Han svarte ikke på denne. Dermed tok jeg det som en selvfølge at han ikke var interessert og jeg har ikke kontaktet han mer. Denne episoden er lenge siden nå og jeg har ikke sett gutten etterpå. Men jeg synes han er såpass attraktiv/interessant at jeg fortsatt ville hatt interesse om det hadde vært gjensidig.

Jeg fortalte om denne episoden til en bekjent. Hun svarte meg at det slett ikke var sikkert at han ikke var interessert. Han var kanskje bare usikker, sa hun. Hun tror at jeg kanskje gjør gutter usikre, fordi jeg virker selvsikker og har et bra utseende. (Men egentlig er jeg litt usikker på meg selv.) Dette syntes jeg selvfølgelig hørtes merkelig ut. Jeg går ut fra at hvis en gutt har interesse vil han ikke la være å svare på en melding. Så jeg vil nå spørre dere gutter: Er det tilfelle at du kunne latt være å svare en jente som du liker, bare fordi hun gjør deg usikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_fix_*
Jeg er en av de mange som har hatt en flørt med en gutt på byen og gått til sengs med han. Jeg var interessert i å treffe denne gutten igjen og sendte han melding. Han svarte ikke på denne. Dermed tok jeg det som en selvfølge at han ikke var interessert og jeg har ikke kontaktet han mer. Denne episoden er lenge siden nå og jeg har ikke sett gutten etterpå. Men jeg synes han er såpass attraktiv/interessant at jeg fortsatt ville hatt interesse om det hadde vært gjensidig.

Jeg fortalte om denne episoden til en bekjent. Hun svarte meg at det slett ikke var sikkert at han ikke var interessert. Han var kanskje bare usikker, sa hun. Hun tror at jeg kanskje gjør gutter usikre, fordi jeg virker selvsikker og har et bra utseende. (Men egentlig er jeg litt usikker på meg selv.) Dette syntes jeg selvfølgelig hørtes merkelig ut. Jeg går ut fra at hvis en gutt har interesse vil han ikke la være å svare på en melding. Så jeg vil nå spørre dere gutter: Er det tilfelle at du kunne latt være å svare en jente som du liker, bare fordi hun gjør deg usikker?

Kan ikke svare for ham, men helt personlig, de få gangene jeg har hatt ONS har det ikke vært med jenter jeg kunne spesiellt tenke meg som noe mer enn bare for sex.

Jeg blir ikke usikker på jenter lenger. Så jeg ville svart deg enkelt og greit om jeg ville møte deg eller ikke. Og det er vel det du bør forholde deg til. Han svarer ikke, ergo: han vil ikke ha deg. Done deal! Gå videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han hadde vært interessert, ville han tatt kontakt (du viste jo interesse også, så da hadde han anledning om han ønsket det). Det kan selvsagt være at andre forhold i livet hans gjør at han droppet å ta kontakt, men det mest sannsynlige er at han ikke ønsket mer enn sex med deg.

Er du desperat nok, kan du vel ringe ham og be ham med ut på noe. Da vil du raskt skjønne hvor du har ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du desperat nok, kan du vel ringe ham og be ham med ut på noe. Da vil du raskt skjønne hvor du har ham.

Er nok ikke så desperat. Er livredd for å være klengete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke så desperat. Er livredd for å være klengete.

Finn ut hvor han vanker, og gi ham en ny anledning, evt. be ham på en fest sammen med felles bekjente. Det virker ikke så desperat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lull deg inn i fantasier - han hadde svart på sms'en din dersom han hadde vært interessert.. Hadde han vært usikker, hadde han trukket seg unna før neste steg. Sms er jo faktisk helt ufarlig, og jeg ville tatt det som et hint på at han faktisk ikke er interessert i noe mer enn han allerede har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lull deg inn i fantasier - han hadde svart på sms'en din dersom han hadde vært interessert.. Hadde han vært usikker, hadde han trukket seg unna før neste steg. Sms er jo faktisk helt ufarlig, og jeg ville tatt det som et hint på at han faktisk ikke er interessert i noe mer enn han allerede har fått.

Jeg er helt enig med deg. Irriterende at jeg fikk ørlite falske forhåpninger etter det min venninne sa... Skal glemme hele saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg. Irriterende at jeg fikk ørlite falske forhåpninger etter det min venninne sa... Skal glemme hele saken.

Ja, han var åpenbart bare ute etter en ting.

Tenk på det litt tidligere neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?at hun ikke skulle ha sendt han sms?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?at hun ikke skulle ha sendt han sms?

Hun skulle ikke gått til sengs med han etter en flørt på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg blir litt irritert over de bedrevitende kommentarene du kommer med i alle tråder.

Jenta ble med ham hjem. Greit nok, hun håpte det skulle bli noe mer, og tenker på ham fortsatt. Har du egentlig noe med å komme med slike utsagn? Hun tok sitt valg, du tar dine. Du er i 40-50-årene, hun kanskje rundt 20?...

Jeg synes det er en tankevekker at du som er så "perfekt" fortsatt henger her på Kvinneguiden, og er single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han tross alt pulte deg, så er det nok realtivt uaktuelt at grunnen til at han ikke svarer på meldingene dine er for at du NÅ gjør han for nervøs pga utseende ditt. Er 99.99 % at han ikke er interessert/har dame fra før av, den ene 00.01% er vel at han ikke fikk sms-en din. :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skulle ikke gått til sengs med han etter en flørt på byen.

Hvis hun ikke hadde gått til sengs med ham, er det ingen garanti for at han hadde blitt mer interessert.

Det eneste hun da hadde vært garantert, var at hun ikke fikk sex med ham den kvelden, mens fortsettelsen gjerne ville vært nullkontakt akkurat som nå. Og da er hun kanskje mest fornøyd med at hun i hvertfall fikk en natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun ikke hadde gått til sengs med ham, er det ingen garanti for at han hadde blitt mer interessert.

Det eneste hun da hadde vært garantert, var at hun ikke fikk sex med ham den kvelden, mens fortsettelsen gjerne ville vært nullkontakt akkurat som nå. Og da er hun kanskje mest fornøyd med at hun i hvertfall fikk en natt?

Ja, gudene vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tilfelle at du kunne latt være å svare en jente som du liker, bare fordi hun gjør deg usikker?

Ja, når det skjer så pleier jeg å vente til vinteren for så å dynke henne når a kommer gående, handling ikke ord ;)...

Men seriøst, nei. Hadde jeg likt jenta så hadde jeg svart på meldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hadde jeg likt jenta så hadde jeg svart på meldingen.

Jeg synes uansett det er uhøflig å ikke svare på en melding (forutsatt at han virkelig mottok meldingen). Det sier litt om en person at vedkommende ikke engang gidder å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Nettopp. De fleste har jo sex med noen de har en viss kjemi med, og da er alltid mulighetene der til at det kan utvikle seg.

Så den sjansen er vel verdt å ta? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Er det tilfelle at du kunne latt være å svare en jente som du liker, bare fordi hun gjør deg usikker?

Ikke om jeg har pult henne. Før det så regner jeg med at hun missliker meg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du kan trygt anta at venninners uttalelser er bedre egnet til trøst, enn som faktaopplysning om hvordan menn tikker og går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...