Gjest brutal_mann Skrevet 12. september 2009 #41 Skrevet 12. september 2009 Min datter viste meg dette i går, og jeg freste etter å ha sett/hørt/lidet meg gjennom flere videoer. Om du lar deg irritere, hvorfor gidder du å se flere videoer?
Gjest brutal_mann Skrevet 12. september 2009 #42 Skrevet 12. september 2009 Dere kan synes hun er så teit og ulidelig som dere bare vil, hun får oppmerksomhet og alt hun vil.
Gjest Chiffon Skrevet 12. september 2009 #43 Skrevet 12. september 2009 Voksne kvinner som mobber unger er lite sjarmerende.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #44 Skrevet 12. september 2009 Voksne kvinner som mobber unger er lite sjarmerende. Nettopp! Det var derfor jeg skrev dette: Bloggerne dere ler og gjør narr av er unge, umodne/uerfarne, og en smule selvopptatte, som de fleste er i den alderen. Det forklarer vel hvorfor de sier det de gjør. Hva er deres unnskyldning?
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #45 Skrevet 12. september 2009 hun tuller altså? Ja. Hun har sakt det selv. Hun hadde aldri fått så mange lesere hvis ikke ho hadde gjort noe helt sprøtt, for uten det hadde hun bare vært - nok en tenåringsblondine som blogger.
Gjest Sandbekken Skrevet 13. september 2009 #46 Skrevet 13. september 2009 Ja. Hun har sakt det selv. Hun hadde aldri fått så mange lesere hvis ikke ho hadde gjort noe helt sprøtt, for uten det hadde hun bare vært - nok en tenåringsblondine som blogger. Serriøst? link, or it didn't happen!
Titti72 Skrevet 13. september 2009 #47 Skrevet 13. september 2009 Om du lar deg irritere, hvorfor gidder du å se flere videoer? Hvorfor? Fordi jeg bor med en tenåring som ville få med seg alle videoene. Og hun sitter i stua sammen med meg, og derfor fikk jeg de med meg. Etter 20 sekunder hadde jeg fått nok, men det hadde desverre ikke min datter.
Gjest elinrenate Skrevet 18. september 2009 #48 Skrevet 18. september 2009 www.youtube.com søk på heidialxandraolsen ....
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #49 Skrevet 24. september 2009 Tihi morsom parodi på hamsteret http://www.youtube.com/watch?v=GOCTeHU33i4
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #50 Skrevet 24. september 2009 Og her sitter det voksne mennesker å ler og snakker nedsettende om en 15 år gammel jente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå