Gå til innhold

Bimboblogger..

Fremhevede innlegg

Gjest OH LORD ASS
Skrevet
Og
sminker man leppene sine :kyss:

herrgud hun er vel bare 8-9 år????

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og
sminker man leppene sine :kyss:

Å kjære vene! Hun burde gå ett sminkekurs.

Skrevet

Den jenta er vel 14-15 år, og jeg tar ikke sminketips fra henne.

Skrevet

tror jeg skal møte sambo med den leppe fargen når han kommer hjem i kveld.. da blir han nok imponert!! :humpe:

Skrevet

Hvor gammel er hun leppesminkeren, ni?

Skrevet

Er det mulig?????

Ler så jeg revner her!!!!

Skrevet

Hun har i hvert fall fått med seg at det er delte meninger om sminken hennes :fnise:

Skrevet

Bloggerne dere ler og gjør narr av er unge, umodne/uerfarne, og en smule selvopptatte, som de fleste er i den alderen.

Det forklarer vel hvorfor de sier det de gjør.

Hva er deres unnskyldning?

Skrevet
Bloggerne dere ler og gjør narr av er unge, umodne/uerfarne, og en smule selvopptatte, som de fleste er i den alderen.

Det forklarer vel hvorfor de sier det de gjør.

Hva er deres unnskyldning?

Unnskyldning for hva da? At vi er på Kvinneguiden?

Gjest Gjest_Jente28_*
Skrevet
Hun har i hvert fall fått med seg at det er delte meninger om sminken hennes :fnise:

Jeg synes sminketipsene var hysterisk morsomme!!! :skratte: Det minner meg om da jeg selv var 15 og fant opp allslags merkelige måter å legge den perfekte make-up på! De fleste jenter som bruker sminke har vel hatt en slik periode i tenårene.

Det jeg derimot ikke ser humoren i er all den stygge drittslengingen. Å sjikanere henne som hore o.lignende,bare fordi man synes hun er teit er helt bak mål. Under leppestiftvideoen fikk hun mange grove, og helt unødvendige kommentarer. Greit nok at hun selv velger å legge ut videosnuttene i offentligheten og at hun virker umoden (noe de aller fleste er i den alderen - sminkeferdighetene likeså). Men det mest idiotiske var alle de grove og usaklige kommentarene.

Skrevet

Det er jo dessverre det man risikerer når man skriver blogg, men det virker jo ihvertfall som om hun tar det som det det er, anonyme tullinger som ikke har noe bedre å gjøre enn å slenge dritt!

Skrevet
Jeg synes sminketipsene var hysterisk morsomme!!! :skratte: Det minner meg om da jeg selv var 15 og fant opp allslags merkelige måter å legge den perfekte make-up på! De fleste jenter som bruker sminke har vel hatt en slik periode i tenårene.

Det jeg derimot ikke ser humoren i er all den stygge drittslengingen. Å sjikanere henne som hore o.lignende,bare fordi man synes hun er teit er helt bak mål. Under leppestiftvideoen fikk hun mange grove, og helt unødvendige kommentarer. Greit nok at hun selv velger å legge ut videosnuttene i offentligheten og at hun virker umoden (noe de aller fleste er i den alderen - sminkeferdighetene likeså). Men det mest idiotiske var alle de grove og usaklige kommentarene.

Enig i det. Hun er bare 15, men vil tro de som slenger dritt på den måten er på hennes alder. Jaja..

Gjest Gjest_Kim_*
Skrevet
Fyyy søren! går det an å bli mer selvopptatt??

Svensk blogger

(fant ikke snikksnakk forumet, så dere må gjerne flytte meg, modde :) )

Det der marssvin-klukkingen må jo være tull????

Skrevet
Det der marssvin-klukkingen må jo være tull????

Det er det.

Skrevet

:skratte::ler:

Å herre....takk for at du la dette ut!

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...