NoAngel Skrevet 10. september 2009 #1 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) etter 5 år på p sprøyte virker dette så håpløst.. kan vel ikke si jeg er prøver en gang... hva prøver jeg på da? å få tilbake mensen ?? uff:( men det er hvertfall første steg på veien prøve å se det positive i det.. men jeg er redd dette kan ta veldig lang tid.. edit: jeg har sluttet på sprøyten Endret 8. desember 2009 av NoAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 10. september 2009 #2 Del Skrevet 10. september 2009 Håper mensen dukker opp snart, og at dere kan komme i gang med babylaging fort som svint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. september 2009 #3 Del Skrevet 10. september 2009 huff, håper mensen kommer snart sånn at du kan begynne prøvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 10. september 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 10. september 2009 lurer litt på noe ang EL tester. test strek skal jo være like kraftig som den vanlige streken for at det skal være noe der. om den bare er litt svak, betyr det noe? eller er det sånn den alltid er? tusen takk pleiepike og bestee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. september 2009 #5 Del Skrevet 10. september 2009 Hmm, trur det ikke har noen betydning.. Nå har jeg ikke brukt det derre så møe... Men jeg satset kun når jeg så to like streker... Jeg telte bare dager, og det gjør jeg den dag i dag au Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 10. september 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 10. september 2009 hehe dere har jo prøvd en god stund dere ? kan tenke meg det er ganske frustrenrende.. håper det klaffer snart !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 11. september 2009 #7 Del Skrevet 11. september 2009 Teststreken på EL-testen vil sannsynligvis bli sterkere og sterkere for hver dag, dersom du nærmer deg EL. Så selv om den ikke er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken enda, så kan en test allikevel gi deg en god indikasjon på at EL ikke er altfor mange dager unna. Det fungerer slik for meg i alle fall. Ellers i syklusen kommer det bare opp en ultra, ultra svak strek, som man må konsentrere seg for å se. Så dersom streken du så var godt synlig, så ville jeg fortsatt å teste jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 11. september 2009 #8 Del Skrevet 11. september 2009 Man har alltid litt LH-hormoner i kroppen, så man vil som regel aldri få en EL-test med bare én strek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 11. september 2009 #9 Del Skrevet 11. september 2009 Man har alltid litt LH-hormoner i kroppen, så man vil som regel aldri få en EL-test med bare én strek. Det kommer nok helt an på fra person til person. For min del kommer det opp en så svak teststrek at jeg ikke er sikker på om jeg ser den en gang. Men fra kanskje en uke før EL blir den bare sterkere og tydeligere for hver dag som går, så har en god peil på hvor det bærer. Er mange som ikke har så mye LH-hormoner i kroppen til enhver tid, akkurat som at det er veldig stor forskjell på hvor lang tid man har LH-topp. Noen har positive tester i to-tre dager, andre bare noen få timer. Dermed er det også mange som får kritthvite tester utenom EL. Alt er jo forskjellig fra person til person, og fra kropp til kropp. Man må bare prøve seg fram, så finner man et mønster etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 27. november 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 27. november 2009 fortsatt ingen mensen.. vi har bestemt oss for å fortsette å prøve frem til april. om det ikke finnes en spire innen det, venter vi til juli.. bare så brude kjolen passer i juli da vi egentlig har planlagt bryllup om jeg blir gravid før april, utsetter vi det .. så da er det jo bare å krysse fingrene da !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 1. desember 2009 usj føler meg så frustrert og hjelpeløs i dag!! har så lyst til å snakke med noen, men føler at iiiiiiingen skjønner noe!! det stemmer selvfølgelig ikke.. noen dager er vel bare slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 4. desember 2009 syntes alle rundt meg blir gravide nå.. og alle på tv!! kanskje det bare er jeg som legger mer merke til det nå .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. desember 2009 #13 Del Skrevet 7. desember 2009 Har ikke merket dagboka di før nå jeg! Håper det klaffer for dere da! Så koselig at dere vil ha en liten en. Tror du at du har eggløsning da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 7. desember 2009 nei.. jeg har en sånn sak, vent litt. så skal jeg se om jeg kan legge inn link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 7. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #16 Del Skrevet 7. desember 2009 der var den. så får vi bare se da... har vel bare hatt en el i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 7. desember 2009 #17 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg håper også det klaffer for dere snart, NoAngel Prøving er kjipe greier. Blir spennende å følge med på dagboken. Jeg krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 7. desember 2009 takk jeg er ikke en reser på å skrive da men jeg prøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. desember 2009 #19 Del Skrevet 7. desember 2009 takk jeg er ikke en reser på å skrive da men jeg prøver vi heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 7. desember 2009 tusen takk :D glad for å ha dere !! har ikke så lyst til å snakke med alle jeg kjenner om dette ennå.. siden det kan ta lang tid.. orker ikke noe sympati tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå