Gå til innhold

Minnie E.

Sandman

Anbefalte innlegg

Dette skrev du i dagboken:

Sandman gnåler videre om denne berømmelige PM'en han ikke fikk legge ut i Forumet.

Minnie

Med tanke på alle spekulasjonene og teoriene om hvorvidt folk dikter og lyver på nettet, så er det ikke helt uinteressant for brukerne at det faktisk finns dokumentasjon på at en kjent KG-bruker uten å blunke har en svært lettsindig omgang med sannheten. Og ikke bare som eventyr, men også på en ondskapsfull måte.

Men vær trygg, jeg kommer aldri til å utlevere denne dokumentasjonen "offentlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det hadde vært godt, men da hadde nok Sandmann blitt kastet ut for evig og alltid - noen er bedre beskyttet enn andre er mitt inntrykk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' det hadde vært godt, men da hadde nok Sandmann blitt kastet ut for evig og alltid - noen er bedre beskyttet enn andre er mitt inntrykk...[/quote']

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mast på de før - men jeg synes moderatorene på en eller annen måte kunne avkrefte eller bekrefte at Minnie faktisk finnes. Dette kan de gjøre enkelt ved at Minnie på en privat måte gir dem hennes navn som lett kan sjekkes. Minnie kunne jo selv innitiere dette for å slippe all spekulasjonen. Så hvis du Minnie leser dette så har d jo en oppfordring !

Ellers så synes jeg godt de som har 'bevis' kan legge de ut her også. Det meste jeg har fått med meg så langt er indisier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mast på de før - men jeg synes moderatorene på en eller annen måte kunne avkrefte eller bekrefte at Minnie faktisk finnes. Dette kan de gjøre enkelt ved at Minnie på en privat måte gir dem hennes navn som lett kan sjekkes

Selvsagt kan vi ikke det! Det ville være et grovt brudd på personvern, og helt i strid med vår policy.

Brukerne skal kunne føle seg trygge på at slik informasjon blir intern, ellers er det farvel til forumet. Hvem ville bruke dette forumet om vi gikk ut med slike ting?

Dere har lov til å stille spørsmål så lenge dere ikke hetser. Håper de blir besvart.

Ingen av dere er forpliktet til å gi andre sin identitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mast på de før - men jeg synes moderatorene på en eller annen måte kunne avkrefte eller bekrefte at Minnie faktisk finnes.

Hvorfor denne store interessen rundt Minnie?

Hun er da en bruker på lik linje med andre brukere. Det kan jo hende det evt. er flere brukere her inne som ikke "finnes"...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekrefte eller avkrefte om hvorvidt Minnie "finnes".............. :o herregud - vi er på INTERNETT gutter og jenter, get a life!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Vil gi en liten komm. til denne.

Denne berømmelige PM'en som Sandman sitter på har ingenting med min identitet, generelle livssituasjon, mitt bryllup eller min manns død å gjøre. Det er en meget gammel PM (sett i KG perspektiv) og skal jeg være helt ærlig så skjønner jeg ikke engang hva slags relevanse den har til dagens situasjon.

Det er heller ikke noe problem for Sandman og gjøre div. omskrivinger i denne PM'en så dermed fikk han ikke lov til å legge den ut- noe som tydeligvis gnager hans sjel ennå siden han jevnlig ref. til den for på den måten å gi inntrykk av at han sitter med en slags "sannhet".

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tråd til Minnie, ikke om. La henne få en mulighet til å svare selv før alt ender opp i en persondebatt som vi må stenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor bry seg med om Minnie er en reell person eller ikke??? Slapp av heller, dette er ikke IRL, og vi får da ta alt som det det er.. Det er da forøvrig flere her inne som lager seg en identitet, og nå insinuerer jeg ingen ting om MInnie...! Poengeter at flere lager identiteter, og slenger ut dritt og sprer dårlige vibber. Og Minni selv er ikke grunnen til at hun er blitt så sentral her på forumet, det er "alle" dere andre som fikser det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor denne store interessen rundt Minnie?

Hun er da en bruker på lik linje med andre brukere. Det kan jo hende det evt. er flere brukere her inne som ikke "finnes"...!

Hun har nok noen støtte-identiteter også kanskje *S*

Jeg synes når man begynner å dikte opp dødsfall at man begynner å dra det litt langt - HVIS man er fake da. Mulig det er bare jeg som er litt irritert på dette og kunne tenke meg å få verifisert vedkommende. Siden hun selv ikke kommenterer det så tar jeg det som en bekreftelse på at hun er fake. Så lenge hun selv evnt. godkjenner at noen bekrefter identitetet så er det ikke noe brudd på personvernloven. Det er jo selvfølgelig ikke snakk om å si navnet her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnie Emmerdale

Bør det ikke tas på PM da i såfall???

Sandman vet at han ikke får nok oppmerksomhet på den måten- en tråd med mitt navn i overskriften derimot trekker brukere som fluepapir.

Når det gjelder navn PunkyB så vet faktisk Gry (red) mitt navn. Det har hun gjort helt siden jeg kom til KG for flere år siden.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ikke noe problem for Sandman og gjøre div. omskrivinger i denne PM'en så dermed fikk han ikke lov til å legge den ut- .

Minnie

Det er ikke alle som har mage til å kjøre en slik sjofel manipulering, Minnie... men forsåvidt interessant at du tydeligvis ville betraktet slik oppførsel som en naturlig handling... :o

Jeg støtter KG's policy om at Private Meldinger ikke kan offentligjøres, selv om det i dette tilfellet hadde vært fristende...

Jeg har hermed sagt det jeg ønsker å si i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...