Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. september 2009 #1 Del Skrevet 10. september 2009 http://www.asos.com/Asos/Asos-Cut-Out-Deta...1&clr=Black http://www.asos.com/Asos/Asos-Shoulder-Det...1&clr=Black kan disse brukes på nyttårsaften? den første vil jeg ha i den hvite og den siste i coral. hva synes dere? eller passer ingen av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #2 Del Skrevet 10. september 2009 Det spørs vel strengt tatt på hva du skal på nyttårsaften... venne/familie fest - ja rolig kveld med kjæresten- ja ut på byen - ja nyttårsball - nei nummer 2 var finere enn nummer 1, utkuttet hos nummer 1 ga den litt billih utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. september 2009 #3 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg synes begge var utrolig vanlige og kjedelige....Unnskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 10. september 2009 #4 Del Skrevet 10. september 2009 den første var fin til litt mer enn hverdags, men ikke nyttårsaften. Den siste var tøff! Kast på masse festlig tilbehør og vi er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pelle_* Skrevet 10. september 2009 #5 Del Skrevet 10. september 2009 Ikke min smak noen av dem , men foretrekker den siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 10. september 2009 #6 Del Skrevet 10. september 2009 Den første var søt, den andre likte jeg ikke. Spesielt ikke i den fargen. Synes vel kanskje også at de er litt vanlige, man har sett dem i alle farger og fasonger før, skiller seg liksom ikke ut. Men hvis du går for den første, og kjører 60-tallsstil, tror jeg det kan bli kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #7 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg synes ingen av dem passer. Den første ser litt billig ut, det er figursittende bomull i hvitt, synes ikke den er fin nok. Den andre er kjedelig og altfor sommerslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #8 Del Skrevet 10. september 2009 I så fall den siste, men begge to så ganske billige ut syntes jeg. Den første så rett og slett litt "white-trach" ut i mine øyne, særlig i hvit. For nyttårsaften kan man gjerne ha noe penere og litt mer festkled, slik at man ikke ser ut som om man er kledd til en hvilken som helst fest liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 10. september 2009 #9 Del Skrevet 10. september 2009 Helt greie "ut på byen-kjoler", men ikke noe jeg ville ha brukt på nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #10 Del Skrevet 10. september 2009 nr. 1 var harry nr. 2 var helt grei, men ikke noe mer enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 10. september 2009 #11 Del Skrevet 10. september 2009 Synes nr. 2 var veldig fin i svart Fint med utringet rygg og markerte skuldre (som er veldig in nå). Hvis du bare pynter den litt opp med smykker, sko og hårfrisyre blir det nok bra. Men i korall ble den litt for sommerkjolemateriale. Nr. 1 i hvitt synes jeg så veldig illusion.no ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 10. september 2009 #12 Del Skrevet 10. september 2009 Hei du. Jeg synes det siste var utrolig fin jeg. Hvis du får et fint smykke til og noen flotte pumps/støvletter blir det veldig bra. Men synes den var finest i svart!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #13 Del Skrevet 13. september 2009 Er ganske enig med de fleste svarene her. Den første så harry ut, og hvis du tenkte på å ha den i hvit- ENDA mer harry. Nr 2 var fin, men da i svart, korallfarge er ikke helt nyttårs/vinter farge, det er mer sommerfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. september 2009 #14 Del Skrevet 13. september 2009 Likte ingen av dem. Den første så litt "billig" ut - særlig i hvit. Den andre var kjedelig, men difintivt finest i sort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #15 Del Skrevet 14. september 2009 Selv ville jeg valgt en litt mer pyntet kjole til nyttår, synes begge to så ganske hverdagslige ut. Men av de to ville jeg nok valgt nr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå