Gå til innhold

Hva slags mann tiltrekker deg?

Barskstudent21

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokoladesaus

1. Humor (jeg er veldig barndslig og han må få meg til å le samtidig som han kan le av mine barnslige påfunn)

2. Intelligens (tiltrekkes ofte at menn som er litt nerdete og som gjerne kan lære meg en del ting)

3. Engasjement

4. Utadvent

5. Pålitelig

Dette er egenskaper som ofte skaper sosial status og ofte forekommer hos utdannede menn. Mannen min fyller disse egenskapene, men jeg merker også at de finnes hos andre menn jeg finner interessante. Min mann tjener dog mindre enn meg, så det er ikke utdanningsnivå og inntekt som er det viktigste for meg, det er egenskapene i seg selv som er veldig tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, ikkje så lett det her. Eg kan jo byrje med det som er lett: kjerring, 33 år, ingen ungar men har funne draumemannen.

1. Humor: han må kunne få meg til å le og han må le av meg, og ikkje berre når eg ikkje prøver... Eg trur det er der Tiger skil seg frå kameratane mine som eg ikkje er interessert i - han har ein heilt spesiell humor som er heilt innertiar.

2. Barsk. Og han kan godt prøve å imponere meg - det viser at han er oppteken av at eg skal like han og helst vere litt imponert over han.

3. Veltrent. Eg er ikkje interessert i ein som ikkje er veltrent og som ikkje er interessert i å trene. Dette er både fysisk og psykisk, faktisk, folk som trener skikkeleg er gjerne litt meir robuste i hovudet og har eit vettugt forhold til slit, løning og utfordringar.

4. Intelligent. Treng eg seie meir om det?

5. Integritet. Han må kunne stå for meiningane sine, også når dei går utover han sjølv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som gir meg himmelske komplimenter, får meg til å føle meg som en Kvinne, varter meg opp, gir meg gaver, er utadvendt, sjarmerende, overfladisk og får meg til å sveve....

Merkelig; jeg var mer seriøs da jeg var ung..hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med gjesten over her. Jeg var også mye mer seriøs da jeg var ung en gang i forrige årtusen. :)

Nå er egentlig det viktigste å finne en som jeg kan være meg selv sammen med, en som får meg til å føle at han ønsker å være sammen med akkurat meg.

Jeg har ikke god jobb, utdannelse, har ikke humor, eller er veltrent og vakker i verdens øyne. Så den viktigste egenskapen en mann kan ha er vel at han har synsforstyrrelser på akkurat de områdene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med gjesten over her. Jeg var også mye mer seriøs da jeg var ung en gang i forrige årtusen. :)

Nå er egentlig det viktigste å finne en som jeg kan være meg selv sammen med, en som får meg til å føle at han ønsker å være sammen med akkurat meg.

Jeg har ikke god jobb, utdannelse, har ikke humor, eller er veltrent og vakker i verdens øyne. Så den viktigste egenskapen en mann kan ha er vel at han har synsforstyrrelser på akkurat de områdene. ;)

Huff da, og så jeg som trodde han (og alle de andre!) snakket sant..hahaha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som er snill og trygg med et stort hjerte.

Musikk må bety mye for han (alle mennene jeg har vært interessert i har vært mer enn vanlig opptatt av musikk).

Han må være ærlig, på godt og vondt, bare da vet jeg hvor jeg har han og kan klare å stole på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig

Trofast

Trygg

Snill

Morsom

Kosete

Seks ting jeg setter som høyeste ønske!

Kjekk blir han om han har disse egenskapene!

Ønsker meg en vanelig go'gutt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg kjenner meg igjen i mange av disse egenskapene. Hvordan bør jeg gå frem for å formidle mine positive egenskaper? Tenker da spesielt på når jeg treffer noen på byen. Skjønner jo at det vil komme frem etterhvert som jeg blir kjent med ei jente, men førsteinntrykk betyr jo enormt mye...

Noen tips til hvordan dere jenter foretrekker at en mann fremstiller seg?

Tips jeg har fått fra kompiser som er eksperter på feltet er: Fremstå som lurekuk, vis at du ikke trenger henne, vær litt frekk, fremstå som noen som alle andre liker, lat som om det er hun som sjekker opp deg og ikke omvendt etc.

Ser jo hvordan dette kan fungere på jenter, men hadde vært utrolig deilig om det gikk ann å bare være seg selv på en måte... ikke måtte spille spillet og bare bli kjent... Vanskelig på byen, I know, men hva mener dere er riktig fremgangsmåte for å få vist hvem man er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo hvordan dette kan fungere på jenter, men hadde vært utrolig deilig om det gikk ann å bare være seg selv på en måte... ikke måtte spille spillet og bare bli kjent... Vanskelig på byen, I know, men hva mener dere er riktig fremgangsmåte for å få vist hvem man er?

Eh...ekkelt og tirn off med så usikre gutter..du vil jo spille et enormt gigaspill med de du møter, etter å ha lest her.

Selv om en anstrenger seg litt er du jo "deg selv" likevel. Halloen...*oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_fix_*
Må si jeg kjenner meg igjen i mange av disse egenskapene. Hvordan bør jeg gå frem for å formidle mine positive egenskaper? Tenker da spesielt på når jeg treffer noen på byen. Skjønner jo at det vil komme frem etterhvert som jeg blir kjent med ei jente, men førsteinntrykk betyr jo enormt mye...

Tips jeg har fått fra kompiser som er eksperter på feltet er: Fremstå som lurekuk, vis at du ikke trenger henne, vær litt frekk, fremstå som noen som alle andre liker, lat som om det er hun som sjekker opp deg og ikke omvendt etc.

Være mer åpen. Ikke lukke seg selv inn i et spill.

Det er bare å nekte og spille spillet. Man kan jo være alt det du beskriver uten å spille noe spill da. Hva med å faktisk la jentene sjekke deg opp. Legg opp til det. Gi dem muligheten, dem digger det. Prat om ting ikke de andre gutta tør å si. En selv er veldig mye mer enn hva man tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange gutter tror at det der funker. Hvis du vil møte ei jente du kan bli forelska i osv så funker ikke d der.

Den måten kan funke på det viset at jenta blir nysgjerrig på hvem dette er som viser litt interesse, men samtidig ikke. Hun blir usikker på hva du vil og dermed vil hun til bunns i saken om du virkelig vil ha henne eller ikke, men uavhengig om hun virkelig liker deg. Tror også uansett at det der med å være frekk og imponerende osv kun funker på veldig unge jenter som ikke tenker så mye lenger enn at de vil ha oppmerksomhet.

Mitt tips er definitivt vær deg selv, men ikke undergrav deg selv, ikke unskyld at du er til osv, men oppfør deg helt normalt som du ville gjort med kompisene dine. Ikke prøv noe hardere enn du føler for - det virker bare påtatt og teit og bare prat og vær morsom og omgjengelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De viktigste egenskapene til kjæresten min, som gjorde at jeg falt for ham, var:

* Omsorgsfull, snill og kjærlig (føler det går litt under det samme, og vanskelig å plukke ut én her)

* Intelligent

* God humor

* Stille og rolig (stort pluss at han var og er veldig lik meg som person)

* Følsom

I tillegg kommer trekk som kjekk, trofast, kosete, koselig, lyttende, engasjert, miljøbevisst, sans for politikk og ulike samfunnsspørsmål, interesse for mye av det samme som meg (f. eks historie osv), støttende, ærlig, artikulert og at han tok meg for den jeg var, han så ikke etter feilene mine, men heller flink til å fokusere mine positive sider.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Floskel ja...som blir mye brukt. Det viktigste er nok integritet, at du står for dine meninger og handlinger, du er en å stole på, tillit, en som bevarer en hemmelighet, en man kan være fortrolig med (men det kommer etter å ha fått tillitt f.eks). Dine personlige egenskaper blir jo skapt under oppveksten og formet av omgivelsene rundt deg. Skap din egen identitet ved å leve etter dine prinsipper og grunnverdier. Det er lettere å respektere et slikt menneske, ikke gå på byen for å bli likt av ALLE. Fremgangsmåten er å vise hvem du virkelig er, en uten maske og skuespill. Vær ekte, si hva du mener og føler men med innspill av takt og tone såklart. Du er et produkt av oppvekst og omgivelser, det er det du skal vise fram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha mulghet til å treffe ei jente for et forhold som varer så må du starte med å være deg selv. Dropp spill. Faller ei jente for deg når du spiller så faller hun jo ikke for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...