Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #1 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg gikk ut med en mann for 2 uker siden. Han er 15 år eldre enn meg. Alt gikk strålende og jeg fikk oppmerksomhet på sms etterpå flere dager på rad, han sa han likte meg veldig. Under daten sa han spøkefult "Du er for ung for meg jo!" Og så lo... Vi kysset, han holdt hånden min i publikum (i området der han jobber, så han var tydeligvis ikke redd for å møte kollegaer med unge meg). På slutten av daten sa han at "neste gang går vi dit og gjør datt." Men det er en ting til: denne mannen har nettopp tatt ut separasjon fra exen. Jeg har ikke blitt bedt ut på ny date av ham, så jeg spurte ham om han ville treffes i forrige uke, han sa at det ikke passet akkurat da. Men han driver og texter meg relativt mye. Men aldri noe om ny date. Jeg forstår det nå slik at han likevel ikke ønsker å gå videre med meg. Men er det alderen? Den visste han om jo. Separasjonen? Føler at disse tingene er unnskyldninger, men det kan være at jeg tenket veldig egoistisk (vet ikke hva jeg hadde følt om det hadde vært jeg som gikk gjennom en separasjon). Samtidig....hvorfor gikk han på date med en ny dame, hvis exen fremdeles er inni hodet? Nei, jeg skjønner ikke noenting jeg lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. september 2009 #2 Del Skrevet 9. september 2009 *titter i krystallkulen min* Mmmmmmjaaaaaa. *magadrag av den filterløse Camelen* Jaj se at han ikke være ferdig med sin kooooone. Han fortsatt være i sjåkk over at hon plotselig forlot ham. *megahostekule* Han ikke vite va han vill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. september 2009 #3 Del Skrevet 9. september 2009 Eventuelt kan du ta det opp med han som kan gi et svar på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dumpet Skrevet 9. september 2009 #4 Del Skrevet 9. september 2009 Eventuelt kan du ta det opp med han som kan gi et svar på dette? Var han som gikk fra henne. Og slikt spør man ikke om etter 1 date. Er derfor kvinneguiden eksisterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #5 Del Skrevet 9. september 2009 Det her blir ren tipping basert på livserfaring. Er nok mer det at han nylig har kommet ut av et forhold enn alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #6 Del Skrevet 10. september 2009 *titter i krystallkulen min* Mmmmmmjaaaaaa. *magadrag av den filterløse Camelen* Jaj se at han ikke være ferdig med sin kooooone. Han fortsatt være i sjåkk over at hon plotselig forlot ham. *megahostekule* Han ikke vite va han vill. Kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!!! (Men lykke til, trådstarter! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 10. september 2009 #7 Del Skrevet 10. september 2009 Det her blir ren tipping basert på livserfaring. Er nok mer det at han nylig har kommet ut av et forhold enn alderen. Ifølge den j* boken er "ut av et forhold" også bare en unnskyldning. Men kan det likevel være at det var det? Jeg har ikke mye erfaring med dating, men dere andre som har det kan kanskje svare meg på det. Er det en genuin grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #8 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg foreslår at du starter med å date en annen, så slipper du å tenke mer på dette. Hvis gubben en gang tar kontakt igjen, kan du jo vurdere om du skal slippe han inn på datebanen igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #9 Del Skrevet 10. september 2009 Hvis du opptrer så usikkert som du gjør her så var det nok aldersforskjellen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_google_* Skrevet 10. september 2009 #10 Del Skrevet 10. september 2009 Hvis du opptrer så usikkert som du gjør her så var det nok aldersforskjellen ja! eh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest K Skrevet 11. september 2009 #11 Del Skrevet 11. september 2009 Hvis han akkurat har gått fra sin ex, tror jeg svarer ligger her og ikke alderen. Selv om det var han som valgt å gå, er det ofte ikke lett å gå videre med en annen rett etterpå. Man sitter jo igjen med masse bagasje ift sin ex. Du kan veldig lett bli en rebound så hadde jeg vært deg så hadde jeg holdt meg unna - for din egen del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dulcis Skrevet 13. september 2009 #12 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg ville nå sagt at han ikke har dumpet deg da han fortsatt tekster deg. Hadde vært noe annet hvis denne tekstingen bare fortsatte fordi du er den som hele tiden sender melding først. Vil han ikke ha noe mer med deg å gjøre så ville han nok ikke tatt initiativ til å opprettholde kontakten. En separasjon er jo ikke akkurat lett kost for noen, og det kan jo godt tenkes at han har en vanskelig periode eller har en del formaliteter som forsatt gjenstår. Jeg ville gitt ham litt mer tid hvis jeg var deg, og kanskje heller foreslått et litt "enkelt" treff uten mye oppstyr? Bare en liten tur ut på cafe eller noe? Dessuten syns jeg ikke at det er noe problem i det å spørre han rett ut heller. Det skulle ikke være så skummelt per tekstmelding, vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #13 Del Skrevet 14. september 2009 Har store problemer med å tro på noen av de unnskyldningene menn kommer med. Inkludert skilsmisse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå