Gå til innhold

Forstår meg ikke på han!

Gjest Gjest_Therese_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Therese_*

Var på date med en fyr for en uke siden. Daten gikk veldig bra, begge var enige om det. Vi endte opp hjemme hos han, rota litt, men ingen sex. Han snakket flere ganger om at "hva han gjorde videre avhang av jobb...og andre ting" også så han på meg. Omtalte seg også hele tiden som ikke singel mer. Han så meg dypt inn i øynene under så å si hele daten og tok på meg på måter som gjør at jeg var sikker på at dette ikke var ren kåthet. Selv om han sa at han ville ha meg også. Han er 32, så jeg syntes det var litt snart etter første date. Uansett, de første dagene får jeg smser. De to siste dagene har jeg ikke hørt noe. Vet at han er opptatt på jobb, men er ikke det et dårlig tegn at han ikke tar kontakt? Synes bare det er så rart at han har vært så interessert også ikke følger opp mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er helt sikkert interessert, men skjønner jo at ikke han sender deg sms hvis det er han som har gjort det først alle gangene. Han vil sikkert ikke virke for pågående. så send en sms du. svarer han ikke, kan du begynne å bekymre deg.. men ikke sitt å vent på at han skal ta kontakt, han kan jo tru du er uinteressert hvis ikke han får sms av deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Theresef_*
Sitter du bare å venter på at han tar kontakt? Du kan jo sende en melding du også..

Ja. Han sendte forrige sms i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Therese_*
Han er helt sikkert interessert, men skjønner jo at ikke han sender deg sms hvis det er han som har gjort det først alle gangene. Han vil sikkert ikke virke for pågående. så send en sms du. svarer han ikke, kan du begynne å bekymre deg.. men ikke sitt å vent på at han skal ta kontakt, han kan jo tru du er uinteressert hvis ikke han får sms av deg..

Gjorde det nå og fikk svar. Ikke så veldig romantisk, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde det nå og fikk svar. Ikke så veldig romantisk, men...

Dere har vært på EN date sammen? Hva forventer du? En lang kjærlighetserklæring? At han så åpenlyst har gitt uttrykk for at han vil ha noe mer langvarig med deg er jo kjempebra. At du i tillegg får svar såpass fort, lover godt. Prøv å ta litt initiativ du også. Er ikke bare vi jenter som er usikre, vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...