Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #1 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg burde nok ha vært en tur hos legen og fått tatt en rutinemessig undersøkelse av underlivet, men jeg kvier meg for å gjøre dette. Jeg har en kvinnelig fastlege, så det hjelper litt. Men det jeg lurer på er hvordan gjør man dette. Kan man bestille en vanlig legetime og fortelle hva man vil når man tropper opp hos legen til den timen eller må man oppgi dette på forhånd når man ringer legen? Eller må man til en gynekolog? Tar vanlige leger slike undersøkelser? Noe som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. april 2002 #2 Del Skrevet 23. april 2002 Jada, vanlige leger tar underlivsundersøkelser. Det tar kreftprøver og sånne ting. Du skal ikke behøve å si hva det er du skal når du bestiller time. Det kan hende de spør, og da er det som regel for å finne ut av om du trenger mer enn den tiden de har som en standard.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pus Skrevet 23. april 2002 #3 Del Skrevet 23. april 2002 Fastlegen din tar fort en underlivsundersøkelse, men jeg vil råde deg til å si i fra når du bestiller timen slik at hun setter av litt ekstra tid til deg. kommer jo ann på hvor tett program legen din har.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå