Gå til innhold

Er alle gummistøvler like gode?

Eve Luna

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på gummistøvler og har sett at flere har gummistøvler fra Ilsa Jackobsen. De er sikkert gode, men de er så dyre. Og jeg syns ikke de sitter så godt om foten.

Men jeg har sett flere andre ikke-merke gummistøvler til halvparten av prisen som ikke er foret. Men er de like gode?

Er billige gummistøvler like gode som de dyre?

Hva slags gummistøvler har du og er de fornøyd med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg tror nok at veldig mange ikke-merke støvler kan være helt fine.

Men jeg tenker litt sånn at, du får det du betaler for. Om du kjøper et billigmerke, kan det hende du må bytte dem ut oftere. Dette er selvfølgelig ikke tilfellet hele tiden, men det er ting jeg tenker.

Jeg har 2 par (forskjellige farger) Hunter støvler. Og jeg er kjempefornøyd. De er dyre. Det ene paret kjøpte jeg på et kjøpesenter. Og betalte 1150,- Kr for dem.

Det andre paret kjøpte jeg over nett http://www.countryattire.com/

Der betalte jeg 55 pund! Sko er også tollfritt :)

Jeg har også hatt billige/ikke-merke støvler. De støvlene gikk det fort hull på, og satt dårlig på foten.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vanlige støvler fra Viking, sånne blå med hvit kant. Har hatt de i årevis uten at de er slitt, og til 249,- syns jeg det er bra. Med f.eks Hunter betaler man mer for merket en kvalitet. Har også et par støvler som er helt merkeløse ra spar.kjøp som har holdt i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jenta_*
Jeg har lyst på gummistøvler og har sett at flere har gummistøvler fra Ilsa Jackobsen. De er sikkert gode, men de er så dyre. Og jeg syns ikke de sitter så godt om foten.

Men jeg har sett flere andre ikke-merke gummistøvler til halvparten av prisen som ikke er foret. Men er de like gode?

Er billige gummistøvler like gode som de dyre?

Hva slags gummistøvler har du og er de fornøyd med de?

Hei, hvor mye betalte du i frakt for støvlene?

Jeg har lyst på Hunter støvler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Jeg har et par hvite og sortblomstrede gummestøvler fra Europris som er kjempe gode å gå med. De har tykk såle med "traktorspor", og sålen er formet etter foten. Og ikke minst så ser de pene ut (de aller fleste tror jeg tuller når jeg sier de er fra Europris). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hvor mye betalte du i frakt for støvlene?

Jeg har lyst på Hunter støvler :)

Då når eg kjøpte frå linken ovanfor så fekk eg 0 i porto når eg bestilte fleecesokkane. Er usikker når det gjeld støvlane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg har hatt de samme vikingstøvlene i over 10 år nå. Hvis man bruker støvler veldig mye og til røff bruk lønner det seg sikkert å kjøpe kvalitet. Sånn til å gå i byen med tviler jeg på at man går så mye i støvlene at de slites ut før man er lei og ønsker seg et par nye uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link! Då har eg bestilt fleecesokk til 150 kroner! :) Her i Noreg måtte eg ut med 399 kroner...

Bare hyggelig :jepp: Kjedelig at alt sånt skal være så dyrt i Norge... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då når eg kjøpte frå linken ovanfor så fekk eg 0 i porto når eg bestilte fleecesokkane. Er usikker når det gjeld støvlane.

Fra den siden er det Worldwide Free Shipping :) Altså gratis fraks. Skotøy er også tollfritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...