Barskstudent21 Skrevet 8. september 2009 #1 Del Skrevet 8. september 2009 Hei! Her kommer et langt, men innholdsrikt innlegg: Det ble slutt mellom meg og exen for 2 mnd siden. Hun var den som slo opp med meg. Vi ble først sammen for over 2 år siden, men etter under 1 mnd måtte jeg gjøre det slutt med henne fordi jeg nettopp hadde kommet ut av et forhold da vi møttes, og jeg var virkelig ikke klar for et nytt forhold. Med håp om at denne nye jenta (den siste exen min) skulle lege mine sår hoppet jeg ut i noe som jeg ikke var klar for. Forståelsesfull som hun er skjønte hun dette, og selv om det var vanskelig for henne var bruddet etter forholdene "smertefritt". Vi endte opp som veldig gode venner (med mer). Sommerferien i fjor fant jeg ut at jeg hadde fått veldig sterke følelser for jenta, og det var tydeligvis gjengjeldt (kanskje hele tiden?). Vi ble sammen, det varte i 1 år før hun dumpet meg. Vi endte opp med å flytte sammen med engang, da vi begge skulle flytte til samme by. Dette var en av mange feil jeg (les: vi) gjorde. Og da hun slo opp med meg sa hun ting som at hun ville bo for seg selv og hun trengte tid til å finne tilbake til den hun var før hun ble sammen med meg. Hun ville svært gjerne at vi skulle fortsette å være venner og også nå ble det mer. Men jeg fant ut for ca. 1 mnd siden at jeg ikke greide å miste følelsene mine for henne, og synet av at hun kysset andre gutter på byen osv var rett og slett hjerteknusende. Jeg sa til henne at jeg ikke greide å bare være venner med henne, og sa at jeg måtte kutte kontakten med henne helt... Bare dager senere fikk jeg flere meldinger og telefonsamtaler fra henne. Jeg prøvde å svare på så få som mulig, men da hun tydeligvis var veldig lei seg og savnet meg og var bekymret for meg osv. ble det vanskelig for meg å ikke svare. Jeg er utrolig glad i henne og vil ikke se henne lide, til tross for at hun dumpet meg. I perioden da vi flyttet fra hverandre var hun veldig lei seg, og gråt ofte på min skulder, og selv etter jeg hadde flyttet ut overnattet hun nesten en uke hos meg. Til min forvirring svarte hun iskaldt at det ikke fant noe håp for oss da jeg spurte. Nå har jeg brutt kontakten med henne mer eller mindre 100%, men i helga traff jeg på henne. Vi pratet i 1-2 min før hun gav meg en skikkelig klem og såg veldig lei seg ut... Jeg kjente at jeg ennå ikke har kommet over henne og måtte dra... Hadde også en avtale med noen andre og var på vei dit. Så: Jeg har gjort veldig mye for å prøve å komme over henne. Forsøkt å treffe andre jenter, jobbet med meg selv, trent, vært mye med venner og generelt holdt meg selv opptatt så mye som mulig. Testet endel nye hobbyer og tatt opp noen gamle... men likevel er det umulig å ikke få tid til å tenke. Og den tiden jeg tenker bruker jeg nesten uten unntak på å tenke på henne... Jeg trodde at det skulle være lettere om jeg brøt kontakten med henne, men jeg er ofte redd for at noe skal ha skjedd med henne, og jeg våkner nesten daglig fra mareritt om at hun er med andre menn. Er det noe jeg kan gjøre for å få henne tilbake? Jeg har prøvd alt jeg kan for å komme over henne, men den siste måneden har bare bekreftet for meg at jeg innerst inne vil ha denne jenta! Tror dere at hun vil ha meg tilbake om jeg greier å vise dette for henne? Har vurdert å gi henne et langt brev hvor jeg minner henne på våre beste øyeblikk og forteller henne hvordan jeg har hatt det den siste tiden og at jeg vil ha henne tilbake, men frykten for å bli avvist er ekstrem! Har også vurdert å vise meg forran henne ("tilfeldig") med andre jenter for å få henne sjalu, men dette er ikke helt meg... ønsker ikke såre henne heller! Mye er annerledes nå fra da det ble slutt, og nå som vi bor hver for oss burde det være mulig for henne å få oppleve å bo alene og samtidig finne seg selv... I tillegg vil det jo være mer spesielt de gangene vi møtes, og ikke bli like hverdagslige som de gjerne ble siste tiden før det ble slutt? Ble veldig langt dette, men sånn må det bli... ennå mye som ikke er sagt. All hjelp blir høyt verdsatt Tips om hvordan jeg kommer over henne tas også imot, men dette er det jeg har lett etter de siste 2 mndene, og det er nok ikke stort mer jeg kan gjøre enn å bare vente til jeg greier å leve med det. Dette er ei jente jeg aldri kommer til å komme helt over... det vet jeg! Andre jenter kommer nok, men hun her hadde jeg en connection med som jeg ikke har hørt andre engang drømme om! Alle kompisene mine var missunnelige på meg (også de med dame), og ikke uten grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #2 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg synes ikke du skal prøve å få henne tilbake. Det virker som hun allerede har veldig dårlig samvittighet overfor deg og at det er vanskelig for henne. Så da synes jeg ikke du skal gjøre det vanskeligere. La henne få helt fred fra deg en periode. Det beste er at du aksepterer at det er slutt, og fokuserer på andre ting. Etter hvert vil smerten bli mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 8. september 2009 #3 Del Skrevet 8. september 2009 Det er egentlig litt feil å si at det er lettere å komme over noen om man bryter kontakt. Det er ikke lettere i det hele tatt, det er mye vanskeligere å holde seg på matta og mye tyngre å ha null kontakt. Poenget er at det går mye raskere. Og alle går gjennom nøyaktig den fasen du er i nå, hvor man vil ha kjæresten tilbake fordi man sannsynligvis aldri får en sånn connection med noen andre igjen noensinne. Jeg ville holdt ut en liten stund til jeg, 2 måneder er ingenting. Om du skal ha eksen tilbake så er ofte dette den beste metoden uansett. Absence makes the heart grow fonder. Om hun vil ha deg litt hengende etter så føler hun seg trygg når du faktisk er der hele tiden. Om du derimot trekker deg helt vekk så vil hun virkelig kjenne hvor mye hun savner deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 9. september 2009 Det er egentlig litt feil å si at det er lettere å komme over noen om man bryter kontakt. Det er ikke lettere i det hele tatt, det er mye vanskeligere å holde seg på matta og mye tyngre å ha null kontakt. Poenget er at det går mye raskere. Og alle går gjennom nøyaktig den fasen du er i nå, hvor man vil ha kjæresten tilbake fordi man sannsynligvis aldri får en sånn connection med noen andre igjen noensinne. Jeg ville holdt ut en liten stund til jeg, 2 måneder er ingenting. Om du skal ha eksen tilbake så er ofte dette den beste metoden uansett. Absence makes the heart grow fonder. Om hun vil ha deg litt hengende etter så føler hun seg trygg når du faktisk er der hele tiden. Om du derimot trekker deg helt vekk så vil hun virkelig kjenne hvor mye hun savner deg. Planen er enkel... Jeg trener mer, bleker tennene, klipper håret, stusser skjegget og kjøper meg nye klær. Om 1 mnd kontakter jeg henne og spør om å møte henne. Da får hun sjangsen til å si hva hun har å si. Målet er rett og slett å vise henne hva hun går glipp av, og forhåpentligvis føler jeg at jeg er bedre enn henne til da Just wish me luck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #5 Del Skrevet 9. september 2009 Beklager, men dropp det der. Du høres ut som eksen min. Han sier både det ene og det andre. Først etter bruddet så sa han at han elsket meg. Han sier han vil være alt for meg og gjøre alt for meg. Han vil meg bare vel. Tja, det var ikke det han viste da vi bodde sammen. Han vil så inderlig og bruker alle midler. Både greie og ufine. Det er en grunn til at jeg avsluttet forholdet. Den grunnen er ikke endret. Det blir bare så dumt og desperat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #6 Del Skrevet 9. september 2009 Planen er enkel... Jeg trener mer, bleker tennene, klipper håret, stusser skjegget og kjøper meg nye klær. Om 1 mnd kontakter jeg henne og spør om å møte henne. Da får hun sjangsen til å si hva hun har å si. Målet er rett og slett å vise henne hva hun går glipp av, og forhåpentligvis føler jeg at jeg er bedre enn henne til da Just wish me luck Du er litt på bærtur her. Det du skriver har KUN med utseende å gjøre. Deg som person er den samme. Du har fullstendig feil fokus., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 10. september 2009 Du er litt på bærtur her. Det du skriver har KUN med utseende å gjøre. Deg som person er den samme. Du har fullstendig feil fokus., Godt poeng. Problemet da ligger vel mye i at jeg ikke vet hvordan eller om jeg vil endre på personligheten min. Det jeg vet er: Hun forelsket seg i meg pga personligheten min OG utseendet mitt. Etter en stund hadde jeg begynt å snuse og hun kommenterte at jeg hadde gule tenner. Jeg skadet ryggen (prolaps pga overtrening) og la på meg 25kg på 1 år. Jeg var i utgangspunktet 95kg i ren muskelmasse og trente 8 ganger i uka. Brått treningsslutt hadde ekstremt utfall på meg. Dette ble selvfølgelig mottatt med forståelse, men også endel blikk som tydelig sa "Kan du ikke komme deg opp av sofaen og få brent av deg det fettet!". Noe jeg kanskje ikke nevnte var at hun fortsatt ønsket å være (pule)venn med meg etter det ble slutt, og da jeg spurte henne hvorfor hun orket å være venn med meg men ikke kjæreste, sa hun at hun fremdeles digget meg for den jeg var, og at jeg er en fantastisk person. Hun slo opp meg helt ut av det blå, forresten! Fredag holdt vi hender i gaten, hadde det kjempeflott, spiste middag hos foreldrene hennes og hun sa hun elsket meg (og mente det ut fra blikket). Lørdag flyttet hun opp til leiligheten vår igjen, mens jeg ble hos foreldre for å fortsette sommerjobb. Ringte henne både på bussen, og på kvelden før jeg la meg... hun virket litt mutt, men det var ikke noe galt. Bare sliten etter reisa. Søndag kveld ringte hun og sa det var slutt, ingen advarsel, ingen hint (som jeg tok iallefall) eller noe... Det jeg ser på som hovedproblemet var at jeg ikke greide å tiltrekke meg henne lengre... Jeg er langt ifra like kjekk som jeg var da vi traff hverandre, og da hun er en mer enn gjennomsnittlig attraktiv jente (for å si det slik), kan det ha påvirket selvtillitten min som igjen påvirket min personlighet. Og uansett kommer det ikke noe vondt ut av å jobbe litt med utseendet mitt, ta vare på kroppen min og forbedre selvbildet? Ryggen er nesten bra igjen etter mye behandling, og så lenge jeg passer på kan jeg trene igjen nå I værste fall ender jeg jo opp med å se bra ut og kanskje finne noen andre isteden? Men for all del: Kom gjerne med forslag til andre fremgangsmåter som ikke helt og fullt bygger på å forbedre utseendet mitt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinne_Oslo_29år Skrevet 11. september 2009 #8 Del Skrevet 11. september 2009 Godt poeng. Problemet da ligger vel mye i at jeg ikke vet hvordan eller om jeg vil endre på personligheten min. Det jeg vet er: Hun forelsket seg i meg pga personligheten min OG utseendet mitt. Etter en stund hadde jeg begynt å snuse og hun kommenterte at jeg hadde gule tenner. Jeg skadet ryggen (prolaps pga overtrening) og la på meg 25kg på 1 år. Jeg var i utgangspunktet 95kg i ren muskelmasse og trente 8 ganger i uka. Brått treningsslutt hadde ekstremt utfall på meg. Dette ble selvfølgelig mottatt med forståelse, men også endel blikk som tydelig sa "Kan du ikke komme deg opp av sofaen og få brent av deg det fettet!". Noe jeg kanskje ikke nevnte var at hun fortsatt ønsket å være (pule)venn med meg etter det ble slutt, og da jeg spurte henne hvorfor hun orket å være venn med meg men ikke kjæreste, sa hun at hun fremdeles digget meg for den jeg var, og at jeg er en fantastisk person. Hun slo opp meg helt ut av det blå, forresten! Fredag holdt vi hender i gaten, hadde det kjempeflott, spiste middag hos foreldrene hennes og hun sa hun elsket meg (og mente det ut fra blikket). Lørdag flyttet hun opp til leiligheten vår igjen, mens jeg ble hos foreldre for å fortsette sommerjobb. Ringte henne både på bussen, og på kvelden før jeg la meg... hun virket litt mutt, men det var ikke noe galt. Bare sliten etter reisa. Søndag kveld ringte hun og sa det var slutt, ingen advarsel, ingen hint (som jeg tok iallefall) eller noe... Det jeg ser på som hovedproblemet var at jeg ikke greide å tiltrekke meg henne lengre... Jeg er langt ifra like kjekk som jeg var da vi traff hverandre, og da hun er en mer enn gjennomsnittlig attraktiv jente (for å si det slik), kan det ha påvirket selvtillitten min som igjen påvirket min personlighet. Og uansett kommer det ikke noe vondt ut av å jobbe litt med utseendet mitt, ta vare på kroppen min og forbedre selvbildet? Ryggen er nesten bra igjen etter mye behandling, og så lenge jeg passer på kan jeg trene igjen nå I værste fall ender jeg jo opp med å se bra ut og kanskje finne noen andre isteden? Men for all del: Kom gjerne med forslag til andre fremgangsmåter som ikke helt og fullt bygger på å forbedre utseendet mitt! :D Er dere ikke veldig unge, du er 21 år? Jeg er 30 år og jeg kan si deg her og nå at det forholdet skal du la ligge. Jeg hører på henne at hun er umoden. Det beste du kan gjøre er å trene og spise sunt og bygge deg selv opp - vent en dag, vent en dag til... og plutselig har det gått mange dager. Du trenger ikke si til deg selv at du ALDRI skal treffe henne igjen, men ta tiden til hjelp. Lev livet ditt. Treff kamerater. Gå ut. Tren. Spis sunt. Dyrk en hobby. Hva som helst. Eks'en kan du evt. plukke opp igjen om 10 år når dere begge har rast fra dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 11. september 2009 #9 Del Skrevet 11. september 2009 Du er litt på bærtur her. Det du skriver har KUN med utseende å gjøre. Deg som person er den samme. Du har fullstendig feil fokus., Det sies faktisk at det har en psykologisk effekt og, hun tenker endret utseende = endret personlighet. Vet ikke hvor mye det har for seg da, men å endre (forbedre) utseende er i hvert fall et populært tips i selvhjelpsbøker om samlivsbrudd Uansett så kan man godt trene litt og ta en tur til frisøren helt for sin egen del, det hjelper på noen av de kjipe følelsene man har etter et brudd. Men enig med gjesten over her.. hun høres ikke akkurat ut som noe å samle på. Ta den måneden hvor du fokuserer på deg selv, men jeg håper du kommer ut på andre siden og innser at du ikke vil ha henne tilbake likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #10 Del Skrevet 16. september 2009 Eg tror du har riktig med tanke på at problemet for hende ligger i at hun ikkje er tiltrukket av deg lengre. Ut ifra det du skriver så virker det helt klart som om hun er veldig glad i deg, men problemet er rett og slett at de riktige følelsene ikkje er der. Hvis du vil få henne tilbake må du få hun tiltrukket av deg igjen. Spørsmålet er hvordan? Leste i innlegget ditt at hun tok kontakt med deg igjen etter at du bestemt sa at du ville holde deg unna. Tro det eller ei så var dette en handling som gjorde at du gikk opp på skalaen hennes. Grunnen til det er at når du gjør en slik handling demonstrer du kvaliteter som er tiltrekkende. I dette tilfelle er et eksempel å være dominant. En ganske enkel ting som gjør damer gal :D er å erte de litt, em xD em del!. Hvis du vil finne ut av dette så hjelper det ikkje å gjøre ingenting. Det at du er opptatt å gjør mange ting er veldig bra, men prøv også å tenkt tilbake på hvordan du var når du først møtte henne. Måten du oppførte deg på da vekket følelser i henne og om du finner ut av det så kan det være et stort steg i riktig retning. Ellers så er den beste måten å få en eks/en dame som ikkje er tiltrukket av deg lengre å vise at du har kommet videre i livet og har det bra. For guds skyld ikkje skriv henne det brevet, det er suicide i denne sammehengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. september 2009 #11 Del Skrevet 16. september 2009 Du er tidenes tøffel og lar henne herje fritt med deg. Få deg ryggrad og kast denne kjerringa så langt ut av livet ditt som overhode mulig. Og, om hun av en eller annen teit grunn har lyst på en forklaring så aldri gi henne den. Hun fortjener den ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 16. september 2009 Mye bra her! :D Jeg har bestemt meg for å la henne ligge på hylla en måned til og har valgt å bruke kreftene mine på meg selv isteden. Har begynt å jogge med en kompis, meldt meg på kickboxing og begynt å engasjere meg i politikken igjen, noe jeg ikke har vært siden jeg traff exen. Har også begynt på førerkortet, og jeg har fortsatt tid til overs som jeg tenkte jeg skulle fylle ved å finne meg en deltidsjobb. Skal til frisøren og kanskje teste noe nytt, som f.eks stripe håret? :O Tenkte også å endre litt klesstil, da jeg ikke er helt fornøyd med garderoben jeg har nå. Skjorte og skinnjakke tror jeg er mer meg, så blir vel en liten investering der også! Dette blir bra, og når jeg er ferdig kommer hun ikke til å være bra nok for meg lengre Takk for alle tips! P.s. Traff henne på skolen i dag. Hun prøvde å ikke snakke med meg, men siden vi begge sto i køen i kantina pratet jeg litt med henne for første gang på lenge. Det føltes godt å smile til henne og vise henne de nye hvite tennene mine! Hun såg litt sjokkert ut over at jeg både såg så blid ut og hadde så hvite tenner, men kommenterte det ikke. Gleder meg til å se reaksjonene etterhvert som jeg kommer dit jeg selv ønsker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. september 2009 #13 Del Skrevet 16. september 2009 Slipp taket i henne. For din egen skyld, gjør henne til luft for all fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Slipp taket i henne. For din egen skyld, gjør henne til luft for all fremtid. Skulle gjerne gjort det. Selv om jeg anser meg selv som barsk er jeg desverre ikke mann nok til å glemme henne helt. Hadde jeg flyttet bort hadde dette latt seg gjøre, men samme skole på 800 personer og mange felles venner er jeg tvunget til å møte henne og noen ganger drive med small talk med henne enten jeg vil eller ikke for å ikke fremstå som en fullstendig drittsekk og miste ansikt. Hadde hun vært utro mot meg eller noe i den dur hadde historien vært en helt annen, men sånn jeg ser det nå greier jeg ikke å snu følelsene jeg engang hadde for henne om til hat. Det hadde vært mye lettere, men sånn er det ikke. Heldigvis begynner jeg å merke effekten av brutt kontakt, og jeg er laaangt mindre opptatt av hva hun driver med, og jeg slettet henne fra Facebook og MSN forrige uke fullstendig, så nå spiller jeg å se bildet hennes poppe opp ved tilfeldigheter. Tror dette blir bra :D Endret 17. september 2009 av Barskstudent21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #15 Del Skrevet 17. september 2009 Skal til frisøren og kanskje teste noe nytt, som f.eks stripe håret? Jeg synes ikke du skal gjøre drastiske forandringer med utseendet. Dessuten blir sjelden striper så bra (bortsett fra hvis man har rødt hår i utgangspunktet) på gutter. Hvis hun ser at du har gjort store forandringer med utseendet, kobler hun kanskje hvorfor, og da virker du rimelig desperat. Så jeg synes ikke du skal la deg nedverdige til det. Det beste er nok om du kan konsentrere deg om andre ting på ordentlig, ikke bare for å gjøre deg interessant for henne. At du virkelig er engasjert for din egen del. Får lyst å si at du skal blåse i denne jenta. For du fortjener jo en som virkelig verdsetter deg. Kanskje det er fint for deg å være alene en stund, før du finner en perfekt jente som vet å verdsette deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madmartigan Skrevet 17. september 2009 #16 Del Skrevet 17. september 2009 Ex`er er ex`er og bør forbli ex`er..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #17 Del Skrevet 17. september 2009 Tommelen opp for at du jobber med dette og kommer deg over hun . Mange går nokk i fellen og bare syntes synd på seg selv. Heads up :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. september 2009 #18 Del Skrevet 17. september 2009 Skulle gjerne gjort det. Selv om jeg anser meg selv som barsk er jeg desverre ikke mann nok til å glemme henne helt. Hadde jeg flyttet bort hadde dette latt seg gjøre, men samme skole på 800 personer og mange felles venner er jeg tvunget til å møte henne og noen ganger drive med small talk med henne enten jeg vil eller ikke for å ikke fremstå som en fullstendig drittsekk og miste ansikt. Hadde hun vært utro mot meg eller noe i den dur hadde historien vært en helt annen, men sånn jeg ser det nå greier jeg ikke å snu følelsene jeg engang hadde for henne om til hat. Det hadde vært mye lettere, men sånn er det ikke. Heldigvis begynner jeg å merke effekten av brutt kontakt, og jeg er laaangt mindre opptatt av hva hun driver med, og jeg slettet henne fra Facebook og MSN forrige uke fullstendig, så nå spiller jeg å se bildet hennes poppe opp ved tilfeldigheter. Tror dette blir bra :D Hun har jo vert utro så det griner etter. Det vil si, du var jo dum nok til å stå på hold for henne. Enten vil en ha et forhold eller så vil en ikke. Slik du har latt henne behandle deg så fortjener hun ikke ditt vennskap eller din oppmerksomhet. Hun er kynisk og manipulerende! Men du skal ha for å ha fjernet henne fra andleteboka og mikromjuktnettverk. Hugs også å fjerne henne frå den flyttbare telefonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 18. september 2009 Hun har jo vert utro så det griner etter. Det vil si, du var jo dum nok til å stå på hold for henne. Enten vil en ha et forhold eller så vil en ikke. Slik du har latt henne behandle deg så fortjener hun ikke ditt vennskap eller din oppmerksomhet. Hun er kynisk og manipulerende! Men du skal ha for å ha fjernet henne fra andleteboka og mikromjuktnettverk. Hugs også å fjerne henne frå den flyttbare telefonen! Godt poeng! Kan nummeret hennes i hodet da, men for symbolikkens del er det nok fordel å fjerne henne også fra mobilen Fikk forresten en utrolig selvtillits-boost da jeg greide å sjekke opp ei lesbisk dame i kveld :D Nå vet jeg i det minste at om jeg vil så kan jeg få meg bra dame igjen om jeg vil... Greier jeg å få ei som ikke engang i utgangspunktet er into menn på kroken ser jeg på det som null stress med straighte kvinner fremover! (Fint om ingen prøver å overbevise meg om at dette er en illusjon... Den vil jeg ha! :D) Men kjører det kuli og tar det med ro en god stund fremover. Egentlig bare fordel å være singel som student har jeg funnet ut... altfor mye gøy man går glipp av når man har dame som skal ha sitt av oppmerksomhet. Er jo UKA i Trondheim om noen uker, så da blir det nok så mye på gang at det sikkert bare hadde vært slitsomt å ha dame som venter hjemme uansett Digg å se lysere på tilværelsen igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå