Gjest Hilde K S Skrevet 9. september 2009 #81 Del Skrevet 9. september 2009 Hehe. Fem timer er da ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 9. september 2009 #82 Del Skrevet 9. september 2009 Han har ennå ikke svart. Skal aldri høre på dere igjen, kjerringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #83 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har nå sendt en sms til ham angående denne fredagen og han har ikke svart på 5 timer, pleier å svare raskt- innen 1 time. Jeg skal gå inn i en hule og ikke komme ut igjen før jeg er blitt 80, så jeg slipper å tenke mer på dating. Kjære deg, han er vel opptatt med jobben, som de fleste andre på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #84 Del Skrevet 10. september 2009 Begynner å forstå denne mannen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #85 Del Skrevet 10. september 2009 Det her er den festeligste tråden jeg har lest på veldig lenge!! TS, du må jo være et troll? Håper det for din skyld!!! Eller hvertfall for han stakkaren som har rota seg borti deg... Er du seriøs ønsker jeg deg alle lykke her i livet, for det vil du virkelig trenge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #86 Del Skrevet 10. september 2009 Har han ennå ikke svart? Vel, da har du ihvertfall oppdaget at han ikke har folkeskikk og derfor er uaktuell. Så noe bra kom det ut av det. Du kan finne deg en fyr som er mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå