Gå til innhold

Når han vil treffes på byen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke problemet. Du tillegger ham masse rare meninger her. Sexdate??? Klining og drikking? Det går helt fint an å møtes på byen uten å kline, ha sex, og drikke seg drita. Det går an å sitte sammen med et glass rødvin og prate. Det går an å danse sammen og ha det gøy. Og så går det an å si takk for en hyggelig aften og hver til seg, uten noen form for tafsing.

Jeg er avholdsmenneske, og er nærmest litte granne prippen. Jeg går da virkelig på byen likevel. At du forbinder det å gå på byen med fyllerør og sex er da ikke hans problem. Han vil kanskje bare møtes på byen for litt avslappet moro, i stedet for stiv og formell middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da ingenting med kvinnelist å gjøre?

Noen av oss har ikke sex på første date eller tidlig i forholdet, fordi man tenker at vil han ha meg, så vil han det om vi har sex eller ikke.

Det betyr ikke at det er feil å ha sex, eller skrevet i stein at man ikke kan eller skal ha sex, eller at man aldri gjør eller har gjort det annerledes.

Poenget mitt var bare at mange kvinner ikke forstår (poenget med) kvinnelist lengre.

Men noe gjør jo det selvfølgelig hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var bare at mange kvinner ikke forstår (poenget med) kvinnelist lengre.

Men noe gjør jo det selvfølgelig hehe

Jeg tror ikke det er kvinnelist man ikke forstår, snarere det som har med moral å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er kvinnelist man ikke forstår, snarere det som har med moral å gjøre...

Ja, moral er det vel snart ingen som forstår lenger ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte mer at kvinnelist er vel strengt tatt ikke noe å trakte etter.

Det er det for kvinnen når hun faktisk oppnår det hun vil og er ute etter med hjelp av kvinnelist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det for kvinnen når hun faktisk oppnår det hun vil og er ute etter med hjelp av kvinnelist ;)

Hvis jeg må lyve for å få noe, eller bruke list, så vil jeg ikke ha det. Det jeg får skal jeg få fordi jeg fortjener det, ikke fordi jeg bruker list.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg må lyve for å få noe, eller bruke list, så vil jeg ikke ha det. Det jeg får skal jeg få fordi jeg fortjener det, ikke fordi jeg bruker list.

Det å lyve for å oppnå fordeler selv, er selvfølgelig fullstendig uakseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Han spurte om du ville møtes, du sa nei! Nå tror han garantert at du ikke er interessert. Iallefall når du heller ikke tok noe insj på 11 dager.

Jiiizez.

Kunne jo gitt han en sjanse da, det er jo veldig normalt å møtes på byen. Desuten så synes nok mange at det er lettere å spørre noen ut på den måten, da det ofte kan bli kleinere å sitte sammen på en date - som har et formål; nemlig å finne ut om man skal bli sammen. Da er det mye lettere å møtes ute i uformell setting. LIker dere hverandre så finner dere ut av det selv om det ikke er på en tradisjonell kunstig date-setting.

Hvis jeg hadde likt en fyr hadde jeg garantert spilt - bli med på fest/møtes på byen-kortet istedet for å be han på middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit å ta intitiv selv jeg, om du vil noe annet enn å treffes på byen. Jeg synes det kan være helt greit å møtes ute og at ikke alt blir for formelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å lyve for å oppnå fordeler selv, er selvfølgelig fullstendig uakseptabelt.

Men det er jo det som ER kvinnelist! JEEEEZ!

(Ok, ferdig!)

TS, har du snakket med ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ok, ferdig!)

fikk mail fra ham, ja, hvor han fortale hva slags fest han var på den kvelden.

Til dere andre: når man liker hverandre er mddag osv IKKE firmelt fordi man har kjemi og er avslappet sammen. Var baaare hyggelig sammen med ham. Og vi har hatt kontakt på sms alle disse 11 dagene, så det har ikke vært stille, han hadde bare ikke bedt ut på ny date! Og det var jo jeg som foreslo den første...så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Ok, ferdig!)

Håper TS får det til her :)

Men kvinnelist er ikke direkte å lyve.

Det er et psykologisk "spill" der du/kvinnen holder mannen på pinebenken inntil han føler at han bare må ha deg. Og da mener jeg ikke bare sex men hele "pakka".

Det er kynisk, men kvinner har brukt denne taktikken til alle tider, og det kan (dessverre hehe) være veldig effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper TS får det til her :)

Men kvinnelist er ikke direkte å lyve.

Det er et psykologisk "spill" der du/kvinnen holder mannen på pinebenken inntil han føler at han bare må ha deg. Og da mener jeg ikke bare sex men hele "pakka".

Det er kynisk, men kvinner har brukt denne taktikken til alle tider, og det kan (dessverre hehe) være veldig effektivt.

Det er direkte motbydelig, dustete og jeg trenger ikke bruke list for å få en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er direkte motbydelig, dustete og jeg trenger ikke bruke list for å få en mann.

Følte du virkelig behovet så var nok ikke veien så lang - tror nå jeg da men ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sendt en sms til ham angående denne fredagen og han har ikke svart på 5 timer, pleier å svare raskt- innen 1 time. Jeg skal gå inn i en hule og ikke komme ut igjen før jeg er blitt 80, så jeg slipper å tenke mer på dating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...