Gå til innhold

Når han vil treffes på byen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mnei. Jeg sier ikke noe om økonomi rett etterpå heller. I grunnen har jeg vel ikke sagt noe om økonomien min til noen av de jeg har hatt forhold med. De jeg har hatt forhold med, har derimot prøvd å selge seg inn på økonomi-argumentet. :wink:

Og de har jo da åpenbart lykkes med det også :ler:

Dette må brutal_mann lese ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke i fylla. Ingen av oss var fulle. Var mer som en middag-han med sine venner, jeg med mine og vi slo sammen våre to bord etterpå. så det var ikke fylla

Jeg skjønner ikke dette.

Du har truffet mannen på byen.

Dere har hatt en date ett eller annet sted.

Han spør om du kommer en tur ut på byen igjen.

Hvor er problemet? Når ble "på byen" så forferdelig fælt? Hvordan skal denne mannen vite at det er forskjell på å møtes tilfeldig under en vennemiddag ("ute på byen" i mine ører), og om han ringer deg og spør om du kommer ut? Såfremt han ikke var dritings og tok kontakt en halvtime før stengetid da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dette.

Hvor er problemet? Når ble "på byen" så forferdelig fælt? Hvordan skal denne mannen vite at det er forskjell på å møtes tilfeldig under en vennemiddag ("ute på byen" i mine ører), og om han ringer deg og spør om du kommer ut? Såfremt han ikke var dritings og tok kontakt en halvtime før stengetid da...

En veldig dyr restaurant i Oslo. Han hadde bestilt bord en uke i forveien. Og så byen, liksom? mulig at jeg overreagerer her og ikke alle(han) tenker at byen er useriøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dette.

Enig med Snipa!! Kanskje det han inviterte deg med på var en kopi av kvelden dere møttes, men med bare dere to, men så brukte han litt andre ord enn det du ville valgt...? Kanskje dette faktisk var gjennomtenkt og planlagt, men siden du på treff nr 2 var så opptatt av å fremstå prektig og respektabel, og utstrålte noe som gjorde han usikker. Derfor vil han gjerne nå gjenskape den første kvelden dere hadde, da du var avslappet og akkurat den jenta han har lyst til å treffe igjen... Send en melding og be han med på kafe du. Det at du takket nei til å treffe han på ute, gjorde han nok enda mer usikker på deg og hva du vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et dårlig tegn når, etter en date, mannen vil treffe deg på byen neste gang. Altså, sender mld lørdag kveld (10 dager etter date nr. 1) som er

a la "hei, er du/ skal du på byen ikveld?" Vi har vært på en date, og denne gikk bra. Jeg syns det er for tidlig å plassere meg i booty call kategorien, da jeg oppførte meg overhodeet ikke "løst" på daten. Men jeg blir forvirret av slikt. Hvorfor ikke spøre om en ekte date nr. 2, og ikke "byen"? Mannen er ikke desperat og veldig populær blant damer, så jeg tror ikke at jeg var "siste utvei" denne lørdagen. P. S: jeg gikk ikke på byen og traff ham ikke.

Altså, mulig dette virker litt paranoidt, men jeg har nå ventet i 11 dager på date nr. 2 og får denne "ut på byen" dritten som i mine øyne er useriøs. Er jeg på bærtur? Eller er dette helt ok? Vil han bare bruke meg?

Kvinne, hva er det med å overtenke alt. Ta det som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest kvinne
En veldig dyr restaurant i Oslo. Han hadde bestilt bord en uke i forveien. Og så byen, liksom? mulig at jeg overreagerer her og ikke alle(han) tenker at byen er useriøst

Ja her syntes jeg du overreagerer! Han hadde sikkert lyst til å treffe deg på en mer uformell og avslappet måte. Han tenker sikkert at dette er en ok måte å følge opp i steden for å invitere til nok en kveld på restaurant. Kan jo bli stivt og sitte pyntet og konversere hele kvelden.

Nei, syntes forslaget om å treffes på byen var helt topp jeg.

Du hadde da bare alt å vinne på si ja til det?

Din tur til å ta inititativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så galt at han spør om du skal på byen. Helt naturlig om dere for eksempel hadde truffet hverandre for 3 dager siden. Men når det er 11 dager siden sist dere møttes, er det noe rart her. Det er rett og slett for lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle og gode tradisjoner.

Vil du ha mannen i et forhold, så er det da ikke smart å gi ham alt uansett.

Gammel og god kvinnelist som åpenbart ingen kvinner fatter bæret av lenger.

Det har da ingenting med kvinnelist å gjøre?

Noen av oss har ikke sex på første date eller tidlig i forholdet, fordi man tenker at vil han ha meg, så vil han det om vi har sex eller ikke.

Det betyr ikke at det er feil å ha sex, eller skrevet i stein at man ikke kan eller skal ha sex, eller at man aldri gjør eller har gjort det annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kate. Jeg tror det er kvinner som gir blaffen i slike kvinneundertrykkende konvensjoner som har mest draget. Kvinner som ikke er interessert i å leve opp til et bilde, men heller være seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen trenger ikke være så useriøst, jeg liker godt å gå ut med potensielle menn og drikke uhorvelige mengder med pils. Som ung student så er dette en relativt vanlig og gøyal sosial aktivitet, pluss man blir litt løsere i snippen enn på kafédater.

Om de ringer halv to på natta så stiller ting seg annerledes, men inviterer han deg på vorspielet og så trenger det ikke bety at det kun er sex han er ute etter. Når det er sagt så er "ut på byen" mer sexdate enn gå på kafé. Kan godt være han håpte på det.. uten at det trenger å bety at han er mindre interessert.

Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg liker i hvert fall å både drikke og ha sex med personer jeg er interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen trenger ikke være så useriøst, jeg liker godt å gå ut med potensielle menn og drikke uhorvelige mengder med pils. Som ung student så er dette en relativt vanlig og gøyal sosial aktivitet, pluss man blir litt løsere i snippen enn på kafédater.

Om de ringer halv to på natta så stiller ting seg annerledes, men inviterer han deg på vorspielet og så trenger det ikke bety at det kun er sex han er ute etter. Når det er sagt så er "ut på byen" mer sexdate enn gå på kafé. Kan godt være han håpte på det.. uten at det trenger å bety at han er mindre interessert.

Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg liker i hvert fall å både drikke og ha sex med personer jeg er interessert i.

Ja, ikke sant, det er nettopp et det betyr "sexdate". Og jeg er litt fornærmet innerst.

At det ha gått 11 dager betyr ikke nødvendigvis mye, har jeg lært. Og nei, vi er ikke studenter (han er langt over 30, jeg er slutten av 20) så jeg var ikke interessert i drikke meg sanseløs på øl. Jeg er interessert i en seriøs ting med denne mannen. Hvordan skal jeg gå frem nå? Vil jo treffe ham...Please, noen gjennomtenkte svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVA? Betyr å møtes på byen at det er en SEXDATE??? Har du spurt ham om det og det har han sagt, eller?

Jeg snakker av erfaring her, og dette har så langt vært min erfaring. Ikke meningen å fornærme noen her. Fortell meg heller hva jeg skal gjøre videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker av erfaring her, og dette har så langt vært min erfaring. Ikke meningen å fornærme noen her. Fortell meg heller hva jeg skal gjøre videre

Jeg har bare aldri tolket det slik. Enten så møter du ham der han vil, eller så foreslår du et annet sted hvor det er mindre påbyen-stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Og de har jo da åpenbart lykkes med det også :ler:

Dette må brutal_mann lese ;) hehe

Mnei. Man kan vel ikke si at de har lykkes, i og med at jeg skrev de jeg HAR hatt forhold med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hilde K S
Ja, ikke sant, det er nettopp et det betyr "sexdate". Og jeg er litt fornærmet innerst.

At det ha gått 11 dager betyr ikke nødvendigvis mye, har jeg lært. Og nei, vi er ikke studenter (han er langt over 30, jeg er slutten av 20) så jeg var ikke interessert i drikke meg sanseløs på øl. Jeg er interessert i en seriøs ting med denne mannen. Hvordan skal jeg gå frem nå? Vil jo treffe ham...Please, noen gjennomtenkte svar.

Dersom du vil treffe ham, så er det kanskje lurt å formidle det til ham og ikke til oss? Det er ikke verdens undergang om du sender en melding og han sier nei. Elleve dager er ikke lenge. tenk om det kommer av at han er like treg i avtrekkeren som deg, bare?

Å bli spurt om man vil være med på byen, eller om man skal ut, innebærer IKKE at man skal drikke seg sanseløs, eller ha sex, for den del.

Hvordan gå fram? Ved å være deg selv. Det funker best i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du vil treffe ham, så er det kanskje lurt å formidle det til ham og ikke til oss? Det er ikke verdens undergang om du sender en melding og han sier nei. Elleve dager er ikke lenge. tenk om det kommer av at han er like treg i avtrekkeren som deg, bare?

Å bli spurt om man vil være med på byen, eller om man skal ut, innebærer IKKE at man skal drikke seg sanseløs, eller ha sex, for den del.

Hvordan gå fram? Ved å være deg selv. Det funker best i lengden.

Ja, det er bare å spørre han om han vil ta en kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tredje gangen jeg skriver i tråden at du må ta kontakt!!! Er det gjennomtenkt nok for deg?? Hvorfor er det han som skal ta iniativ hele tiden? Du overanalyserer jo hans invitasjon, så det må jo være mye greiere for deg også å ta kontakt... Be han på noe du vil da, enten om det er dyr resturant, kafe, biljard, piknik eller langweekend i London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke i fylla. Ingen av oss var fulle. Var mer som en middag-han med sine venner, jeg med mine og vi slo sammen våre to bord etterpå. så det var ikke fylla

Da føler han vel at han er over det stadiet hvor man må treffes formelt, og bare inviterer deg med ut. Dessuten kan det hende han er litt snurt over at han ikke har hørt noe fra deg på elleve dager, når det var han som inviterte sist gang. Strengt tatt er det din tur nå, ellers vil han lett føle at du ikke er interessert, spesielt nå som du har sagt nei en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...