Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #1 Del Skrevet 7. september 2009 hadde sex i helga, og etter vi hadde det lå vi og kosa.. våknet sammen, holdt rundt hverandre hele nattan! fikk meg til å skjønne hvor klar jeg er for et forhold! det var så koselig.. nå er jeg ikke forelsket i den jeg hadde sex med.. så tenker ikke at jeg vil bli sammen med han.. men det var en veldig koselig natt! jeg savner å ha noen å kose med var så deilig å ha en som holdt rundt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 7. september 2009 #2 Del Skrevet 7. september 2009 Du er ikke alene om å savne det skal jeg si deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #3 Del Skrevet 7. september 2009 Du er ikke alene om å savne det skal jeg si deg! er nok ikke det det som er kjedelig med å være singel! men vi får huske på det positive også, kommer nok til å savne det den dagen jeg er i et forhold igjen.. vil alltid ha i både pose og sekk vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 7. september 2009 #4 Del Skrevet 7. september 2009 Det varierer fra person til person det da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå