Gjest Edith_ Skrevet 10. august 2003 #1 Del Skrevet 10. august 2003 Hei hei! Har lyst til å studere psykologii. Får generell studiekompetanse etter videregående. Har skjønt det slik da at det er bare å søke seg inn på det ettårige introduksjonsstudiet i psykologi. Dette kan bygges på til en bachelorgrad i psykologi eller til å fullføre profesjonsstudiet. Hvilke karaktrerer søker jeg meg videre med etter dette året? Er det de fra vdg. skole eller er det de jeg har oppnådd på videregående? Glad for svar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. august 2003 #2 Del Skrevet 10. august 2003 Når man søker seg videre på universitetet legges karakterene fra universitetsstudiet til grunn. (Med mindre noe er nytt pga endringene, men det tror jeg nok ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 11. august 2003 #3 Del Skrevet 11. august 2003 karakterene fra de innledende psykologistudiet. ikke vidergående nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå