Gå til innhold

hvis han liker deg...He'll let you know?

sebra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jenteeee

Men spørsmålet egentlig kan jo være; hvordan lar han deg få vite det?

Jeg syns alltid det er dritvanskelig å vite - selv om det av og til kan virke innlysende at han liker en. Og så oppfører jenta seg usikker fordi hun vil jo aldri virkelig tro at noen liker henne og så blir han usikker og så er ballet igang.

Jfr. tråd lenger ned "Når man liker noen......"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lar deg få vite det, ja. Men så plutselig etter en dag eller to, så liker han deg ikke lengre. Så man kan aldri være sikker selv om han lar deg få vite det.

Ting kan snu fort. Det er i hvert fall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Han lar deg få vite det, ja. Men så plutselig etter en dag eller to, så liker han deg ikke lengre. Så man kan aldri være sikker selv om han lar deg få vite det.

Ting kan snu fort. Det er i hvert fall min erfaring.

Jepp. Var kanksje litt det jeg også mente i innlegget over. Man vet aldri selv om han liksom lar deg få vite.

Man skjønner det på et vis, men så snur han/oppfører seg rart/usikkert osv og da blir vi usiker og neste gang en fyr kanksje viser at han liker deg så tror vi ikke på det osv osv osv. Evig runddans!

Det jeg også lurer litt på, er om ikke gutta; etter at de har vist at de er interessert, hvis jenta ikke "svarer" på interessen ved å selv vise, eller ta inititativ, er det da ikke vanlig at gutter (som jenter) ikke tør fortsette å vise interesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...