Gjest gjestkvinne Skrevet 7. september 2009 #21 Skrevet 7. september 2009 Må bare få påpeke det med en gang! Sopp smitter ikke! Det tror jeg ingenting på ! Hvorfor har jeg da alltid fått høre av apotekteknikerne at partner også må behandles for sopp med å smøre seg inn med krem - om man skal bli helt kvitt problemet ? De anbefaler jo ikke slikt - om det ikke er nødvendig . Vi vet jo at eks " fotsopp " på offentlige bad / dusjer er meget meget smittsomt . Så hvorfor skulle ikke underlivssopp også kunne smittes da ? Menn kan og få sopp . Mulig det finnes flere typer "sopp - bakterier " .
Cullen Skrevet 7. september 2009 #22 Skrevet 7. september 2009 Må bare få påpeke det med en gang! Sopp smitter ikke! "Soppinfeksjoner er lite smittsomme, men av og til kan candida-soppen ”pendle” mellom deg og partneren din. Da må begge behandles, påpeker gynekologen." http://www.dinside.no/377480/slik-stopper-du-underlivssopp
Gjest gjestkvinne Skrevet 7. september 2009 #23 Skrevet 7. september 2009 Takk for langt og godt svar! Jeg har ikke hatt sex siden januar, så det er ikke en mann her som smitter meg hele tiden. Men jeg tenker jo at han jeg var med i januar (rundbrenneren) kan ha smittet meg med noe som ikke karakteriseres som kjønnssykdom? PS! Ang. skylling av skjeden med Yougurt naturelle, hvordan fungerer det? Kjøper man sprøyter på apotek og sprøyter youghurten opp i vagina og lar det virke noen minutter? Ligger med det natten over? ELLER skal man baer smøre seg inn med youghurten? Herregud for noen styr... Når verken tabletter eller kremer eller sti kkpiller virker, så må det jo være noe RIV R*USKENDE galt! Kan jeg ha en type sopp som ordinær behandilgn ikke virker på? Tror du bare må prøve deg frem . Kjøp SUR Youghurt uten sukker ( naturelle ) .Sprøyt inn med engangssprøyte slik at du får skylt skjeden . Det vil jo renne ut ...litt gris - men hva gjør man ikke for å slippe intens kløe og svie : ) Youghurten er så sur at den tar knekken på soppen - rett og slett . Miljøet i skjeden skal være surt - slik at sopp ikke trives og får utviklet seg . Hvis ikke vanlige sopp - stikkpiller hjelper , så prøv det gamle kjerringrådet . Jeg vet at youghurt naturelle også kan smøres på kraftig solforbrent hud for å reparere solskader , hindre svie i huden / kløe o.l Naturlig medisin for mye rart - med andre ord .Brukte det selv i syden da jeg var solbrent - hjalp utrolig mye å smøre seg inn med iskald youghurt på solbrent hud . Virkelig herlig førstehjelp .Vondt å være solbrent .
Gjest veitalt Skrevet 7. september 2009 #24 Skrevet 7. september 2009 har du sex uten kondom? Bader du med sokka på hehe
Gjest TS Skrevet 7. september 2009 #25 Skrevet 7. september 2009 Greit ... da prøver jeg noen kjerringråd. 1) Sitte i et badekar med varmt vann m/eddik og salt til vannet blir kaldt 2) Smøre meg inn med yoghurt naturell MEN - hvor ofte skal det gjøres? Og over flere uker? Eller?
Cullen Skrevet 7. september 2009 #26 Skrevet 7. september 2009 Bader du med sokka på hehe Ja, gjør ikke alle?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå