CeeCee Skrevet 6. september 2009 #101 Del Skrevet 6. september 2009 Nei, vet ikke jeg. Mener vi lærte noe om det på skolen. Godt mulig det er feil. Det er nok feil du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #102 Del Skrevet 6. september 2009 Nei, vet ikke jeg. Mener vi lærte noe om det på skolen. Godt mulig det er feil. Det er utdatert, ble før regnet som riktig. Årsak ligger i infeksjonsfaren med fremmelegeme i livmoren, hvor infeksjoner kan gi ødelagt fruktbarhet, som er kjipest hvis man ikke har barn fra før. Man bør fortsatt tenke seg om hvis man ikke er i et solid forhold, siden hyppige partnerbytter øker sjansen for at man blir smittet med infeksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. september 2009 #103 Del Skrevet 6. september 2009 Det er utdatert, ble før regnet som riktig. Årsak ligger i infeksjonsfaren med fremmelegeme i livmoren, hvor infeksjoner kan gi ødelagt fruktbarhet, som er kjipest hvis man ikke har barn fra før. Man bør fortsatt tenke seg om hvis man ikke er i et solid forhold, siden hyppige partnerbytter øker sjansen for at man blir smittet med infeksjoner. Okei, da var jeg ikke helt på jordet i alle fall. Det er noen år siden jeg gikk på videregående, så ikke rart om det har skjedd en del oppdateringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #104 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg ble gravid da jeg var 22, og hadde akkurat avluttet det dating- forholdet (- det skal ikke mer enn en gang til for å bli gravid...) Dette er flere år siden nå, og selv om det til tider var et "helvete" de første to årene, så har jeg ikke angret et sekund på at jeg beholdt han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå