Gjest Emmanuelle Skrevet 6. september 2009 #81 Del Skrevet 6. september 2009 Virker som dere er hårsåre fordi vi kan skaffe oss et barn på egenhånd og ikke dere ja. Dette sier kanskje mest om deg... Så hvilke grunner mener du menn har for å kritisere single alenemødre som klarer seg fint og er komfortable med situasjonen? Eh, ja vær så god, angrip!!!! Jeg sa ingenting om diskusjonen, jeg kommenterte bare punchlinen din. Trenger ikke bite av meg hodet for småting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. september 2009 #82 Del Skrevet 6. september 2009 Eh, ja vær så god, angrip!!!! Jeg sa ingenting om diskusjonen, jeg kommenterte bare punchlinen din. Trenger ikke bite av meg hodet for småting. Så nå er det galt å svare på kommentarer også nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. september 2009 #83 Del Skrevet 6. september 2009 Merkelig at menn ikke tenker på at ethvert samleie kan gjøre de til fedre! Mange menn tar det som en selvfølge at det er kvinnens ansvar, kanskje siden det er kvinnen det går "værst" utover ved både sykdom og graviditet? og ja, mange kvinner sliter med prevensjon, og fler og fler, som har gått på p-piller i årevis, merker en stor forskjell når de slutter, og får det mye bedre i seg selv og kroppen sin. Det er mulig ikke menn vet dette, for det er kanskje ikke det vi prater mest med dem om? Og det er kanskje ikke det letteste å snakke om heller, for "alle" andre bruker det jo "uten problemer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 6. september 2009 #84 Del Skrevet 6. september 2009 Så nå er det galt å svare på kommentarer også nå? :klø: Nei, men slike spydige kommentarer som "det sier vel mer om deg..." synes jeg er unødvendig. Tilbake til tema! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. september 2009 #85 Del Skrevet 6. september 2009 Nei, men slike spydige kommentarer som "det sier vel mer om deg..." synes jeg er unødvendig. Tilbake til tema! Så at du er like spydig er ikke relevant altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. september 2009 #86 Del Skrevet 6. september 2009 Det er mulig ikke menn vet dette, for det er kanskje ikke det vi prater mest med dem om? Og det er kanskje ikke det letteste å snakke om heller, for "alle" andre bruker det jo "uten problemer". Med meg går det faktisk an å prate om absolutt alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emmeline Skrevet 6. september 2009 #87 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg er ikke singel, men om jeg hadde vært det og blitt gravid etter en tilfeldig date, hadde jeg garantert tatt abort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. september 2009 #88 Del Skrevet 6. september 2009 og ja, mange kvinner sliter med prevensjon, og fler og fler, som har gått på p-piller i årevis, merker en stor forskjell når de slutter, og får det mye bedre i seg selv og kroppen sin. Har du prøvd hormonspiral da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. september 2009 #89 Del Skrevet 6. september 2009 Har du prøvd hormonspiral da eller? Det anbefales kun for kvinner som ikke har tenkt til å få flere barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. september 2009 #90 Del Skrevet 6. september 2009 Det anbefales kun for kvinner som ikke har tenkt til å få flere barn. Hva??? Det kan umulig stemme. Kilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. september 2009 #91 Del Skrevet 6. september 2009 Det anbefales kun for kvinner som ikke har tenkt til å få flere barn. Eller ved veldig kraftige blødninger. Men det går jo an å ta den ut igjen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 6. september 2009 #92 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Det anbefales kun for kvinner som ikke har tenkt til å få flere barn. Evnt at den anbefales kun for kvinner som har fått barn, fordi den da er lettere å sette inn.. Men kvinner som ikke har fått barn kan også bruke, men den er da ofte litt vanskeligere å sette inn.. Endret 6. september 2009 av Hinata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. september 2009 #93 Del Skrevet 6. september 2009 Evnt at den anbefales kun for kvinner som har fått barn, fordi den da er lettere å sette inn.. Men kvinner som ikke har fått barn kan også bruke, men den er da ofte litt vanskeligere å sette inn.. Kan få narkose også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 6. september 2009 #94 Del Skrevet 6. september 2009 Kan få narkose også. Joa, men narkose er "mer vanskelig" enn uten narkose Dessuten vil man ha smerter i ettertid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. september 2009 #95 Del Skrevet 6. september 2009 Med meg går det faktisk an å prate om absolutt alt. så bra. Har du prøvd hormonspiral da eller? Kan få narkose også. Har ikke prøvd spiral, foreløpig har jeg fått beskjed om at man bør ha fått barn, ikke ønske barn eller ha andre gode grunner for dette. Har også pratet med legen om sprøyte og implantat, men også på det må jeg først prøve minipillen dersom jeg ikke har spesiellt gode grunner for at dette ikke er bra for meg. og, ting jeg faktisk må i narkose for å få, ser jeg ikke på som ett lett alternativ, for å være ærlig. Det jeg vel prøvde å få frem, var ikke hva jeg har prøvd personlig og ikke eller hva som er løsningen for akkruat meg, men rett og slett at mange menn tror det er LETT for kvinner å sørge for prevensjon, men for mange er det altså ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. september 2009 #96 Del Skrevet 6. september 2009 Det jeg vel prøvde å få frem, var ikke hva jeg har prøvd personlig og ikke eller hva som er løsningen for akkruat meg, men rett og slett at mange menn tror det er LETT for kvinner å sørge for prevensjon, men for mange er det altså ikke det. Nei, det er jo egentlig et eget fagområde. Interessant i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. september 2009 #97 Del Skrevet 6. september 2009 og, ting jeg faktisk må i narkose for å få, ser jeg ikke på som ett lett alternativ, for å være ærlig. Man MÅ ikke ha narkose for å få satt inn spiral. det er bare tull. jeg har fått satt inn 3 ganger og har aldri hatt narkose. Mulig noe annet gjelder dersom man aldri har fått barn da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. september 2009 #98 Del Skrevet 6. september 2009 Hva??? Det kan umulig stemme. Kilde? Nei, vet ikke jeg. Mener vi lærte noe om det på skolen. Godt mulig det er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 6. september 2009 #99 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Det anbefales kun for kvinner som ikke har tenkt til å få flere barn. det er vel kobberspiral det her gjelder er det ikke? Jeg kjenner flere som ikke har barn som har fått dette anbefalt av legen. Men jo til spørsmålet ditt TS. Jeg tror nok jeg hadde beholdt barnet. Endret 6. september 2009 av sebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loretta, 37 Skrevet 6. september 2009 #100 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg ville ha beholdt barnet, og blitt en alenemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå