Flo* Skrevet 24. april 2002 #41 Del Skrevet 24. april 2002 Bor midt i sentrum av en nord norsk småby, i eget hus med stor hage, nært både hav og fjell. Bor sammen med min mann og min datter. Annenhver helg besøker min sønn og min stesønn oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 24. april 2002 #42 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg bor alene på en gård. På landet. Et eller annet sted i Norge. Det er gården til foreldrene mine, men de bor i utlandet. Er forresten to katter her også, så jeg er ikke helt alene... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2002 #43 Del Skrevet 24. april 2002 I helgen bor jeg i en forholdsvis stor tomannsbolig sammen med mamma, og katten min Trives kjempegodt der. Men i uka bor jeg på skolen der jeg går. Heldigvis er det ikke så langt hjemmefra, men skoleskyssen er elendig fra der jeg bor. Hjemme bor jeg på et byggefelt med skogen helt inntil. Skolen jeg bor på er egentlig en landbruksskole med store, grønne plener, egen golfbane, en liten dam osv. Skikkelig koselig og idyllisk! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 25. april 2002 #44 Del Skrevet 25. april 2002 Bor i en liten to-roms nær Trondheim sentrum, sammen men min mann og datteren vår(1 år). Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 25. april 2002 #45 Del Skrevet 25. april 2002 Bur i ei leiligheit i ei studentblokk, på ca 45 kvadrat. Bur saman med forloveden og en skokk med hybelkanine. Vi driv hybelkanin-oppdrett bak sofaen, vi.... Snart skal vi flytte, veit berre ikkje kvar enda. Må få oss jobb først...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medusa Skrevet 25. april 2002 #46 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg bor i enebolig sentralt i Stavanger. Her bor jeg med mann, 3 sønner, hund, 2 kaniner og et ukjent antall akvariefisk. Her er det fritt og godt med natur rett rundt huset, samtidig som det er kort avstand til det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizmo Skrevet 25. april 2002 #47 Del Skrevet 25. april 2002 Hei! Jeg bor i blokk sammen med kjærsten min, sønnen min og katten min..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakel Skrevet 26. april 2002 #48 Del Skrevet 26. april 2002 Kanskje jeg også eier et gammelt hus i Oslo? Nei, jeg gjør nok ikke det, men dere skal få høre noe merkelig. Jeg ble for flere år siden nedringt av folk som ville kjøpe et hus av meg. Det ligger i Syrinveien. Vi kom fram til at det var slektninger av meg, på en eller annen gren tilbake, som måtte være eierene. Nå, flere år senere fikk jeg plutselig en telefon fra en mann som ville kjøpe dette huset av meg. Han hadde sjekket hvem det sto på, og mente det var meg (???) Han fortalte at det hadde stått tomt og ubebodd i 7 år nå. Det var et gammelt hus, veldig flott, som nok måtte pusset opp litt. Han var veldig interessert i å kjøpe, og syntes det var trist å se at det bare forfalt. Det lå i et fint strøk i Oslo. Jeg sjekket dette ut tidligere, og da sto det på en dame med samme forbokstav, og etternavn som meg. (Vi er i slekt langt tilbake) Nå når jeg hører at det har stått tomt og ubebodd i hele 7 år, synes jeg jo at det er merkelig, men jeg kommer ikke lenger. Det perfekte svindelemnet? he,he.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2002 #49 Del Skrevet 27. april 2002 Bor i et råttent kollektiv rett utenfor Bergen. Det er ingen som rydder når de skal, et individ ynder å vise seg frem i trusen (til min forskrekkelse og avsky), et annet har fyllekuler der vinduer knuses og dører sparkes inn. Jeg sover med låst dør og er minst mulig på kjøkkenet, som er fellesareal. I gotta get out of here! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #50 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg bor i et avsides borettslag utenfor Oslo. Bodde i byen før, lengter tilbake... Har 22 samboere: en katt, en kjæreste og tyve fisker. Glemte hybelkaninene, de har jeg ikke telling på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 8. mai 2002 #51 Del Skrevet 8. mai 2002 Bor i et stort deilig hus, med deilig hage, sammen med min samboer og våre tre barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå