Gå til innhold

Hvordan bor du?


Turte

Anbefalte innlegg

Hadde vært morsomt å vite litt mer om hvilken livssituasjon KG`s debattanter er i. Jeg leste tråden "Hvor gamle er dere?" med interesse, og jeg har også inntrykk av at mange av dere er etablerte med jobb og familie. Derfor har jeg lyst til å spørre:

Hvordan bor du? Med kjæreste, foreldre i kollektiv, med venner eller alene?

Jeg bor i terasseblokk sammen med min kjæreste og en katt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i en tomannsbolig med meg selv og to barn.

Ene barnet vil ha en katt, men flere leieboerer er ikke aktuelle icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulseline

Jeg bor i tomannsbolig med min kjære og to katter. Håper at det blir noen barn i huset snart også.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i bbl leilighet sammen med min datter. Er en stor flott og lys leilighet,men jeg blir ikke værende så mange år til,for jeg bor i en storby.Vil flytte til landet,iallefall mer landlig.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor hjemme ennå sammen med faren min og bikkja, og trives stort sett veldig bra med det. Slipper i allefall studielån (inntil videre..)

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i en ganske stor leilighet nesten midt i sentrum av Trondheim. I en gammel, veldig fin (i mine øyne icon_wink.gif) bygård - jugenstil.

Bor her sammen med min mor og tvillingbror.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor også i Trondheim, men litt utenfor sentrum. Jeg leier leilighet(50kvm...1 soverom!) sammen med kjæreste og 1 felles barn. Håper ellers at det snart "bor" en liten en i magen...

Vi trives godt, men egen hage og veranda er til tider et stort savn... Men det kommer nok med tiden icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en 4 roms terasseleilighet sammen med samboer og sønnen vår på 9 mnd!

Akkurat flyttet hit, og trives godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

heisann

jeg leier en sokkelleilighet i en enebolig i Bærum sammen med kjæresten og 2 kaniner.

Men 1 mai flytter vi i båten vår og bor der i sommer. Kaninene får plass i hagen til svigermor som bor rett ved båtplassen vår, der får vi også vasket klær og sånne ting. Skal bli deilig å ikke se en eneste strøm, tlf, internett etc regning på flere mnd!!

Gleder meg jeg icon_smile.gif

Klem vibekew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg bor rett utenfor Oslo i borettslag... toroms blokkleielighet med lekeplass for guttungen rett utenfor og stortrives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min mann bor i en tre-roms aksjeleilighet i blokk på Oslos beste østkant...

Vi har pusset opp selv med hyl og skrik, og har en deilig solfylt balkong med havsutsikt (like mye som når reiselivskatalogene sier det er havsutsikt icon_biggrin.gif)

Vi bor sentralt, men håper å bli flere, og da flytter vi til et rekkehus, enten i utkant-Oslo eller omkringliggende kommuner.

Vi har ikke, og skal ikke ha dyr.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mettemo

Vi eier en enebolig,med ca 1 mål tomt.Her bor jeg sammen med mann og våres to gutter på 4 1/2 og 3 år.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene i en stor ettroms i Oslo, ikke midt i sentrum, men nær flotte turområder! Deilig! icon_wink.gif Leier foreløpig, til jeg finner ut hvor jeg vil bo og hva jeg vil bli når jeg blir stor... icon_razz.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i 3 roms blokk leilighet et stykke utenfor Trondheim. Der bor jeg ilag med min datter og ei rotte. Han bor i bur om noen lurer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor i en bitteliten enebolig på 65 kvadrat, familiens gamle sommerhus som nylig er bygget om til helårsbolig. jeg har vært så heldig å arve huset, det har vært i familien i sånn ca hundre år. vi har hage, men jeg vet ikke hvor stor den er. 'vi' er meg, samboer og katten. huset ligger 5 min å gå fra fjorden en halvtimes biltur utenfor oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor sammen med kjæresten i ett-romsleilighet sentralt i Oslo. Leier foreløpig, men har planer om å kjøpe oss noe litt større når vi har vært sammen litt lenger... (Vært sammen tre måneder, samboere i nesten to...)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bor i tomannsbolig sammen med kjæresten min. I første etasje bor hans foreldre, og det fungerer forøvrig kjempebra. sammen med kjæresten min og meg bor hunden vår, bråkete undulater og marsvinet.

Vi bor litt utenfor byen (ja, det heter bygd her), kort vei til skogen og trives kjempebra med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Stavanger. Vi leier hus blandt de rike her icon_lol.gif Naboen synes ikke vi passer inn icon_smile.gif I huset bor altså jeg, min samboer, en katt og tre + to barn. To kommer annen hver langhelg. Når vi vinner i lotto skal vi kjøpe et hus her. De koster "bare" rundt 3 millioner icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat for øyeblikket leier vi leilighet på ca. 60 kvm med bare 1 soverom. Blir litt lite for meg, min samboer og vår 2 årige datter.

Men her skal vi bare bo i 2-3 uker til. Vi har kjøpt oss enebolig på 3 etasjer, med hele 5 soverom. I tillegg er det 770 mål med skogseiendom, masse plass å leke på. Så nå pusser vi opp for harde livet.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg bor vekselsvis i Oslo og Kongsberg. I Oslo bor jeg i ett vakkert gammelt hus i Homansbyen som tilhører familien. I huset har jeg en liten leilighet som jeg disponerer. I Kongsberg bor jeg i mine foreldres villa hvor jeg har eget rom med balkong og eget bad.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...