Gå til innhold

Hvordan bor du?


Turte

Anbefalte innlegg

Jeg bor på 12 kvadratmeters studenthybel i Oslo. Jeg har eget bad, men deler kjøkken med 6 andre. Kjæresten min og jeg flytter frem og tilbake til hverandre, så jeg bor mye hos ham også. Han leier en ettroms på ca. 30 kvadrat. Vi kommer nok til å flytte sammen i løpet av året. Forhåpentligvis får vi oss en familieleilighet hos SIO!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor med mann og snart baby i en stooor, deilig loftsleilighet på Oslo vest. Har terasse, masse plass, fullstendig stillhet og et deilig strøk med alt i nærheten, og har ingen planer om å flytte selv om det er mange trapper! icon_smile.gif

Har lyst på pus, men det er nok litt for langt ned hvis stakkaren skulle prøve seg på vindusbalansering.... Så det får vente!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leier leilighet i huset til foreldrene mine på landet. Dette er på gården "vår"....Den er ca 50 kvm og med ett soverom. Den ligger utmed kysten i Hemne komune.

Her bor jeg med min datter. Broren min, og mon mor og far bor oppe.

Til høsten så skal jeg og kjæresten min begynne å pusse opp gammelhuset til han på "hans" gård. Og vi kommer til å bo der på Sunnmøre i Skodje komune. icon_smile.gificon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor sammen med min kjære herlige samboer og to svært elsket katter i en 3 - roms i Oslo. Selv om vi bor i Oslo har vi skog på alle sider så kattene kan springe ut og vi kan sitte på verandaen og kose oss. Særlig nå når det er så skjønt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mitt eget lille slott i en to-roms leilighet sentralt i Trondheim. Her bor jeg alene og gjør akkurat det som passer meg icon_smile.gif

Rioja

-som har det som plommen i egget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og forloveden min har nettopp kjøpt oss en enebolig sentralt i Tromsø sammen med et vennepar av oss. Mange synes det er merkelig, men vi bor altså to voksne par sammen i en enebolig som hverken er horisontal eller vertikaldelt. Når vi flytter tar vi med oss et akvarium med fisker, og vi skaffer oss nok en undulat etterhvert. Ingen av oss har barn, og vi har heller ikke planer om å skaffe det enda. Men når vi har flytta blir det innflyttingsfest og grillparty i vår store deilige hage og å på vår solfyllte veranda.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min og jeg bor sammen i en liten leilighet i Stavanger.

Veldig sentralt og nærme sentrum.

Passer perfekt, foreløpig

iallefall! icon_biggrin.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har fylt 16 år engang så bor jeg ganske så lykkelig hos mine to gifte foreldre..Jeg er eneste barn og vi bor i en tre-roms terrasseleilighet,litt utenfor Oslo.Her ser vi rett utover oslo fjorden..Men nå skal vi snart flytte,kanskje ut av oslo,og jeg håper at vi flytter i den ganke nærmeste fremtid..(Er litt lei selve miljøet her)...

Hilsen me icon_wink.gif

_________________

yvonne_karatekidgirl smilejente.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: yvonne den 2002-04-23 16:47 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leier en leilighet på 60 kvm i Trondheim sentrum. Der bor jeg sammen med kjæresten min, en katt og en ilder.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor litt utenfor Oslo, i en 4-roms rekkehusleilighet!

Der bor jeg sammen med min kjære, hans sønn på 8 år og 2 nydelige katter!! hjerte.gifhjerte.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Gjøvik i en treroms studentleilighet. Men de er faktisk fine til å være i studentby. Ble bygget for bare 10 år siden. Bor sammen kjæresten min som jeg skal gifte meg med til sommeren, og vår lille sønn på 3 år. Ønsker meg veldig en hage da... håper vi får det når vi flytter herfra om et år... (Med et epletre...)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i enebolig med stor hage, i Notodden, med verdens beste samboer, puselusken vår og gullfiskene Ren og Pen! Jeg koooser meg, og har det helt topp!

Silje icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløbig bor jeg med mann og 5 barn i leid rekkehusleilighet-dyr har vi ikke plass eller tid til,noe barna ikke synes er noe greit icon_eek.gif

Her er god plass for barna å leke ute,vi bor i blindevei,så det er forholdsvis trygt.

Med tid og stunder så skal vi få ferdig vår egen hule,må bare finne tid til å starte med det"store prosjektet"!!

Klem fra Freetime icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor sammen med min forlovede i en 4-roms rekkehusleilighet i Nittedal..

Etter vi gifter oss i september begynner vel jakten på eget hus.. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp flyttet inn i nytt hus! icon_smile.gif

Har stor hage (som vi holder på å opparbeide nå), skog på baksiden, og mark/tursti på framsiden. Her bor jeg sammen med mann, en jente på snart 13, og ei på 5 år.

Vi bor på Gausel, som ligger mellom Stavanger og Sandnes.

Dette har kostet slit, tårer og magesår..men endelig er vi i mål! Deilig icon_smile.gif

(Min datter på 5 har katt i skogen, kaniner hos en nabo, og hund hos en annen.

"Oppi bakken" er en åpen bondegård.

En annen nabo har 2 hester som den eldste hestegale datteren min blir med å stelle av og til)

Og det er sentralt (ca.10 min) både til Stavanger og Sandnes.

Vi har visst fått det veldig bra, men er ikke helt "hjemme" enda, da det er så nytt for meg enda. (Var ikke kjent i området fra før av)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bor i en enebolig på 250kvm, med en nydelig liten hage med epletrær, brostein og stor veranda. Vi bor ca 15 min fra Trondheim sentrum og har utsikt over Trondheimsfjorden og "Fosen alpene". Jeg bor sammen med samboer og sønn på 6. Vi har også to små jenter på 9 og 5 som bor hos oss i helgene (de bor hos mamsen sin ellers). I tillegg har vi kampfiskene Roger og Tuva.

Det dumme med så stort hus er alle hybelkaninene som vi har som leieboere. Det fine er at alle barna har egne soverom, og stor tumleplass ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor sammen med mann og tre gutter på 8, 10,5 og 13 år + en katt.

Huset vårt er romslig og innholdsrikt (3 fulle etasjer). Vi bygde selv for 8 år siden. Tomta vår ligger helt ute mot havet, og vi har badeplass like nedenfor plenen. Samtidig bor vi sentralt i forhold til byen.

Utsikten min er som et vakkert maleri og gir ro i sjela! Jeg flytter aldri herfra; jeg elsker hjemmet mitt og stedet jeg bor på!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leier for tiden en leilighet på 65m2.

Er på jakt etter noe eget, men det er vanskelig å finne noe som vi føler vi har råd til og i tillegg trives... Skal fortsatt ha leilighet, samboeren min og jeg er heldigvis enig om at hus med snømåking og gressklipping er uaktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...