Steinar40 Skrevet 5. september 2009 #41 Del Skrevet 5. september 2009 Korrekt, og nei, jeg hadde ikke sex med ham på bakgrunn av at jeg var kvinnen i hans liv. Dette til orientering. Så fornuftig du er. Du har da forstått at tomt prat i seg - har ingen verdi. Det eneste som betyr noe er hva den andre parten faktisk gjør i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 6. september 2009 #42 Del Skrevet 6. september 2009 Nå angrer jeg plutselig. Tenk om jeg ga opp for raskt og lot en bra mann gå? Men nå er det vel for sent. Jeg sendte jo sms samme dag som vi skulle ha avtale, og skrev at det føltes feil, så da er det vel ingen vei tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. september 2009 #43 Del Skrevet 6. september 2009 Nå angrer jeg plutselig. Tenk om jeg ga opp for raskt og lot en bra mann gå? Men nå er det vel for sent. Jeg sendte jo sms samme dag som vi skulle ha avtale, og skrev at det føltes feil, så da er det vel ingen vei tilbake. Ingen vits i å gråte over spilt melk. Life goes on ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 6. september 2009 #44 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg sendte en melding der jeg skrev at det bare ble for mye akkurat nå, men at jeg synes det ble synd å miste kontakten helt..men forstår godt at han ikke gidder å svare nå. Og alt dette skjer bare fordi jeg i et spontant øyeblikk avlyser. Så det er min feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. september 2009 #45 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg sendte en melding der jeg skrev at det bare ble for mye akkurat nå, men at jeg synes det ble synd å miste kontakten helt..men forstår godt at han ikke gidder å svare nå. Og alt dette skjer bare fordi jeg i et spontant øyeblikk avlyser. Så det er min feil. Føles det ikke rett, så er det feil. I denne sammenhengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 6. september 2009 #46 Del Skrevet 6. september 2009 Føles det ikke rett, så er det feil. I denne sammenhengen. Det føltes feil akkurat den dagen. Men i dag føles det mer rett og at det er potensial. Men så er det for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. september 2009 #47 Del Skrevet 6. september 2009 Det føltes feil akkurat den dagen. Men i dag føles det mer rett og at det er potensial. Men så er det for sent. En skal alltid gjøre som en først tenker. Gammelt godt råd. Antar at det egentlig betyr at man skal følge magefølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 6. september 2009 #48 Del Skrevet 6. september 2009 En skal alltid gjøre som en først tenker. Gammelt godt råd. Antar at det egentlig betyr at man skal følge magefølelsen. Kanskje det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå