stjernekyss Skrevet 4. september 2009 #21 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg er nok sær, men jeg ville foretrukket å få høre det på daten, altså ansikt til ansikt. Og heller fått sjansen til å stille litt spørsmål, og høre hva som ikke stemte ansikt til ansikt. Å, dette hadde jeg syntes var HELT forferdelig!! Tror jeg hadde latt som jeg akutt måtte føde elns for å komme meg vekk fra en sånn situasjon. Thank God for diversity! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. september 2009 #22 Del Skrevet 4. september 2009 Å, dette hadde jeg syntes var HELT forferdelig!! Tror jeg hadde latt som jeg akutt måtte føde elns for å komme meg vekk fra en sånn situasjon. Thank God for diversity! Dette gjaldt spesielt en som hadde hengt på som en igle, sendt hauger av meldinger, jeg gleder meg til i kveld, osv, og en time før avtalen avlyste han. Han kjente ikke nok sommerfugler i magen. Det kunne han sagt ansikt til ansikt, også kunne jeg gjellet ham med et pizzahjul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. september 2009 #23 Del Skrevet 4. september 2009 Dette gjaldt spesielt en som hadde hengt på som en igle, sendt hauger av meldinger, jeg gleder meg til i kveld, osv, og en time før avtalen avlyste han. Han kjente ikke nok sommerfugler i magen. Det kunne han sagt ansikt til ansikt, også kunne jeg gjellet ham med et pizzahjul... Oj! Risky business å møte deg IRL forstår jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #24 Del Skrevet 4. september 2009 Hva mener dere, er det greit å avlyse en avtale like før den nærmer seg, fordi det ikke føles riktig? Ja. Hensikten med daten er jo å bli bedre kjent, ikke kvelden i seg selv, og hvis man kjenner at man ikke har lyst på opplegget, er det jo bare sløsing med tid og ubehagelig for begge parter. Å avlyse avtaler med venner/familie er noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #25 Del Skrevet 4. september 2009 Dette gjaldt spesielt en som hadde hengt på som en igle, sendt hauger av meldinger, jeg gleder meg til i kveld, osv, og en time før avtalen avlyste han. Han kjente ikke nok sommerfugler i magen. Det kunne han sagt ansikt til ansikt, også kunne jeg gjellet ham med et pizzahjul... Utrolig hvis det er slik at en del menn avlyser sånn. Jeg har bare vært på en date, siden jeg ble singel. Det gikk heldigvis bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. september 2009 #26 Del Skrevet 4. september 2009 Utrolig hvis det er slik at en del menn avlyser sånn. Jeg har bare vært på en date, siden jeg ble singel. Det gikk heldigvis bra. Kvinnen i hans liv, var jeg også. Er det rart at vi syns menn er litt kompliserte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #27 Del Skrevet 4. september 2009 Kvinnen i hans liv, var jeg også. Er det rart at vi syns menn er litt kompliserte? Ha ha. Det er vel de som bruker de største ordene man skal stole minst på. Generelt synes jeg folk tar date litt for alvorlig. Man kan jo gå på date med noen selv om man ikke er sikker på at dette er mannen i ens liv. Man møtes jo for å bli bedre kjent, finne ut mer om hvilken mann en vil ha, og bare ha det hyggelig med et annet menneske. Det ligger ingen lovnader i å gå på date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. september 2009 #28 Del Skrevet 4. september 2009 Kvinnen i hans liv, var jeg også. Er det rart at vi syns menn er litt kompliserte? Problemet er "bare" at kvinner og menn er så forskjellige av natur, og føler og tenker ofte helt forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. september 2009 #29 Del Skrevet 4. september 2009 Ha ha. Det er vel de som bruker de største ordene man skal stole minst på. Generelt synes jeg folk tar date litt for alvorlig. Man kan jo gå på date med noen selv om man ikke er sikker på at dette er mannen i ens liv. Man møtes jo for å bli bedre kjent, finne ut mer om hvilken mann en vil ha, og bare ha det hyggelig med et annet menneske. Det ligger ingen lovnader i å gå på date. Nei, det er og var min holdning også. Det jeg derimot syns er underlig er at man avlyser et møte med kvinnen i sitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #30 Del Skrevet 4. september 2009 Problemet er "bare" at kvinner og menn er så forskjellige av natur, og føler og tenker ofte helt forskjellig. Mao. synes du det er helt naturlig for en mann å si til en kvinne at hun er kvinnen i hans liv, for å dumpe henne i neste sekund? Vet du, jeg tror faktisk ikke menn generelt er så ille som det. Det går på mennesker, ikke på kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. september 2009 #31 Del Skrevet 4. september 2009 Mao. synes du det er helt naturlig for en mann å si til en kvinne at hun er kvinnen i hans liv, for å dumpe henne i neste sekund? Vet du, jeg tror faktisk ikke menn generelt er så ille som det. Det går på mennesker, ikke på kjønn. Korrekt, og nei, jeg hadde ikke sex med ham på bakgrunn av at jeg var kvinnen i hans liv. Dette til orientering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. september 2009 #32 Del Skrevet 4. september 2009 Mao. synes du det er helt naturlig for en mann å si til en kvinne at hun er kvinnen i hans liv, for å dumpe henne i neste sekund? Vet du, jeg tror faktisk ikke menn generelt er så ille som det. Det går på mennesker, ikke på kjønn. Nei, selvfølgelig er ikke det naturlig. Og du har sikkert helt rett. Men det jeg kommenterte var at hun/kvinner syns menn er litt kompliserte ...... og det problemet er "bare" at kvinner og menn er så forskjellige av natur, og føler og tenker ofte helt forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. september 2009 #33 Del Skrevet 4. september 2009 LITT kompliserte? Pøh, dere er superkompliserte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #34 Del Skrevet 4. september 2009 LITT kompliserte? Pøh, dere er superkompliserte! Synes du? Jeg synes heller menn kan være litt for enkle, jeg... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. september 2009 #35 Del Skrevet 4. september 2009 Synes du? Jeg synes heller menn kan være litt for enkle, jeg... :klø: Og det er jo ganske komplisert i seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. september 2009 #36 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har lest alle innleggene her; interessant. Mener dere at det er flest menn som avlyser rett før? Det har jeg aldri opplevd selv at en mann har gjort, men jeg selv er litt ubestemmelig. Jeg har datet denne mannen flere ganger, men jeg har ikke fordøyet inntrykket av ham før nå. Og i og med at han er den første som ikke har "prøvd seg" fysisk tidlig, ble det også litt kjedelig. Da skulle den store kvelden liksom komme som noe langt der fremme. Ikke helt min stil. Samtidig angrer jeg litt på at jeg avlyste - likevel var det nok lurt fordi jeg ikke kan se for meg å kysse ham. Slikt fører jo ikke noe sted, når ting går så sakte. Håper ikke det går lenge til neste mann. Lykke til alle andre som dater og leter etter partneren i sitt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. september 2009 #37 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har lest alle innleggene her; interessant. Mener dere at det er flest menn som avlyser rett før? Det har jeg aldri opplevd selv at en mann har gjort, men jeg selv er litt ubestemmelig. Jeg har datet denne mannen flere ganger, men jeg har ikke fordøyet inntrykket av ham før nå. Og i og med at han er den første som ikke har "prøvd seg" fysisk tidlig, ble det også litt kjedelig. Da skulle den store kvelden liksom komme som noe langt der fremme. Ikke helt min stil. Samtidig angrer jeg litt på at jeg avlyste - likevel var det nok lurt fordi jeg ikke kan se for meg å kysse ham. Slikt fører jo ikke noe sted, når ting går så sakte. Håper ikke det går lenge til neste mann. Lykke til alle andre som dater og leter etter partneren i sitt liv! Dersom han var litt tilbakeholdende kan det jo skyldes at han var seriøst interessert. Forresten, prøvde du deg fysisk, da? Det er jo ikke mannen sitt ansvar alene å sørge for at daten ikke blir "kjedelig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. september 2009 #38 Del Skrevet 4. september 2009 Dersom han var litt tilbakeholdende kan det jo skyldes at han var seriøst interessert. Forresten, prøvde du deg fysisk, da? Det er jo ikke mannen sitt ansvar alene å sørge for at daten ikke blir "kjedelig". Kanskje det...men er det ikke merkelig å ikke engang kysse når en er seriøst interessert da? Jeg prøver meg ikke fysisk som jente...synes det er mannens initiativ første gang, spesielt i bli-kjent fasen. Datene var ikke kjedelige i forhold til prat, greie nok de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #39 Del Skrevet 4. september 2009 Kanskje det...men er det ikke merkelig å ikke engang kysse når en er seriøst interessert da? Jeg prøver meg ikke fysisk som jente...synes det er mannens initiativ første gang, spesielt i bli-kjent fasen. Datene var ikke kjedelige i forhold til prat, greie nok de. Dette er trist lesning. Du avslutter datingen bare fordi han ikke er nok frempå, selv om praten ellers gikk greit? Da synes jeg du er vel mye opphengt i gammeldagse kjønnsrollemønstre: han pusher, hun holder igjen. Han jakter, hun velger. Han er fysisk, hun tenker forhold. Han er stinn av selvtillit, hun mer forsiktig osv. Kjipt for deg at du overlater hele initiativet til ham, for når du gjør det så lager du samtidig unødvendige begrensninger for deg selv. Kjipt for ham også som må etterleve trangsynte kvinnelige oppfatninger om hvordan en mann bør være. Vi har hatt førti år med likestilling og kvinnefrigjøring (hundre om du tar med sufragettene) - det biter bare ikke på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #40 Del Skrevet 4. september 2009 Kanskje det...men er det ikke merkelig å ikke engang kysse når en er seriøst interessert da? Jeg prøver meg ikke fysisk som jente...synes det er mannens initiativ første gang, spesielt i bli-kjent fasen. Datene var ikke kjedelige i forhold til prat, greie nok de. Spørsmålet er vel heller om du var interessert? Om du er interessert, dropper du ikke en fyr bare fordi han ikke har gjort fysiske tilnærmelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå